Gå til innhold

Beste Rallyspill på consoll ?

eddie1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Bump or not..

Rallisport Challenge 2 til xbox er det morsomste, mest utholdende og rett og slett beste rallyspillet jeg noen gang har prøvd/vært borti.

Lag en ny versjon av det med litt oppdatert fysikk og grafikk. Så hadde ingenting vært bedre :dribble:

Makan til fartsfølelse og kjøreglede finnes det ingen andre plasser :D

I alle fall synes jeg de kan legge bakoverkompabilitet til dette spillet. Dårlig at det ikke er kommet enda :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hadde håpet på et next gen Rallisport Challenge, men Colin Mcrae Dirt ser unektelig bra ut.

EA har nok drept den tanken foreløpig. Men hvis CMR serien fortsetter å gjøre suksess i USA vil dette sannsynliggjøre en ny utgave.

Nei?

han er død, tviler på at det kommer flere spill i hans navn da.

Lenke til kommentar
..hvis CMR serien fortsetter å gjøre suksess i USA vil dette sannsynliggjøre en ny utgave.

Det er nok mulig, men det er ikke sikkert de vil fortsette å bruke Colin McRae navnet. I USA selges heter vel spillet bare DiRT og det er Travis Pastrana sin stemme som brukes i menyene. Nå har jeg kun prøvd demoen så jeg vet ikke hvor mye Pastrana er med i spillet, men han er mer kjent i USA enn Colin McRae. Jeg tror Codemasters kommer å gå vekk fra Colin McRae navnet også i Europa.

Lenke til kommentar
..hvis CMR serien fortsetter å gjøre suksess i USA vil dette sannsynliggjøre en ny utgave.

Det er nok mulig, men det er ikke sikkert de vil fortsette å bruke Colin McRae navnet. I USA selges heter vel spillet bare DiRT og det er Travis Pastrana sin stemme som brukes i menyene. Nå har jeg kun prøvd demoen så jeg vet ikke hvor mye Pastrana er med i spillet, men han er mer kjent i USA enn Colin McRae. Jeg tror Codemasters kommer å gå vekk fra Colin McRae navnet også i Europa.

Colin omkom for noen uker siden, det har vel ganske mye å si for om Codemasters vil/kan bruke navnet hans.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...