Gå til innhold

Motorola T720 bare problemer

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer kjøpte oss en T720 hver. Har hatt dem i 20 dager og har mange problemer begge to. Min er den værste. Jeg vil liste opp noen problemer vi har opplevd.

-Problemer med å få telefonen til å ta lading. Får beskjed om at telefonen ikke kan ta lading. Etter mye om og men og inn/ut med laderen får jeg endelig telefonen til å ta lading.

-Telefonen skifter ringelyder som den selv vil. Også på SMS. Min samboer har lyd på telefonene når hun skrur den på...det får ikke jeg på min.

-Avtaler jeg har lagt inn i kalenderen med varsling på varsler akkurat som dem selv vil. Noen ganger varsler den ikke i det hele tatt. Andre ganger kan den varsle 3 dager før tiden.

-Oppgitte stand by og taletider holder ikke mål i det hele tatt.

Var i utgangspunktet veldig fornøyd med telefonen, men nå er jeg ikke det lenger. Er jo selvfølgelig noe galt med telefonen. Men det frister ikke å ha den lenger da min samboer har mange av de samme problemene. Tror jeg bruker 30 dagers angrefrist fra Elkjøp og kjøper meg en Ericsson T68i i stedet.

Flere som har opplevd problemer med telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kunne nesten høres ut som minneproblemer noe av det der. Jeg har en 6210 som fikk lignende problemer da jeg hadde hatt den i nesten et år.

Kalenderen varslet i hytt og vær. Notater som ikke var der ble varslet, notater som var der ble varslet på feil tidspunkt eller bare forsvant. Tekstmeldinger ble borte. Testmeldinger kom plutselig opp (som aldri hadde vært der i utgangspunktet) og tekstmeldinger ble gjort om til rare tegn.

Sendte den på reperasjon og det viste seg at flere av minnebrikkene var blitt korupte.

Siden dere begge har problemer med telefonene så er det vel meget sannsynlig at de stammer fra et korrupt parti vil jeg gjette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...