virr Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg vurderer å bytte prosessor på mitt A7A266 rev. 1.04 Offisielt støttes ikke XP prosessor før rev. 1.10, men jeg har hørt at det går med siste BIOS (bruker 1009 1010 er ennå på beta 1). Noen som har prøvd, evt. hvilken XP, eller skulle jeg stanse på en vanlig Athlon 1400? Lenke til kommentar
pepter Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Har A7A-266, bios rev,109. Er glimrende kort til xp 1800+ Lenke til kommentar
virr Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 Hei pepter! Det høres bra ut. Men jeg lurer fortsatt på hvilken utgave (rev.) du har på hovedkortet. Jeg har 1.04 - det står stemplet på selve kortet i nærheten av PCI slottene. Det er ikke BIOS versjonene jeg lurer på - den har jeg kontroll på. Asus sier nemlig at XP ikke støttes før kort rev. 1.10. Nå kan dette imidlertid bero på at tidligere revisjoner av kortet kan ødelegge kort/prosessor om det ikke er rett BIOS versjon installert FØR en setter inn prosessoren. 1.10 skal være sikret her - og kommer forresten sikkert også med rett BIOS versjon installert fra fabrikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå