Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

korleis få større muskla, og legge på seg?

Gjest Gjesten :)

Anbefalte innlegg

Huff, hvorfor skal folk bry seg så jævlig om man er tynn ellelr tjukk, samme f det vel, du burde heller skaffe deg et bedre selvbilde. Akkurat nå er du 16 år, du blir feit bare vent, jeg veide lite når jeg var 16, nåer jeg 20 og jeg har begynt å få pondus, uten å forandre kostholdet mitt det spøtt. proteindrikker osv, huff, jeg grøsser ved tanken.

slutt å bry deg vær så snill, drit i om du er tynn eller ikke. Folk liker deg uansett. du kommer til å forandre deg en del innen du blir 20. Og da må du begynne å trene, for å holde deg i form elelr så råtner kroppen din bort. men når du er 16, huff. jaja, gjør som du vil...

8086709[/snapback]

Å få bedre selvbilde er jo ikke akkurat noe man bare kan bestemme seg for. Og for mange (inkludert meg) er å trene en måte å få dette på.

YinYang: Hvis du spiser mere så kommer du til å legge på deg. Har selv alltid vært tynn, og mener jeg ikke har spist spesielt lite. Er 1.90 høy, og veide 65kg for en tid tilbake. Men i det siste har jeg vært litt mer bevist på hva jeg har fått i meg, og gått opp 8 kg på noen mnd, til litt mer normale 73kg. Byttet ut mye av brødmåltidene med havregryn, og passer på å få i meg mye proteiner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hurt, mine foreldre er heilt normalvektige og er 1.80-1,85 og 1.90

Josten, eg har ete litt forskjellig eg men eg ganske kresen så eg eter ikkje alltid slik som hadde vore smartast. men eg vil ikkje seie at eg har noko spesielle problem som kan koblast til at eg er undervektig. eg liker kroppen min som der er (kunne tenkt meg litt meir muskla selvfølgelig) men ikkje noke som eg har noko imot. :)

Lenke til kommentar
Huff, hvorfor skal folk bry seg så jævlig om man er tynn ellelr tjukk, samme f det vel, du burde heller skaffe deg et bedre selvbilde. Akkurat nå er du 16 år, du blir feit bare vent, jeg veide lite når jeg var 16, nåer jeg 20 og jeg har begynt å få pondus, uten å forandre kostholdet mitt det spøtt. proteindrikker osv, huff, jeg grøsser ved tanken.

slutt å bry deg vær så snill, drit i om du er tynn eller ikke. Folk liker deg uansett. du kommer til å forandre deg en del innen du blir 20. Og da må du begynne å trene, for å holde deg i form elelr så råtner kroppen din bort. men når du er 16, huff. jaja, gjør som du vil...

8086709[/snapback]

Å få bedre selvbilde er jo ikke akkurat noe man bare kan bestemme seg for. Og for mange (inkludert meg) er å trene en måte å få dette på.

YinYang: Hvis du spiser mere så kommer du til å legge på deg. Har selv alltid vært tynn, og mener jeg ikke har spist spesielt lite. Er 1.90 høy, og veide 65kg for en tid tilbake. Men i det siste har jeg vært litt mer bevist på hva jeg har fått i meg, og gått opp 8 kg på noen mnd, til litt mer normale 73kg. Byttet ut mye av brødmåltidene med havregryn, og passer på å få i meg mye proteiner.

8132310[/snapback]

oioi.. da er du spinkel:p jeg er 1.70 og veier 60:p

Lenke til kommentar
Da må jeg spøre deg imat du er såpass skråsikker og du har såpass mye erfaring, trente du mens du spiste masse sunt ? Tok du noe helsekost tilskudd ? er du mer sulten nå som du spiser 6 ganger om dagen enn da du spiste 1-3 ganger om dagen ?

Med at kroppen lagrer fettet når man spiser få ganger om dagen er jo logisk da ikke forbrenninga klarer å fordøye maten du spiser og dermed legger det et annet sted.

8132255[/snapback]

Sefølgelig trente jeg. Trene 3-4 ganger i uken intenst. Ja jeg tok kostilskudd og det var proteinpulver, men det sluttet jeg med da jeg fortsto at det heller var bedre med f.eks en boks tunfisk eller kylling. . . Jeg har aldri spist 3 ganger om dagen, men kan si at jeg aldri er sulten når jeg spiser 6 måltider på bulk.

Er ganske fornøyd med musklene jeg har fått etter jeg begynte å trene.

Fra biceps som ikke kunne strammes til biceps med bra peak. Med omkrets på 38cm.

Fra "ingen" bryst til større bryst.

Fra små fyrstikklår til mye kraftigere og større lår med omkrets på 60cm.

Fra liten dritttrygg til mye bredere og kraftigere rygg.

Fra små skuldere som nesten ikke klarte å holde seg oppe til mye kraftigere skuldere.

Osv osv.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...