AMDBunny Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg får ikke stilt multiplikatoren på cpu'en (e4300). Prøver å stille den ned fra 9 (orginalt) til 8 (eller 7 og 6). Har Asus p5n-e sli hk. Lenke til kommentar
abitpower Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hvordan får jeg stilt fsb>minne? Får bare til min. 1:1 =s HK: Abit btw=p Endret 4. mai 2007 av abitpower Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg får ikke stilt multiplikatoren på cpu'en (e4300). Prøver å stille den ned fra 9 (orginalt) til 8 (eller 7 og 6). Har Asus p5n-e sli hk. 8492484[/snapback] Det er visst en feil i den siste biosen (0505). Ser at andre har opplevd det samme: Dessverre så går det ikke å stille ned multiplikator manuelt med den siste 0505 biosen til dette hovedkortet. Når man justerer den ned i bios, lagrer og restarter maskinen så går multiplikator automatisk tilbake til 9x igjen. Dette skjer ikke i 0401 biosen. Dette er ikke noe stort problem siden jeg uansett foretrekker å bruke standard 9x multiplikator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå