kim-roger Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 noen som vet kordan man kan starte 2 strømforsyninger? nytt lydkort og skjermkort men for lite strøm til pc`n. jeg sjer at viftene regulerer fart etter som kor my av sjermkorte/lydkorte gjir støm. har 2 strømforsyninger på 230W og noen ganger slutter hele dritn å gå den bare slår seg av. så noen som veit om kordan man kan starte strømforsyning nr 2? sjer at det er en kabel på microplex som kan brukes. men er ganske blakk for tiden. så om det finnes en annen måte? takk til alle svar Lenke til kommentar
Changis Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Du trenger vel en Slik tenker jeg.. 87.- + frakt Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Du kan koble den grønne ledningen i de to kontaktene sammen. Psuen startes ved at det blir kontakt mellom grønn ledning og jord (svart) Du kan lese mer om å jumpstarte en enkelt psu her: http://www.overclock.net/faqs/96712-how-ju...supply-psu.html Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 *** Èn post får holde. Da det ikke skal lønne seg å poste to ganger for økt oppmerksomhet, vedlegges ikke lenken til den andre tvillingtråden ved her i mitt innlegg. Stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg