Trickster Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Heh.. Er hardware.no betalt av Google?.. Hva er dette for en reklame spoof?... Tror dere ikke folk som leser hardware.no har vett nok til å klare å bruke en online mail konto uten hjelp, og så var det for mye jobb å si noe om at det fantes alternativer? Kan godt hende google har et bra produkt, men dette er ren reklame. Hva med å heller ta for seg alle de mest vanlige og liste opp litt fordeler og ulemper? Veit ikke om du er blind men http://www.hardware.no/nyheter/nettverk_og...t_lansert/46774 Jeg klarer meg ikke uten Gmail Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Var det virkelig nødvendig å grave opp en nesten et år gammel tråd for å fortelle det? Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Var det virkelig nødvendig å grave opp en nesten et år gammel tråd for å fortelle det? Tydligvis Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vel, noen (inkludert undertegnede) synes det er i overkant latterlig å beskylde noen for å være blinde når de ikke har fått med seg en artikkel som er skrevet 10 måneder etter at de skrev et innlegg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vel, noen (inkludert undertegnede) synes det er i overkant latterlig å beskylde noen for å være blinde når de ikke har fått med seg en artikkel som er skrevet 10 måneder etter at de skrev et innlegg. Når vi snakker om å beskylde andre for å ikke følge med, du vet artikkelen er på forsiden? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Det er jeg veldig klar over. Men; han som la inn innlegget MovieStar24 siterer la inn sitt innlegg 19/2, altså 10 måneder før artikkelen ble skrevet. Det er kanskje i overkant å beskylde han for å være blind da? Han kan vel kanskje beskyldes for ikke å ha vært synsk men det er det vel flere av oss som ikke er. Endret 22. desember 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg pop'er gmail til thunderbird på hjemmepc og bruker IMAP på jobb og mobil, unntaksvis benytter jeg webgrensesnittet. Jeg bruker også delt google kalender for familieaktiviteter og syncher med kalender på mobil via SyncML. Kjekt å ha Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er jeg veldig klar over. Men; han som la inn innlegget MovieStar24 siterer la inn sitt innlegg 19/2, altså 10 måneder før artikkelen ble skrevet. Det er kanskje i overkant å beskylde han for å være blind da? Han kan vel kanskje beskyldes for ikke å ha vært synsk men det er det vel flere av oss som ikke er. Ah, så ikke kommentaren hans. Beklager. Jeg som ikke følger med da. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 når jeg går inn på følgende gmail.wap/app (eller den der) og prøver å laste ned dette supre programmet får jeg en feilmelding som lyder; støtter ikke .JAR fil, da jeg har en SE m600i. min forrige nokia brukte .jar filer.. whats wrong? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen av dere som har fått til å lagre vedlegg på mobilen med gmail app ? jeg får kun til å åpne vedleggene, men ikke lagre de... litt irriterende da man ikke alltid har internett tilgang på mobilen.. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Reklamen på gmail er faktisk basert på hva du skriver i mailen din. Har faktisk opplevd å skrive dette i en mail ...dette koster...i Tønsber... "Helt tilfeldig" kom det opp reklamer for hoteller i Tønsberg og tilbud på koster. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 @sisk2105: Eneste reklamerelaterte jeg har vært borti på gmail er tekstlinjen over innboksen. Denne kan for øvrig slås av under innstillingene. Eller er det en annen form for reklame jeg har oversett? Lenke til kommentar
BloodSkull Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 et tips om du vil bruke ditt eget domene navn i mail adressen. Du kan opprette en gratis google/apps konto, og henvise google som mx record i dine domene innstillinger. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har lenge lurt på hvordan elektronisk post fungerer. Men takk gud, hardware.no er her, og tilbyr høykvalitets-lektyre til norske data-entusiaster. Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 At PC må være tilknyttet internet for å lese meldinger, er meningsløst å karakterisere som en ulempe, og attpåtil den alvorligste. Nevn noen mailtjenester som ikke behøver dette ?. Og da mener jeg ikke mailprogram som outlook eller Thunderbird, da disse like gjerne kan knyttes mot en Gmail konto, som andre mailservere, både POP og IMAP. Jeg mener heller ikke webbaserte tjenester som lagrer mail lokalt på PC, for det kan du også få til i GMAIL, og det virker fint.... Skulle like å se den tjenesten som gir meg mailtilgang, uten tilgan til nettet. (Bortsett fra Posten AS) Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Når denne gamle tråden har blitt vekket til liv igjen, så kan jeg jo spørre her; noen som har peiling på når GMail kan hive seg rundt og pushe e-posten til iPhonen min? :-) Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Endret 31. mars 2009 av Nonst0p Lenke til kommentar
Deem Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ser en feil allerede, og jeg har sett på artikkelen i under ti sekunder. Man kan se mail offline, det er bare å gå på Gmail Labs, og legge til "Offline" add-on. Ser først nå som -B. kommenterte det, at artikkelen er noen år gammel xD Endret 1. april 2009 av Deem Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fjelldal, stusset litt på det selv.. anyways, kunne sikkert oppjustert "Over 5 GB lagringsplass" til over 7 GB også.. GMail'en min melder vaffal at "Du bruker for øyeblikket ** MB (** %) av dine 7310 MB." Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ser en feil allerede, og jeg har sett på artikkelen i under ti sekunder. Man kan se mail offline, det er bare å gå på Gmail Labs, og legge til "Offline" add-on. Kanskje fordi artikkelen er skrevet for to år siden, og at de har lagt til funksjonen etter at artikkelen ble skrevet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå