Kallileo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Ei jente i klassen min da jeg gikk elektro grunnkurs spurte: "Kor mye veie en meter??" i en matte time. (å ja, ho va seriøs) Damn.. Hva har slike jenter å gjøre på en nerdelinje? Hun gører hjemme på allmen eller helse&sosial Allmenn FFS??! NEI? Heller Helse og Sosialfag. Hadde en liten diskusjon med en helse og sosialfagsjente, og så plutselig kom spørsmålet: Hva er halvparten av 25? Jeg: 12.5 Ho: Ehh.. Nei? Jeg: Ehh.. JO?! Ho: Nei! Det er jo ikke det! Jeg: ehh...? jo....? Ho: KRISTIAN! HVA ER HALVPARTEN AV 25?? (kristian er kjæresten hennes) Han: 12.5 Ho: Hmm.. Javell da! Nerd! :!: Helse og sosial-jenter er så blonde! Endret 29. april 2008 av Kallileo 1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (Den tyske læreren triller et tv-stativ-vogn-sak igjennom en gang fylt med herjende ungdommer og noen sparker til vogna så den velter og den tyske læreren finner den nærmeste eleven som han finner) Tysk lærer: Hvorfor gjorde du det!? Elev: Det var da faen ikke meg! Tysk lærer: Hvem var det da... (ca 2 sek. tenkepause) FAEN! NO SHIT Sherlock?! ROFLMAO !!! Grunnen til at jeg skrev det var at jeg chatta på MSN med noen akkuratt når jeg hadde tenkt å avslutte akkuratt den setningen også kom jeg ut av det og da skrev jeg det. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Husker en gang i norkstimen da det var 5 min igjen til friminutt og læraren læraren hadde eit kryssord til oss, så sa han " Ja, då tar vi ein kjapp ein." Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 [...] den tyske læreren finner den nærmeste eleven som han finner[...] NO SHIT Sherlock?! ROFLMAO !!! Grunnen til at jeg skrev det var at jeg chatta på MSN med noen akkuratt når jeg hadde tenkt å avslutte akkuratt den setningen også kom jeg ut av det og da skrev jeg det.Hehe. Ja.. Skjønner det.. Det som gjorde hele greia så genial, var kommentaren til "Xecuter88" Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sløydlærer: - Eg veit ikkje, der eg kjem ifrå kallar me det her for ein stikksag. Rappkjefta elev: - Der e kommer ifra kaller mi det der for ein drittsag. (Arendalsdialekt) Var vel i 6.-7.-klasse, men I lol'd. Genial kommentar. Lenke til kommentar
raw-power_Steffan Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Vi skulle stemme på konge og dronning til nyttårsballet og en i klassen stemte på Mahatma Ghandi til konge og Kari Bremnes til dronning. det er meg vettu Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dette er faktisk en sann histore fra hjembygda mi. Det var engelsktime og en av elevene fikk i oppgave å oversette setningen: Hurtigruta gikk på grunn utenfor Flekkefjord. Setningen ble oversatt til: The Fast Window went on reason outside Spotsfjord Hadde en lignende her i Lofoten. De skulle oversette "De tok Hurtigruta til Sortland" og oversatte det til "They took the fast window to the black contry". En annen like genial oversettelse var "Han røsket ned stærkassen" som ble oversatt til "he rushed down the staircase" 1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 the big thing did a wooden roof stortinget gjorde et vedtak Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ubetalelig! Kom med fler! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 He was thinking of a loaf of bread. Han var så tynn en konge som en brødloff. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ubetalelig! Kom med fler! Suddenly smoke the garden snake Plutselig røyk hageslangen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 En i klassen min skulle skrive engelsk stil om "Gutta på tur" programmet som gikk på TV2 for noen år siden. Var bare det at i hans iver oversatte han programmets navn og til engelsk og presanterte stolt en 2 siders stil med navn "Boys on trip". Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Husker en, var i starten av 8. klasse, og jeg og noen andre satt i datarommet i en studietime. Hadde gjort ferdig leksene (det var tider det) og skulle spille litt. Kom på en side som krevde flash (evnt. shockwave eller java, er ikke helt sikker), snill som jeg var bestemte jeg meg for å ikke installere noe ekstra på skolepc-en og trykker tilbake. Da hører jeg kontaktlæreren min bak meg: "Bare installer du, det tar bare noen sekunder." Ble rimelig overasket da, men hørte da på læreren min og spilte resten av timen. Gud jeg savner den læreren... Lenke til kommentar
RunarII Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg sa til ei jente i klassa at 17. mai var på fredag den 13. i år, og hun svarte med "Å nei!" :!: Foresten, gjett hvilken hårfarge hun har Endret 5. mai 2008 av RunarII Lenke til kommentar
-Zulu- Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg sa til ei jente i klassa at 17. mai var på fredag den 13. i år, og hun svarte med "Å nei!" :!: Foresten, gjett hvilken hårfarge hun har Blond? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Haha! Mykje bra engelskoversetjing her! Ei jente i klassen skulle ha framføring i naturfag om organismar. I ei setning klarte ho å forveksla "organismar" med eit anna liknande ord: "Alt levande liv vert definert som ORGASMER!" :!: Har også ein fin ein frå kristendomsundervisning der tema var samliv og slikt. Lærar: "Er onani synd?" Elev svarar: "Får ikkje håpa det" 1 Lenke til kommentar
RunarII Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Vår geniale lærer kom med en oversettelse for ikke så lenge siden, "I have a moose-she" :!: Er også en fyr i klassa som tror han er piratkopi-ekspert.. Det kan bli irriterende ganske ofte.. Også hver gang en lærer snakker om fly, Tyskland, nasister eller Hitler, så glor alle på meg Edit: Vet noen hvorfor dette skjer? Endret 5. mai 2008 av RunarII Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Haha! Mykje bra engelskoversetjing her! Ei jente i klassen skulle ha framføring i naturfag om organismar. I ei setning klarte ho å forveksla "organismar" med eit anna liknande ord: "Alt levande liv vert definert som ORGASMER!" :!: Har også ein fin ein frå kristendomsundervisning der tema var samliv og slikt. Lærar: "Er onani synd?" Elev svarar: "Får ikkje håpa det" Hva sa læreren da da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Eleven sa vel mer eller mindre tankene til læreren vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå