henrikfinne Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Heisann, skal formatere en ganske ny Hp Compaq laptop. Da jeg skal formatere denne kommer det opp "finner ikke harddisk" , meget rart da den finner hardisken og starter opp win xp uten problemer. Hvorfor kommer dette opp? All hjelp taes i mot med takk Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei, hvordan prøver du å formatere harddisken ? Hva gjør du ? Hva skriver du ? Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Heisann, skal formatere en ganske ny Hp Compaq laptop. Da jeg skal formatere denne kommer det opp "finner ikke harddisk" , meget rart da den finner hardisken og starter opp win xp uten problemer. Hvorfor kommer dette opp? All hjelp taes i mot med takk 7977740[/snapback] Prøver du å starte opp via Windows cd og skal formatere derfra ? Da er det sikkert Sata disk i laptoppen din og du trenger da en floppy med drivere på og du må trykke F6 når maskinen booter fra CD`en Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er nok driveren til sata som mangler.. Hvis du har diskettstasjon, kan du legge driveren på den og trykke f6 under oppstart.. Har du ikke diskettstasjon, må du laste ned nlite og bruke det til å inkludere driverfilen i windows cd'en.. Enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Heisann, skal formatere en ganske ny Hp Compaq laptop. Da jeg skal formatere denne kommer det opp "finner ikke harddisk" , meget rart da den finner hardisken og starter opp win xp uten problemer. Hvorfor kommer dette opp? All hjelp taes i mot med takk 7977740[/snapback] Prøver du å starte opp via Windows cd og skal formatere derfra ? Da er det sikkert Sata disk i laptoppen din og du trenger da en floppy med drivere på og du må trykke F6 når maskinen booter fra CD`en 7978153[/snapback] er det ikke F8? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 er det ikke F8?...... Nei... Står klart og tydelig F6 for å laste slike drivere.. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvis det er Lenovo maskin du snakker om, kan du gå inn på biosen og forandret på harddisk innstillinger. der må du sette den til kompitabelt fra ACHII... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 er det ikke F8?...... Nei... Står klart og tydelig F6 for å laste slike drivere.. 7984221[/snapback] drivere ja, jeg trodde du mente oppstarts alternativer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå