Sargent Fire Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 På min skjerm står det at de selger et Ati Sapphire 9700Pro til 2895kr. Mens det de selger til den prisen er et 9700 kort (ikke Pro), så derfor lurer jeg på hvorfor dere reklamerer for dette når komlett ikke selger det så billig. Mvh,Stian Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Sargent Fire skrev (2002-12-05 19:21):På min skjerm står det at de selger etAti Sapphire 9700Pro til 2895kr. Mens det de selger til den prisen er et 9700 kort (ikke Pro), så derfor lurer jeg på hvorfor dere reklamerer for dette når komlett ikke selger det så billig.Mvh,Stian Kan du være litt mer spesifikk mht hvor du tenker på? -> Link og litt bedre forklaring. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hvis du tenker på poster i forumet her så er det fordi Komplett hadde det som ukens tilbud til den prisen for to uker siden (og mange her på forumet kjøpte det da). Det er med andre ord IKKE Komplett sin vanlige pris for 9700pro. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 han tenker på komplett sitt ukentlige tilbud. de solgte et radeon 9700 atlantis PRO kort for 2895,- kortet finner du her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl og her http://www.sapphiretech.com/9700/9700Pro-C00.htm Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Det var forøvrig et knalltilbud. Jeg var en av de som kjøpte da og så lagerbeholdningen gå fra 100+ til 0 på under tre døgn hos Komplett (!) Synes jeg gjorde en bra deal siden de fleste 9700pro kort pr. idag koster minst 3.500,- Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hardware.no har ikke fjernet annonsene fra forrige ukes komplett.no tilbud enda. Derfor kommer de "fake" annonsene opp på forsiden. Jeg bestilte heldigvis Sapphire Radeon 9700 Pro mens det enda var på tilbud til 2895 kroner. Desverre rakk jeg ikke å bestille før lagerbeholdingen gikk tom, men det står at det ventes nye kort inn i midten av desember igjen :smile: [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-12-05 21:46 ] Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Da skjønner jeg bedre hva det er snakk om. Grunnen som det blir påpekt at annonsene ikke er endret. Det gjør Komplett helt selv uten at vi har noe med det. Jeg vet at de jobber med å forbedre rutinene sine på oppdatering av annonsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå