fredrija Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hei. jeg får snart bærbar pc, oga da har jeg lyst på trådløst nett. lurer på hva jeg trenger. routeren, er i ett rom jeg ikke har tilgang til. jeg har bare en internett(ADSL) ledning inn til rommet mitt, fra routeren. går det da an å sette en router til inne på mitt rom, som gir trådløse signaler, og eventuelt kople til en switch, slik at eg kan ha den stasjonære online også? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjøp en miniswitch dersom du skal ha flere kablede uttak, og en BASESTASJON. Hvorfor driver folk å kjøper dyre, kompliserte rutere når de egentlig skal ha en basestasjon?!? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjøp en miniswitch dersom du skal ha flere kablede uttak, og en BASESTASJON. Hvorfor driver folk å kjøper dyre, kompliserte rutere når de egentlig skal ha en basestasjon?!? 7978348[/snapback] dyrt og dyrt... https://prisguiden.no/product.php?productId=35898 er da rimelig den der... skulle den vel heller ikke være... men jeg er enig med deg! bare en basestasjon uten ruter og alt det andre staset funker like fint det! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Joda, men også letthet å konfigurere, unngå å få DHCP og NAT etc. når dette er uønsket. Pluss at etter min erfaring er enklere ting (ap's og switcher) mer driftssikkert enn mer kompliserte dingser. Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 TAKK for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå