Gå til innhold

Beste måten å tjene penger i lvl 70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Best å skaffe seg en jobb. Så kjøpe 5000gull for en arbeidsdag. Istede for å farme en hel arbeidsdag og tjene 800g

9523151[/snapback]

 

Enig.

Folk kan komme med moralismen sin om de bare vil, det forandrer ikke det faktum at dersom man skal jobbe for pengene sine, så kan man like greit gjøre det på ordentlig.

9523729[/snapback]

 

Problemet er bare at om alle hadde gjort det, så måtte du plutselig betale 700g for en primal, siden alle ville hatt så jævelsk med Gs.

Lenke til kommentar
Jeg er 55 og har cirka 40G. Blir nok ikke noe epic mount på den karen når han blir 60.

Oi. Jeg rundet nettopp 30 med min første karakter og har ca 250 til sammen. Hadde riktig nok flaks og fant en blå bukse jeg fikk solgt for 90 gull, men resten er tjent på å hakke metaller og trade på AH, både grønne ting jeg finner og ting som blir solgt for billig på AH. Beste dealen var en blå sak jeg fikk kjøpt til 90s og solgte til 25g. Noen ganger blir jeg riktig nok lurt, og kjøper ting jeg ikke får solgt, men man lærer av slikt.

 

Kjøper stort sett bare billig grønt utstyr til meg selv, siden jeg uansett vokser nokså fort ut av det. Har likevel kjøpt noen relativt dyre bagger (16 slots) til mainen og noen alts jeg vet jeg kommer til å beholde.

 

Når det gjelder kjøp av gull på Ebay ser jeg ikke det store problemet. Synes det blir litt rart når det tross alt bare er et spill, men om prisene stiger betyr det at jeg får mer gull for sakene jeg selger, så det går opp i opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...