trrunde Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg vil legge inn noen egne dns oppføringer i min linksys router, men finner ikke ut hvor dette kan gjøres, vet noen det? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Anntar at den kjører DD-wrt. I så fall: under Administration->services finner du denne: Syntax'en etc. ser du... Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Anntar at den kjører DD-wrt. I så fall: under Administration->services finner du denne: Syntax'en etc. ser du... 7978397[/snapback] ¨ JEg har v7 så jeg kan nok ikke kjøre dd-wrt (var ikke klar over at det hadde med versjonen og gjøre når jeg kjøpte routeren) Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Må man sette routeren til å kjøre dhcp for at det skal fungere? Prøvde å legge inn på samme måte som du kyrsjo, men det fungerte heller dårlig. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Du må i allefall ha den som (helst primær) DNS-tjener på klientene. EDIT: På linux/mac/etc. - og kansje windows - kan du bruke dig eller host-kommandoen til å gjøre ett opplag mot en spesiell DNS-server. Endret 19. februar 2007 av kyrsjo Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Anntar at den kjører DD-wrt. I så fall: under Administration->services finner du denne: Syntax'en etc. ser du... 7978397[/snapback] Fikk meg en wrt54Gl som jeg har flasha med dd-wrt, satte opp slik som du viste på bildet, men funka ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå