EinarEriksen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det har nå lekket bilder av en ny smarttelefon fra Sony Ericsson, som så langt har fått kodenavn Lizzy. Her ser du de første bildene. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Håper den blir annerledes enn bildet viser, fordi desgnet var en smule kjedelig. Skjønner meg ikke helt på at de ikke skal ha kamera på den heller. Kan sikkert få flere kjøpere på mobilen hvis den hadde hatt kamera... Endret 19. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Håper den blir annerledes enn bildet viser, fordi desgnet var en smule kjedelig. Skjønner meg ikke helt på at de ikke skal ha kamera på den heller. Kan sikkert få flere kjøpere på mobilen hvis den hadde hatt kamera... 7977700[/snapback] Samma her Den var stygg disegn da den burde ha da kamera Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 HSDPA og EDGE hadde gjort seg. UIQ 3.1 hadde også gjort seg. Kamera trenger man ikke. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 HSDPA og EDGE hadde gjort seg. UIQ 3.1 hadde også gjort seg. Kamera trenger man ikke. 7978416[/snapback] Totalt enig med deg! Anten skal kameraet vere bra (K800i) eller så kan dei like gjerne droppe det. Wi-Fi derimot er eit MUST. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg forventer ikke kamera, men hvor er de trådløse funksjonene? EDGE legger ikke jeg vekt på. Sats heller på HSDPA enn EDGE (men ha gjerne begge deler!). W-LAN og UMTS er et must.. Jeg syns SE har skuffet hittill, og det ser dessverre ut til at de ikke har tenkt å gjóre noe med det.. Skeptisk Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Vel, til vi eventuelt får de offisielle lanseringsdataene forbeholder jeg meg retten til å være littegranne skeptisk inn til videre. (Selv om jeg ærlig må innrømme at dette var utrolig skuffende i første omgang, selv om EDGE er noe jeg setter veldig mye pris på når jeg er på farten. UMTS et steinkast utenfor tettbebodde strøk minner meg mest om en dårlig spøk) Endret 19. februar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Håper den blir annerledes enn bildet viser, fordi desgnet var en smule kjedelig. Skjønner meg ikke helt på at de ikke skal ha kamera på den heller. Kan sikkert få flere kjøpere på mobilen hvis den hadde hatt kamera... 7977700[/snapback] Hvorfor MÅ en mobiltelefon på død og liv ha et kamera?? Det må da i anstendighetens navn gå an å lage en god mobil med bra spesifikasjoner UTEN at noen straks begynner å gnåle om dette kameraet....... Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg forventer ikke kamera, men hvor er de trådløse funksjonene? EDGE legger ikke jeg vekt på. Sats heller på HSDPA enn EDGE (men ha gjerne begge deler!). W-LAN og UMTS er et must.. Jeg syns SE har skuffet hittill, og det ser dessverre ut til at de ikke har tenkt å gjóre noe med det.. Skeptisk 7978579[/snapback] Vil mye heller ha EDGE enn 3G og HSDPA. Poenget er at det er kjekt å være på nett med laptopen på hytta o.l. Er man hjemme, på jobb osv. har man alltid tilgang til trådløse nett. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Sier som andre over meg - kan ikke folk slutte å slakte mobiltelefoner bare fordi de ikke har kamera? Joda, SE har sikker bare glemt det... Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg har selv m600i og er storfornøyd uten kamera. Uansett så fant jeg en annen versjon av m600i, såkalt m608c.. Den har faktisk kamera men ikke 3G. Mer info her. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 M608c er den asiatiske versjonen av M600i. Den har ikke UMTS, men jeg er ganske sikker på at den ikke har kamera heller. Jeg ville ikke stolt på kilden din, siden jeg er 99 % sikker på at M608c ikke har kamera. Google litt etter det, så finner du nok en del andre kilder som sier at M608c ikke har kamera Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så vidt jeg har skjønt skal det komme en mobil som er lik denne, men i cyber-shot serien, med et 3,2 megapixel kamera. Det har blitt skrivd en del i Rykter og nykomlinger forumet; se her deuxani har laget et bilde som viser hvordan han tror den blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg