Filosof Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Kommer aldri til å glemme en viss historie-time på videregående skole. Klassen hadde nettopp sett en dokumentar om "Det Romerske Imperiet" - og en jente (maks blondine) presterte å spørre: Var det der ekte film fra den tiden? Historielæreren ble faktisk helt stum når han hørte dette. Først etter en liten stund måtte han forklarte at hendelsene dokumentaren omhandlet fant sted for over 2000 år siden, lenge før kameraet eksisterte. Blondinen svarte: Å ja! (det var åpenbart at hun ikke skjønte noe uansett) (SANN Legendarisk historie som jeg og resten av klassen aldri vil glemme ) Endret 15. mai 2008 av Proffesoren Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 kongefamilien "koster" Storbritania rundt 100 millioner $ Ikke pund (£) de koster? Besynderlig. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jo, men han hadde i eksempelet i $, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Uff og uff, siste engelsktime... Jeg ble skuffet! Læreren driver og snakker med det engelske monarkiet, og han nevner at kongefamilien "koster" Storbritania rundt 100 millioner $. Så roper en av jentene i klassen ut, men en antydning av overraskelse i stemmen : "Kan man kjøpe kongefamilien? " Dollar i Storbritannia? (To n'er, ja...) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Vi snakket om ulv som emigrerte fra Sverige til Norge i timen, så smalt det fra Martin(Metaby): Går de over svinesund-brua da eller?! Haha 1 Lenke til kommentar
Eirikf91 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Vi snakket om ulv som emigrerte fra Sverige til Norge i timen, så smalt det fra Martin(Metaby): Går de over svinesund-brua da eller?! Haha Ikke akkurat Han lurte om hvordan de kom seg til Norge uten å benytte brua xD Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Fuck you all! honest mistake.. var trøtt! dere har hatt en del gullkorn i år dere også.. Endret 16. mai 2008 av Metaby Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har to historier som er litt morsomme 1. Hadde en "lek" i tysktimen i 8.klasse! Vi stilte oss i to rekker bakover i klasserommet, og lærern skulle hviske ett ord i øret til den som sto først. Deretter skulle ordet hviskes fra person til person bakover, og det var om å gjøre at den bakerste personen i rekka skulle rope ut ordet først! Altså, konkurranse mellom de to rekkene! Jeg tenkte jeg skulle ha det litt gøy, og sa ordet "Fotze" videre Og hu jenta som sto bakerst på mitt lag ropte det ut så høyt hun klarte! Og lærerinna, som også var fra tyskland, fikk helt sjokk og skjønte ingenting! (Fotze = Fitte) Alle de som skjønte hva det betydde fikk jo lattis :!: 2. Vi hadde om karbonkjemi i 10. klasse! Og læreren spurte : "Er det noen som vet hva som inneholder Karbon?" Den VELDIG smarte jenta: "Jeg vet det! KARBONADE " Hele klassen fikk lattis, igjen Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 En i klassen min slet med å få satt en HDMI kabel i TV-en (bare å bøye fingeren litt liksom), og så foreslo han å bruke SCART. Ja, da får man sikkert bra bilde fra Riks TV boksen xD Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 En i klassen i dag fikk spørsmålet hva som er tyngst av 1kg bly og 1kg bomull. Han svarer bly men roper "nei nei,BOMULL!" like etter at vi begynner og le og ser ut som et spørsmålstegn når vi bare ler enda mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har to historier som er litt morsomme 1. Hadde en "lek" i tysktimen i 8.klasse! Vi stilte oss i to rekker bakover i klasserommet, og lærern skulle hviske ett ord i øret til den som sto først. Deretter skulle ordet hviskes fra person til person bakover, og det var om å gjøre at den bakerste personen i rekka skulle rope ut ordet først! Altså, konkurranse mellom de to rekkene! Jeg tenkte jeg skulle ha det litt gøy, og sa ordet "Fotze" videre Og hu jenta som sto bakerst på mitt lag ropte det ut så høyt hun klarte! Og lærerinna, som også var fra tyskland, fikk helt sjokk og skjønte ingenting! (Fotze = Fitte) Alle de som skjønte hva det betydde fikk jo lattis :!: 2. Vi hadde om karbonkjemi i 10. klasse! Og læreren spurte : "Er det noen som vet hva som inneholder Karbon?" Den VELDIG smarte jenta: "Jeg vet det! KARBONADE " Hele klassen fikk lattis, igjen Karbonade inneholder karbon... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Den karbon(ade) vitsen har vært oppe før /: Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En i klassen i dag fikk spørsmålet hva som er tyngst av 1kg bly og 1kg bomull. Han svarer bly men roper "nei nei,BOMULL!" like etter at vi begynner og le og ser ut som et spørsmålstegn når vi bare ler enda mer Bomull er vel rett da det har størst volum, og dermed får størst oppdrift Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 En i klassen i dag fikk spørsmålet hva som er tyngst av 1kg bly og 1kg bomull. Han svarer bly men roper "nei nei,BOMULL!" like etter at vi begynner og le og ser ut som et spørsmålstegn når vi bare ler enda mer Bomull er vel rett da det har størst volum, og dermed får størst oppdrift Niks:P 1 kg bly er akkurat like tungt som 1 kg bomull. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Samme masse, men jeg tror bomull vil vise litt mindre på en nøyaktig vekt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Samme masse, men jeg tror bomull vil vise litt mindre på en nøyaktig vekt Nei. Oppdriften gjelder kun ved bevegelse. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Kg er vel en betegnelse for masse, ikke tyngde. En stein på 1 kilo er fortsatt 1 kilo i vektløs tilstand. Newton derimot! Endret 17. mai 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) . Endret 9. januar 2011 av dadiadi Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Samme masse, men jeg tror bomull vil vise litt mindre på en nøyaktig vekt Nei. Oppdriften gjelder kun ved bevegelse. Tull Men dette blir OT. Sjekk en fysikkbok (evt. fluidmekanikk) hvis du er i tvil. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har en kompis fra fotball laget som suger i engelsk. Så jeg har hørt et par gullkorn fra han 1. Læreren spør om han har gjort leksen og han svarer: "I haven't do it" 2. Den andre var i en stil, og ja vi snakker 10. klasse på ungdomsskolen:P "Everybody laughed of she" også kom den verste; "Lets the party begins" !!! HAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå