chil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 https://prisguiden.no/product.php?p...3953#userReview KossPortapro var ei stund hipt inn.. Men som alle andre ting som er "inn" så blir det ut, Se på brukererfaringne? i begynnelsen er det nesten utelukkende posetive erfaringer, mens de siste erfaringene er nesten utelukkende negative... Portapro er gått fra og være hipt, til og være ut.. For lyden er i alle fall helt lik som den alltid har vært... merkelig.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Merkelige greier det. Men jeg liker iallefall mitt enda. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg liker også mine.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Koss PortaPro kom i 1984. Sidan den gang har det blitt meir fokus på lydkvalitet og det har kome alternativer som er betre enn PortaPro. Likevel trur eg du har rett i at ein del følger flokken, mykje det same som med iPod, før var du kulaste i klassen om du hadde ein iPod, i dag er du bjellesau om du har mp3-spelaren. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nå er det der en svært liten stikkprøve til å kunne ha noen som helst seriøs mening... Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Koss PortaPro kom i 1984. Sidan den gang har det blitt meir fokus på lydkvalitet og det har kome alternativer som er betre enn PortaPro. Likevel trur eg du har rett i at ein del følger flokken, mykje det same som med iPod, før var du kulaste i klassen om du hadde ein iPod, i dag er du bjellesau om du har mp3-spelaren. 7977956[/snapback] Jeg vet ikke om noen som har blitt kalt bjellesau eller lignende fordi de har ipod.. Vet bare at det er færre som velger å kjøpe den på grunn av at det har kommet bedre Mp3-spillere på markedet. Eller kanskje de har funnet ut at batteriet på de fleste ipoder er dritdårlig? Det har ihvertfall jeg, søsteren min, onkelen min og en del venner erfart! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg likte den første brukererfaringen, fra 1999: "Dessuten har så å si alle forhandlere sluttet å selge dette headsettet med en god grunn". Jeg hadde PortaPro før, og var eneste i klassen med de, men når det plutselig var fem andre som hadde, kjøpte jeg nye. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg vet ikke om noen som har blitt kalt bjellesau eller lignende fordi de har ipod.. Vet bare at det er færre som velger å kjøpe den på grunn av at det har kommet bedre Mp3-spillere på markedet. Eller kanskje de har funnet ut at batteriet på de fleste ipoder er dritdårlig? Det har ihvertfall jeg, søsteren min, onkelen min og en del venner erfart! 7977993[/snapback] Eg skreiv "Likevel trur eg". Eg er klar over at det finnes alternativer, men ein del følger flokken. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 jeg tror vi er hjernevasket om vi vil det eller ei. hehe... jeg tror nok at grunnen til at jeg kjøpte de var for at de var "populær"... okey, ganske mye for pengene da. det kan ingen si noe på... Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er vel på vei ut fordi alle har det. Sånn er det med alt. Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 ja, men er litt morro at før skrøyt "alle" av lyden osv, mens erfaringene nå er det mest pepper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå