Gå til innhold

Bærbar PC (10.000) Anbefalinger? Tester?

kaken

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på utkikk etter en bærbar PC som ligger på eller under 10.000,-

Kravene er at den har WLAN, relativt god diskplass, mulighet for vista-ekspansjon og kan kjøre noen spill. (Jeg snakker ikke Half-Life 2 eller oblivion, men world of warcraft, som tilsier at det trengs 1gb RAM og en grei cpu/grafikkort).

Jeg har lett litt rundt og har funnet en del som matcher det jeg ser etter, men jeg finner ingen anbefalninger eller tester på maskinene. Så jeg lurer på om noen kan gi meg en anbefalning og som kanskje har tidligere erfaring med pcen? gode og dårlige sider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg er på utkikk etter en bærbar PC som ligger på eller under 10.000,-

Kravene er at den har WLAN, relativt god diskplass, mulighet for vista-ekspansjon og kan kjøre noen spill. (Jeg snakker ikke Half-Life 2 eller oblivion, men world of warcraft, som tilsier at det trengs 1gb RAM og en grei cpu/grafikkort).

Jeg har lett litt rundt og har funnet en del som matcher det jeg ser etter, men jeg finner ingen anbefalninger eller tester på maskinene. Så jeg lurer på om noen kan gi meg en anbefalning og som kanskje har tidligere erfaring med pcen? gode og dårlige sider.

7977204[/snapback]

hei.

jeg har bestillt denne her: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii

den har mye diskplass og ram, greit nok skjermkort, og en dobbeltkjerneprosessor, men en av de svakeste. satser på å bli fornøyd med den. det er en test på www.hw.no om en lignende pc(samme merke). du kan jo ta en titt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...