Kaggen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei Har tenkt å kjøpe meg en Zune multimediaspiller, men det er en del ting jeg lurer på: -Hvilke land er den komt til? -Hvor får jeg den billigst? -Funker den bra her til lands uansett hvor den er kjøpt fra? Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei Har tenkt å kjøpe meg en Zune multimediaspiller, men det er en del ting jeg lurer på: -Hvilke land er den komt til? -Hvor får jeg den billigst? -Funker den bra her til lands uansett hvor den er kjøpt fra? Takker på forhånd.. 7977717[/snapback] Myw av det der kan du google deg til, men uansett, her er noen vitkige poeng: *musikkbutikken har vel ikke kommet til norge uansett tror jeg. du trenger vel ikke den, men uansett. *vet ikke om det følger med stikkontaktlader, denne trenger isåfall adapter. *husk at toll kommer i tillegg, er vel 175 i gebyr + 25% av prisen. *kjøper du fra utlandet har du ikke 2 års reklamasjonsrett Mener å ha hørt noe mer som er viktig å nevne og, men husker det ikke, pleier å blacke ut totalt når noen nevner MTP-only spillere Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er også moms på frakt til norge.... Lader kan man vell bare glemme... er kun to land i verden som har den type strømuttak som vi har... viss jeg ikke tar feil! Norge og Albania Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Du tar nok veldig feil der ja! Norge bruker standard europeisk strømkontakt, bare storbritannia som ikke bruker denne i europa såvidt jeg vet off topic: Kommer den fram i tide?Er den hel?Hvorfor så dyr?Hva tar så lang tid?Får jeg den i det heletatt?Blir det ekstra utgifter? Kan noen stjele den? Hvorfor kom den ikke?Får jeg erstatning?Hva har jeg krav på?Dette er bare noen få av bekymringer kunder til Posten har... Få tilbake Programmer.no! nei neppe for moro skyld kaffepauser muligens, skal tenke på saken sannsynligvis, ja! ja, vi har mange fattige ansatte fordi vi hadde en fattig ansatt kan du nok bare drømme om auto-svar fra mailtjenesten deres? hvis du er heldig da Endret 19. februar 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Som jeg vet så bruker både danmark og sverige enn anne type strømnett enn oss... men kan jo hende kontakten er den samme fordi Kan ikke bruke dansk kontakt i norsk vegg kontakt.. vi har noen danske lappiser her på jobb uten strøm.. slitsomt å skaffe til rette Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ta en tur innom Ebay, og kjøp en billig derifra. Dog hadde jeg ikke kjøpt denne spilleren om jeg først skulle kjøpe en, men det er da min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ta en tur innom Ebay, og kjøp en billig derifra. Dog hadde jeg ikke kjøpt denne spilleren om jeg først skulle kjøpe en, men det er da min mening. 7983892[/snapback] I second that motion Uansett, er en fyr på irc som driver og skal selge sin zune, tror han skal ha rundt $200, som er veldig billig. Ta en tur innom #anythingbutipod på irc.freenode.net så dukker han nok opp, kaller seg vulcan Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skal til USA om en måneds tid og går da med tanker om bl.a. å anskaffe en Zune. Noen som vet hva utsalgsprisen på den typisk er i butikk der borte? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 en kompis sa til meg at man måtte ha engelsk windows på pcen for å bruke en zune kjøpt fra utlandet.. er det sant? Lenke til kommentar
haremadam Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg har også hørt at man må ha engelsk mediaplayer. Endret 22. februar 2007 av haremadam Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 en kompis sa til meg at man måtte ha engelsk windows på pcen for å bruke en zune kjøpt fra utlandet.. er det sant? 7996844[/snapback] Jupp det var den viktige tingen jeg hadde glemt! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) da kan jeg bare glemme det.. men har dere andre forslag til ny mp3-spiller? har en kompis som selger sin Archos 104 6 GB, er denne bra? Ellers har jeg lurt på en Creative Zen Vision M.. iPod kunne kanskje vert et alternativ, men er ikke så veldig keen på disse.. Endret 22. februar 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
haremadam Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Archos så ganske diggen ut da Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 da kan jeg bare glemme det.. men har dere andre forslag til ny mp3-spiller? har en kompis som selger sin Archos 104 6 GB, er denne bra? Ellers har jeg lurt på en Creative Zen Vision M.. iPod kunne kanskje vert et alternativ, men er ikke så veldig keen på disse.. 8002834[/snapback] Hvorfor er du ikke keen på Ipod? Etter min mening fungerer den strålende til det meste... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 da kan jeg bare glemme det.. men har dere andre forslag til ny mp3-spiller? har en kompis som selger sin Archos 104 6 GB, er denne bra? Ellers har jeg lurt på en Creative Zen Vision M.. iPod kunne kanskje vert et alternativ, men er ikke så veldig keen på disse.. 8002834[/snapback] Hvorfor er du ikke keen på Ipod? Etter min mening fungerer den strålende til det meste... 8004901[/snapback] hmm.. er jo litt dyrere enn creativen, og første gangen jeg skulle overføre musikk, gikk det litt tid før jeg skjønte noe.. men er jo en bra spiller.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 iAudio D2 Utfordrer hvem som helst til å komme med en spiller som er bedre enn den her (linken er til min anmeldelse av den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå