-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hei, Har en maskin med: Asus HK 256x2 ram 40gb harddisk nettverkskort 1.8ghz intel pentium 64mb skjermkort med S-video samt VGA Denne starter når jeg trykker på knappen og kan stå på lenge, vifter og alt snurrer. Men ikke bilde på skjermen. Jeg har prøvd: *resatt CMOS *fjerne alt unødvendig:HDD,CD/DVD rom, Floppy, *Tatt ut den ene ram brikka *bytte skjermkort(testet med et annet)-uten resultater *testet 2 forskjellige skjermer Noen forslag? -jeg har ikke flere, og blir fortvilet- skulle gjerne hatt denne igang. Tusen takk for tips o.l -Shark- Endret 19. februar 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har akkurat samme problem på min maskin, har også prøvd alt du har nevnt. om noen har forslag til mer, hadde det vært flott Mulig det rett og slett er HK som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Har akkurat samme problem på min maskin, har også prøvd alt du har nevnt. om noen har forslag til mer, hadde det vært flott Mulig det rett og slett er HK som har tatt kvelden. 7976956[/snapback] Det tror jeg også nemlig. Alt elimintert utenom HK/cpu.. Anyone? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 bump Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå