cossie_storm Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 skal ha med uv filter for og "spare"linsa litt. Man får fortsatt på linse lokket? (regner med at det går..) For hvis ikke, så orker jeg ikke ta av og på hele tiden.. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dette skal ikke være noe problem, nei. I hvert fall så har ikke jeg det med mine Canon-linser. Men dersom du setter på en solblender kan det by på problemer med å få klapset på dette lokket (om du har Canon sine lokk) Nikon har en annen patent som er mye smartere. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har Nikon, og det funker fin fint. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dette skal ikke være noe problem, nei. I hvert fall så har ikke jeg det med mine Canon-linser. Men dersom du setter på en solblender kan det by på problemer med å få klapset på dette lokket (om du har Canon sine lokk) Nikon har en annen patent som er mye smartere. 7977574[/snapback] Gjelder dette alle dimensjoner. Var inne på å bytte mine canonlokk i Ø72 og ø77 mm i Nikonlokk, men så det ut på noen bilder jeg så som om den "smarte" Nikon patenten ikke gikk igjen på alle dimensjoner ? Lenke til kommentar
cossie_storm Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Er det noen spes som anbefalles? stor kvalitets forskjell på de? denne f.eks? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=329107 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå