Gjest Guest Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hei, jeg klarer hvis ikke å komme over ex-en min, han slo opp med meg meg, og etter det har vi aldri pratet med hverandre jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. skal jeg glemme ham? eller skal jeg prate med ham om det? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kanskje du bør endre overskriften, så ikke posten blir slettet. Lenge er det siden dere var sammen da? Om det er en uke er det vel normalt at en ikke er kommet over sorgen enda, men tid leger alle sår. Lenke til kommentar
Brainstorm Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvis det kan hjelpe deg å komme videre, så synes jeg du skal prate med han om at du sliter med å komme over han. Kanskje han angrer, hvem vet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Bare å ta tiden til hjelp...sånt går over. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ta tiden til hjelp. Når du forelsker deg neste gang så er alt glemt.. Tenk tilbake på de gode minnene.. Bruk tiden på noe annet , slik at du ikke er så mye alene.. Jeg husker jeg bygget subwoofere , flyttet og dro ut med kamerater omtrent hver dag etter at jeg gjorde det slutt med xdama.. Ville hatt store problemer med å klare det alene . Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det går nok over. Gå ut med venner og ha det gøy. Går det forresten an å endre tittel på gjestetråder? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tviler på gjesten kan gjøre det selv Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 gå ut og ha det gøy med venner bare prøv å glem han. prøv å driv med en hobby eller noe lignende Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er dette som sagt lenge siden ? Men finn på noe annet, ikke sitt inne å tenk på det. Og væfall ikke se på bilder av han, osv osv.. Gå ut med venner, ha det moro, le mye, søk trøst hos venner.. Og i værste fall, PRØV og tenk på alt det ille han gjorde ( om det var noe) plutselig så inser du at han var en liten nisse som slo opp med deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå