Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

En typisk ting som skjedde vel 2-3 ganger på ungdomskolen når vi hadde engelsk oppgaver eller tentamen.

 

Lærer: Nå kan dere begynne å skrive.

Elev: Må vi skrive på engelsk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+12348972834

Historietime, hadde om mellomkrigstida.

 

Lærer: Hvor tror dere de fattige i Trondheim bodde på denne tida?

 

Elev: I kasser?

 

Hun var dønn seriøs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

På barneskolen fikk vi noen oppgaver i en mattetime. Den første eleven som blir ferdig klarer å skrike "Mamma jeg er ferdig!" så roper en annen lur sjel fra bakerst i klasserommet (på spøk) "Kom og tørke!" Flirer fortsatt av den...

Lenke til kommentar

Skjedde på Barneskolen, da jeg gikk i 7 klasse.. Går i 8 klasse nå..

 

I K&H timen..

 

Jeg: Lærer.. Kan jeg gå på doo??

 

Lærer: Vent et øyeblikk..

 

Venter 10 minuter..

 

Jeg går opp til læreren igjen

 

Jeg: Kan jeg gå på do nå eller?

 

Lærer: Klipp den av i steden xD

 

Alle i klassen fikk Latterkrampe.. xD

Lenke til kommentar

For litt siden var det en elev som reiste seg opp sånn ca 5min før timen slutta og selvfølgelig måtte jo lærern spørre hva han gjorde, eleven svarte bare sånn helt random "Jeg svelger" og ja da tenker vi koffert :X Vi flirte godt da, lærern hørte det ikke helt og sto der som et spørsmåltegn.

Lenke til kommentar

jeg går i 9ende og selfølgelig er det en gutt som mener at han er nazist. Han klarte og komme med kansje noe av det dummeste jeg har hørt.

Vi sitter og småsnakker i timen plutselig spør han meg: Du, hva var egentlig Hitler sitt etternavn?

Det at han ikke visste det er utrolig bra med tanke på at vi har hatt om ww2 siden februar tror jeg. Han er nazist men vet ikke navnet på sin fører også spør han om dette med og si etternavnet samtidig han ikke forsto hvorfor jeg lo. Han sluttet og være nazi pga han kom på at en av vennene hans er farget :roll:

Lenke til kommentar

Vi har naturfag, og klassen repterer pensum fra ungdomskolen. Vi kommer inn på fotosyntese, og ei jente lurer fært på hvor planter henter energien sin fra. Sola, svarer læreren. "Så hvis jeg soler meg en sommerdag, og spiser litt vitaminer og drikker vann, så vil jeg vokse?" utbryter jenta og ser ut som tidenes spørsmålstegn! :!:

 

Hun hadde faktisk ett gullkorn til i samme time:

Vi kom inn på det med ozonlaget. Jeg veit ikke helt hvordan hu fikk det til, men hun presterte å påsta, etter en runde prat og forklaringer fra læreren og klassa, at ozonlaget er grunnen til at det snør om vinteren.

 

Men hu er helt grei altså. Heilt sikkert. Kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...