magu2og90 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vi snakket om hvor vi ville på klassetur når en blond jente i klassen sier: Kan vi ikke bare dra til Trondheim og Tusenfryd og sånt? helt seriøst Vi snakket om hvor vi ville på klassetur når en blond jente i klassen sier: Kan vi ikke bare dra til Trondheim og Tusenfryd og sånt? helt seriøst Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det holder å skrive det en gang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis man dobbeltklikker på svar knappen så kommer innlegget 2 ganger^^ Lenke til kommentar
VikkoPikko Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En jente i klassen spurte en gang om Polen ikke var hovedstaden i Tyskland (Hun er faktisk blond xD) (Vi snakket om klassetur med de hvite busser) Lenke til kommentar
EJA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I år, i tiende, da vi satt å pratet om klasseturen og hvor vi skulle. Vi pratet om å dra til københavn og besøke legoland, da ei blond jente i klassen sa: "Er ikke Legoland et eget land?" Hun mente det seriøst og hele klassen flirte seg i hjel :!: Lenke til kommentar
EJA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) I tiende spurte ei jente i klassen om fredag 13. var på en torsdag :!: Endret 22. april 2008 av EJA Lenke til kommentar
VikkoPikko Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 En gutt i klassen min gikk rundt og sa at første klassen hadde fått AIDS.. Da spurte en (blond) jente om det var sant. Da svarte gutten: Jaja, de fikk det ved å kutte seg opp og klemme hverandre. Da så jenta helt forskreket ut og sa: Ja men kan vi ikke gjøre noe?! Du skulle sett hvor mye klassen flirte! xD Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Husker læreren ga info om et foreldremøte. Så utbryter en jente i klassen: "Mamma kan ikke komme for ho har mensen!" Hele klassen datt jo selfølgelig sammen i latter Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sløydlærer: - Eg veit ikkje, der eg kjem ifrå kallar me det her for ein stikksag. Rappkjefta elev: - Der e kommer ifra kaller mi det der for ein drittsag. (Arendalsdialekt) Var vel i 6.-7.-klasse, men I lol'd. 1 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Læreren prøver å finne en pc: "Er denne i orden?" Om han bare hadde sett at det ikke var noen pc der Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men det er jo PCen som er der! Boksen derimot er vekke!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du mener vel at harddisken er borte? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 haha minner meg på CSI en gang, CSIene hadde tatt inn en PC, og de drev å sjekket den. Han ene duden tok hånden på kabinettet og fant ut at den var veldig varm. De åpnet dekselet, og fant noen brev i CPU-viften. Så sa den andre: "So that's why the harddrive was so hot" hahaha Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det han mente var at de alle fleste tror at Monitoren er PCen, og at kabinettet med harddisk og annen hardware er noe som ikke er så viktig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvem mente du det til? Jeg tror begge vi vet at begge tullet. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mente det til Flerek Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (Den tyske læreren triller et tv-stativ-vogn-sak igjennom en gang fylt med herjende ungdommer og noen sparker til vogna så den velter og den tyske læreren finner den nærmeste eleven som han finner) Tysk lærer: Hvorfor gjorde du det!? Elev: Det var da faen ikke meg! Tysk lærer: Hvem var det da... (ca 2 sek. tenkepause) FAEN! NO SHIT Sherlock?! ROFLMAO !!! Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ei jente i klassen min da jeg gikk elektro grunnkurs spurte: "Kor mye veie en meter??" i en matte time. (å ja, ho va seriøs) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ei jente i klassen min da jeg gikk elektro grunnkurs spurte: "Kor mye veie en meter??" i en matte time. (å ja, ho va seriøs) Damn.. Hva har slike jenter å gjøre på en nerdelinje? Hun gører hjemme på allmen eller helse&sosial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå