Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Ei jente i klassen min da jeg gikk elektro grunnkurs spurte: "Kor mye veie en meter??" i en matte time. (å ja, ho va seriøs)

Damn.. Hva har slike jenter å gjøre på en nerdelinje? Hun gører hjemme på allmen eller helse&sosial :p

Allmenn FFS??! NEI?

Heller Helse og Sosialfag.

 

Hadde en liten diskusjon med en helse og sosialfagsjente, og så plutselig kom spørsmålet:

Hva er halvparten av 25?

Jeg: 12.5

Ho: Ehh.. Nei?

Jeg: Ehh.. JO?!

Ho: Nei! Det er jo ikke det!

Jeg: ehh...? jo....?

Ho: KRISTIAN! HVA ER HALVPARTEN AV 25?? (kristian er kjæresten hennes)

Han: 12.5

Ho: Hmm.. Javell da! Nerd!

:!:

Helse og sosial-jenter er så blonde! :tease:

Endret av Kallileo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Den tyske læreren triller et tv-stativ-vogn-sak igjennom en gang fylt med herjende ungdommer og noen sparker til vogna så den velter og den tyske læreren finner den nærmeste eleven som han finner)

 

Tysk lærer: Hvorfor gjorde du det!?

Elev: Det var da faen ikke meg!

Tysk lærer: Hvem var det da... (ca 2 sek. tenkepause) FAEN!

 

NO SHIT Sherlock?! :ohmy:

 

ROFLMAO !!!

:rofl:

Grunnen til at jeg skrev det var at jeg chatta på MSN med noen akkuratt når jeg hadde tenkt å avslutte akkuratt den setningen også kom jeg ut av det og da skrev jeg det.

Lenke til kommentar
[...] den tyske læreren finner den nærmeste eleven som han finner[...]

NO SHIT Sherlock?! :ohmy:

ROFLMAO !!! :rofl:
Grunnen til at jeg skrev det var at jeg chatta på MSN med noen akkuratt når jeg hadde tenkt å avslutte akkuratt den setningen også kom jeg ut av det og da skrev jeg det.
Hehe. Ja.. Skjønner det.. Det som gjorde hele greia så genial, var kommentaren til "Xecuter88" :wee:
Lenke til kommentar
Dette er faktisk en sann histore fra hjembygda mi.

 

Det var engelsktime og en av elevene fikk i oppgave å oversette setningen:

Hurtigruta gikk på grunn utenfor Flekkefjord.

 

Setningen ble oversatt til:

The Fast Window went on reason outside Spotsfjord

 

Hadde en lignende her i Lofoten. De skulle oversette "De tok Hurtigruta til Sortland" og oversatte det til "They took the fast window to the black contry".

 

En annen like genial oversettelse var "Han røsket ned stærkassen" som ble oversatt til "he rushed down the staircase"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker en, var i starten av 8. klasse, og jeg og noen andre satt i datarommet i en studietime. Hadde gjort ferdig leksene (det var tider det) og skulle spille litt. Kom på en side som krevde flash (evnt. shockwave eller java, er ikke helt sikker), snill som jeg var bestemte jeg meg for å ikke installere noe ekstra på skolepc-en og trykker tilbake. Da hører jeg kontaktlæreren min bak meg: "Bare installer du, det tar bare noen sekunder." Ble rimelig overasket da, men hørte da på læreren min og spilte resten av timen. :innocent: Gud jeg savner den læreren...

Lenke til kommentar

Haha! Mykje bra engelskoversetjing her! :p

 

Ei jente i klassen skulle ha framføring i naturfag om organismar. I ei setning klarte ho å forveksla "organismar" med eit anna liknande ord: "Alt levande liv vert definert som ORGASMER!" :!:

 

Har også ein fin ein frå kristendomsundervisning der tema var samliv og slikt.

Lærar: "Er onani synd?"

Elev svarar: "Får ikkje håpa det"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vår geniale lærer kom med en oversettelse for ikke så lenge siden, "I have a moose-she" :!:

 

Er også en fyr i klassa som tror han er piratkopi-ekspert.. Det kan bli irriterende ganske ofte..

 

Også hver gang en lærer snakker om fly, Tyskland, nasister eller Hitler, så glor alle på meg :p

 

Edit: Vet noen hvorfor dette skjer? :p

Endret av RunarII
Lenke til kommentar
Haha! Mykje bra engelskoversetjing her! :p

 

Ei jente i klassen skulle ha framføring i naturfag om organismar. I ei setning klarte ho å forveksla "organismar" med eit anna liknande ord: "Alt levande liv vert definert som ORGASMER!" :!:

 

Har også ein fin ein frå kristendomsundervisning der tema var samliv og slikt.

Lærar: "Er onani synd?"

Elev svarar: "Får ikkje håpa det"

Hva sa læreren da da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...