ThomasSandvik Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Her er datan jeg har bygga og skal bestille imorgen. Noe jeg burde hatt endret på, eller er det noen som har erfaring med lignende produkt(er) så please let me know ;> Kom gjerne med alternativer, men pcen må IKKE stige over 10 tusen inkl frakt, den skal brukes mye til musikkspilling, msn, litt gaming (ikke store gameren), videoredigering osv. Her er oppsettet; Cheers! Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hmm... Hadde jeg vært deg ville jeg ha byttet ut CPU`en. Good Luck Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 ser jo greit ut det, håper du har kabinett og DVD brenner fra før av. Til den prisen ville jeg sjekka hva et C2D oppset ville ha kostet (tipper du kan få en E6600 og et bra i965 hk for samme prisen av det hk og cpuen din der. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Les denne testen før du bestemmer deg for et AMD-oppsett. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 10k jau jau dette burde falle litt bedre i smak du kan selvfølgelig velge bort lydkortet og kjøpe extreme music på psdata istedet (det som var satt opp er en rema-versjon som suger bæsj), samtidig som du oppgraderer til en e6600. Men jeg ville uansett lagt til en annen cpukjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå