eddie1 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Siste rallyspillet jeg digga var wrc4 på pl2,har det kommet noen nye på pl2 eller xbox? er det ventet noe til xbox360? savner et skikkelig rallyspill Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Colin McRae : DIRT Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hadde håpet på et next gen Rallisport Challenge, men Colin Mcrae Dirt ser unektelig bra ut. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Colin Mcrae Dirt ser utrolig bra ut ja Bare synd at det står at det kommer til sommeren på Codemasters.com For lenge å vente Lenke til kommentar
freke Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det beste rallyspillet på konsoll er Richard Burns Rally. Tviler på at det kommer noen spill som blir bedre de nærmeste åra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hva er det beste rally spillet til xbox som funker på 360? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hva er det beste rally spillet til xbox som funker på 360? 7979067[/snapback] Colin McRae Rally 4, RalliSport Challenge og Richard Burns Rally fungerer på 360. Jeg har kun spilt Colin og Rallisport selv, og kan helt klart anbefale de i alle fall. Lenke til kommentar
aag-ps Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 utvilsomt WRC 5, men kommer det ikkje eit nytt WRC-spill snart.... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bump or not.. Rallisport Challenge 2 til xbox er det morsomste, mest utholdende og rett og slett beste rallyspillet jeg noen gang har prøvd/vært borti. Lag en ny versjon av det med litt oppdatert fysikk og grafikk. Så hadde ingenting vært bedre Makan til fartsfølelse og kjøreglede finnes det ingen andre plasser I alle fall synes jeg de kan legge bakoverkompabilitet til dette spillet. Dårlig at det ikke er kommet enda Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hadde håpet på et next gen Rallisport Challenge, men Colin Mcrae Dirt ser unektelig bra ut. EA har nok drept den tanken foreløpig. Men hvis CMR serien fortsetter å gjøre suksess i USA vil dette sannsynliggjøre en ny utgave. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 utvilsomt WRC 5, men kommer det ikkje eit nytt WRC-spill snart.... Hørt et eller annet om at det ikke kommer flere wrc spill på en stund. Les mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=849177 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hadde håpet på et next gen Rallisport Challenge, men Colin Mcrae Dirt ser unektelig bra ut. EA har nok drept den tanken foreløpig. Men hvis CMR serien fortsetter å gjøre suksess i USA vil dette sannsynliggjøre en ny utgave. Nei? han er død, tviler på at det kommer flere spill i hans navn da. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vil nok også anbefale Colin McRea DiRT. Kunne du ikke teste ut en demo, hvis du har mulighet? Birger Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ..hvis CMR serien fortsetter å gjøre suksess i USA vil dette sannsynliggjøre en ny utgave. Det er nok mulig, men det er ikke sikkert de vil fortsette å bruke Colin McRae navnet. I USA selges heter vel spillet bare DiRT og det er Travis Pastrana sin stemme som brukes i menyene. Nå har jeg kun prøvd demoen så jeg vet ikke hvor mye Pastrana er med i spillet, men han er mer kjent i USA enn Colin McRae. Jeg tror Codemasters kommer å gå vekk fra Colin McRae navnet også i Europa. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Rallisport Challenge 2, helt klart. Spilte det til døde på gamle boxen.. Ingenting nytt om en oppfølger? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ..hvis CMR serien fortsetter å gjøre suksess i USA vil dette sannsynliggjøre en ny utgave. Det er nok mulig, men det er ikke sikkert de vil fortsette å bruke Colin McRae navnet. I USA selges heter vel spillet bare DiRT og det er Travis Pastrana sin stemme som brukes i menyene. Nå har jeg kun prøvd demoen så jeg vet ikke hvor mye Pastrana er med i spillet, men han er mer kjent i USA enn Colin McRae. Jeg tror Codemasters kommer å gå vekk fra Colin McRae navnet også i Europa. Colin omkom for noen uker siden, det har vel ganske mye å si for om Codemasters vil/kan bruke navnet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå