kimarvega Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 gratis alternativ av: avg, og avast skal vist være de beste gratis valgene. spyware: kjør ad aware og spybot en gang i blant. brannmur: det finnes mange zonealarm outpost, sygate og comodo min favoritt var sygate men etter det ble kjøpt opp av symantech er min favoritt pctools nye brannmur firewall plus. eller gode security pakker som trend ovs... eller nod32 meget god antivirus, adaware , spyware ovs. beskyttele og en brannmur. nod32 er gratis i 30 dager hvis man følger reglene . Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har du lest her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=373574 Bruker selv nod32 sammen med sygate på min xp maskin, mens pcen som kjører vista har jeg byttet til Avast og windows sin brannmur. Synes i grunn at sistnevnte gjør en like bra jobb som nod32 og sygate. Eneste er vel at Avast virker til å ikke oppdatere sin virusdefinisjon like ofte og raskt som nod32. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dette var vel en litt unødvendig tråd var det ikke, i tillegg sa den jo ikke verdens ting. "Den store sikkerhetstråden" er sticky, og der finner man det man leter etter.... Har spurt om mod synes denne bør fortsette å eksistere Lenke til kommentar
kimarvega Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Dette var vel en litt unødvendig tråd var det ikke, i tillegg sa den jo ikke verdens ting. "Den store sikkerhetstråden" er sticky, og der finner man det man leter etter.... Har spurt om mod synes denne bør fortsette å eksistere 7977623[/snapback] herregud... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Trådstarter er ny på forumet, og har nok skrevet alt i beste mening. Desverre er ikke dette rette forumet å komme med en slik "lett" guide da majoriteten av de som er på dette forumet nok for lengst er blitt innbakt i temaet. Jeg lar tråden leve, og håper at vi som har vært på forumet lengre - kan opplyse trådstarter om hvor han kan finne våre større sikketstråder som setter standarden for forumet. Velkommen skal du uansett være. Godt forsøk, men vi trenger nok mer dyptgående kunnskaper for å kunne kalle dette en guide :-) Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Sorry, bitteliten overreaksjon fra meg, du har helt rett Patience. Lykke til kimarvega, kanskje du lager en kjempetråd på dette en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå