Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Kommer aldri til å glemme en viss historie-time på videregående skole.

 

Klassen hadde nettopp sett en dokumentar om "Det Romerske Imperiet" - og en jente (maks blondine) presterte å spørre: Var det der ekte film fra den tiden?

 

Historielæreren ble faktisk helt stum når han hørte dette. Først etter en liten stund måtte han forklarte at hendelsene dokumentaren omhandlet fant sted for over 2000 år siden, lenge før kameraet eksisterte.

 

Blondinen svarte: Å ja! (det var åpenbart at hun ikke skjønte noe uansett) :blush:

 

 

 

(SANN Legendarisk historie som jeg og resten av klassen aldri vil glemme :D )

Endret av Proffesoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff og uff, siste engelsktime... Jeg ble skuffet!

 

Læreren driver og snakker med det engelske monarkiet, og han nevner at kongefamilien "koster" Storbritania rundt 100 millioner $. Så roper en av jentene i klassen ut, men en antydning av overraskelse i stemmen : "Kan man kjøpe kongefamilien? :ohmy: "

 

 

:cry:

Dollar i Storbritannia? (To n'er, ja...)

Lenke til kommentar

Har to historier som er litt morsomme :)

 

1.

Hadde en "lek" i tysktimen i 8.klasse! Vi stilte oss i to rekker bakover i klasserommet, og lærern skulle hviske ett ord i øret til den som sto først. Deretter skulle ordet hviskes fra person til person bakover, og det var om å gjøre at den bakerste personen i rekka skulle rope ut ordet først! Altså, konkurranse mellom de to rekkene!

Jeg tenkte jeg skulle ha det litt gøy, og sa ordet "Fotze" videre :p Og hu jenta som sto bakerst på mitt lag ropte det ut så høyt hun klarte! Og lærerinna, som også var fra tyskland, fikk helt sjokk og skjønte ingenting! :) (Fotze = Fitte)

Alle de som skjønte hva det betydde fikk jo lattis :!:

 

2.

Vi hadde om karbonkjemi i 10. klasse! Og læreren spurte : "Er det noen som vet hva som inneholder Karbon?"

Den VELDIG smarte jenta: "Jeg vet det! KARBONADE :D" Hele klassen fikk lattis, igjen ;)

Lenke til kommentar
Har to historier som er litt morsomme :)

 

1.

Hadde en "lek" i tysktimen i 8.klasse! Vi stilte oss i to rekker bakover i klasserommet, og lærern skulle hviske ett ord i øret til den som sto først. Deretter skulle ordet hviskes fra person til person bakover, og det var om å gjøre at den bakerste personen i rekka skulle rope ut ordet først! Altså, konkurranse mellom de to rekkene!

Jeg tenkte jeg skulle ha det litt gøy, og sa ordet "Fotze" videre :p Og hu jenta som sto bakerst på mitt lag ropte det ut så høyt hun klarte! Og lærerinna, som også var fra tyskland, fikk helt sjokk og skjønte ingenting! :) (Fotze = Fitte)

Alle de som skjønte hva det betydde fikk jo lattis :!:

 

2.

Vi hadde om karbonkjemi i 10. klasse! Og læreren spurte : "Er det noen som vet hva som inneholder Karbon?"

Den VELDIG smarte jenta: "Jeg vet det! KARBONADE :D" Hele klassen fikk lattis, igjen ;)

Karbonade inneholder karbon...

Lenke til kommentar
En i klassen i dag fikk spørsmålet hva som er tyngst av 1kg bly og 1kg bomull. Han svarer bly men roper "nei nei,BOMULL!" like etter at vi begynner og le og ser ut som et spørsmålstegn når vi bare ler enda mer :D

 

Bomull er vel rett da det har størst volum, og dermed får størst oppdrift ;)

Lenke til kommentar
En i klassen i dag fikk spørsmålet hva som er tyngst av 1kg bly og 1kg bomull. Han svarer bly men roper "nei nei,BOMULL!" like etter at vi begynner og le og ser ut som et spørsmålstegn når vi bare ler enda mer :D

 

Bomull er vel rett da det har størst volum, og dermed får størst oppdrift ;)

 

:lol: Niks:P 1 kg bly er akkurat like tungt som 1 kg bomull.

Lenke til kommentar

Har en kompis fra fotball laget som suger i engelsk. Så jeg har hørt et par gullkorn fra han :p

 

1. Læreren spør om han har gjort leksen og han svarer: "I haven't do it" :lol:

 

2. Den andre var i en stil, og ja vi snakker 10. klasse på ungdomsskolen:P "Everybody laughed of she" også kom den verste; "Lets the party begins" !!! HAHAHAHAHAHA!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...