Hosjkornæsj Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 En i klassen vår kunne bare ikke skjønne hvordan man regnet ut kvadrat roten av noe og lereræn vår brukte en hel skoletime på å forklare henne det. Hun hadde brukt 9 som eksempel hele tiden og på slutten av timen spurte jeg: Hva er 5 + 5, og lærern sa ni ! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 En i klassen vår kunne bare ikke skjønne hvordan man regnet ut kvadrat roten av noe og lereræn vår brukte en hel skoletime på å forklare henne det. Hun hadde brukt 9 som eksempel hele tiden og på slutten av timen spurte jeg: Hva er 5 + 5, og lærern sa ni ! ehm.. det er jo riktig da! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En i klassen vår kunne bare ikke skjønne hvordan man regnet ut kvadrat roten av noe og lereræn vår brukte en hel skoletime på å forklare henne det. Hun hadde brukt 9 som eksempel hele tiden og på slutten av timen spurte jeg: Hva er 5 + 5, og lærern sa ni ! ehm.. det er jo riktig da! Ehm, nei? Bare innen musikk. Men her var det snakk om matte. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 "Det er ingen som har stukket en pinne inn i munnen deres og sagt 'SUG!'"-En sånn fysioterapautdame på skolen som fortalte om at det var ens eget valg om man begynte å røyke. Eid dame. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Har en i klassen som kommer med en del gode kommentarer. Han sier ikke noen übermorsomme, de som kommer kun en sjelden gang, men med litt mindre morsomme og oftere. Husker ikke alle, men jeg husker noe han gjorde i dag: Vi hadde fått tilbake en prøve, og han hadde fått dårlig karakter, syntes han. Husker ikke helt hva han sa først, men litt etterpå sa han «Du skal få 200,- kroner hvis jeg får en sekser!» Og så tok han opp lommeboka og fisket opp to hundrelapper. Edit: Leif. Endret 31. mars 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) En fyr i matteklassen greide å svare riktig på noe, for en gangs skyld, og læreren svarer: "Der ser du! Du kan jo tenke fornuftig som alle de andre!" Endret 31. mars 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noe sånn ca. av mattelæreren min: "Den grafen der minner meg om søsteren til en kamerat jeg hadde på skolen da hun bøyde seg over vasken." "Hvis du ikke holder kjeft nå, så kommer jeg bort og kliner med deg!" "Ja, du kan sitte ved siden av henne, men ikke på fanget hennes, for der vil jeg sitte." "Jeg fikk ikke rettet alle fordi jeg ROTA! i morges." Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En elev i klassen diskuterte med en annen elev, det ble en ganske heit diskusjon og de begynte med personangrep, de kalte hverandre navn og tilslutt ble den ene eleven tom for kallenavn så han sa "Øøøh.. ja du har... eeehh... Bikkja mi har hår". ___________ En annen fyr i klassen sa til læreren at han hadde glemt naturfagboka, da ga læreren han en 8. klassebok(Vi går i 10.) og da sa han "Her har du en 8. klassebok, kanskje du lærer litt også da". ___________ Vi har tentamen, helt stille og rolig i klasserommet. Det eneste som bryter stillheten er noen som "tapper" svakt på tastaturet mens de tenker på hva de skal skrive. Plutselig høres en kvinne som faker en orgasme(tror jeg :S) og en elev tar fram telefonen sin og svarer, "Jeg har sagt du ikke skal ringe meg når jeg er på skolen!". Telefonen ble selvfølgelig innkassert, og han fikk 1 i karakter. Synd for han, men morsomt for resten av oss! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En fyr i matteklassen greide å svare riktig på noe, for en gangs skyld, og læreren svarer:"Der ser du! Du kan jo tenke fornuftig som alle de andre!" Som vi ikke elsker sarkastiske kommentarer fra læreren mot de svakere Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "Det eksisterar mange mikroorgasmar i isbreen" - En dude i sjetteklasse om isbreer. Jeg var den eneste som lo. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Leste norsk. Alle følger med i boka, høytleseren kommer over setningen "Sure, baby"- Leser det på norsk, hehe. hmm, det var da så innmari vanskelig å forklare, da. Lenke til kommentar
truba Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hehe. jeg kom på noe som skjedde i klassen min når ejg gikk IKT-driftsfag for noen år siden. det var en fyr i klassen min som ikke var direkte smart. vi hadde repetering i nettverksfaget ut på vårparten der læreren spurte om hvor bredbåndet vanligvis kom inn i huset. han rakk opp hånda og sa "bak komfyren". til og med læreren lo høyt, og det var ingen som trodde han mente det han sa serriøst. han ser bare forvirret på oss og sier "jamen det er jo sant jo!" og læreren spør så hvorfor han mener det, og eleven svarer "det er jo fordi den stikkkontakten er mye bredere enn de andre i huset!". tror ikke jeg har ledd så mye noen gang jeg. men samma eleven gjorde masse slike ting på IKT da. han dreiv å skryta over at han hadde så høy IQ at han hadde mulighet til å bli medlem av mensa en dag, og vi var 3 stykker som fikk han til å ta den danske mensa-testen på nettet i en time der vi hadde tidenes strengeste lærer. midt under testen kommer læreren luskende og spør hva vi holde på med, og jeg svarer at NN holder på å ta en IQ-test, da ler bare læreren og sier "jau! detta blir interessant!". når han var ferdig med testen fikk han "bare" 104 og var skikkelig skuffa. han tok skjermdump, gjorde om resultatet til 144 og viste det rundt og påstod at dette var scoren han hadde fått, men problemet var, at alle elevene samt læreren hadde sett at han fikk 104. skjønner ikke hvordan det går an å være så forbanna tilbakestående! og det verste er at han hadde bra karakterer i alle fagene!!! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I fjor gikk jeg 1. år på videregående og hang ofte sammen med vennene mine på IKT i friminuttene. Av en eller annen grunn kom vi inn på en diskusjon om sperm, og en i IKT-klassen forsto ikke hva vi snakket om, for han visste ikke hva sperm var. Hvordan er det mulig? 2. år på vgs! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 I klassen til broren min en dag: Person 1: «Spark han.» Person 2: «Nei, jeg har så vondt i foten.» Person 1: «Hva har du gjort da, runka den?» Person 2: «Nei, broren min.» Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Satt i en Naturfagstime, hadde om periodesystemet.(Jeg går i 9.) Så kommer det et spørsmål fra læreren (husker ikke hva spørsmålet var.) og så sier en i klassen dette: -(blondie) VET IKKE! (Hun hyler det ut først og fremst, naboklassen kom og klaget.) -(Lærer) Dette er allmenkunnskap! Du SKAL kunne dette! -(Blondie) Neida, det går så fint så, vi skal jo ikke ha om dette i 10. klasse, og jeg skal ikke gå allmen uansett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det var en som spurte hva hovedstaden til Mali var for noe, og jeg svarte han "Epidemi". I to sekunder var han seriøs, før han skjønte det. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Snakka om renter i matten i dag, og så sier læreren: Hvis du låner 1 million ... og han blir avbrutt av en jente i klassa som roper up: Er det lov til å låne 1 million! :O hun var jo dønn seriøs. Var ikke bare jeg som lo da gitt :!: går i niende btw. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Aldri så lite gullkorn i dag, hehe... Sitter å prater om alt mellom harry potter og analsex og kommer inn på temaet piratnedlasting: En i klassen: Hva er piratebay? Meg: Torrentside, du tuller nå? EIK: Veit jo ikke det jeg, laster ned på uTorrent! Meg: Jaså? EIK: uTorrent er MYE bedre enn piratebay.. Finner alt mulig der! Meg: Ikke uten piratebay... EIK: Du vet sikkert ikke hva UTorrent er en gang.. etc. Folk begynner å le... EIK reagerer på dette med.. EIK: Dere som tror dere er så smarte bruker vel Norton Antivirus også!? *Bank i Bordet* Eid. Kunne ikke annet enn å le :!: Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 vi hadde en quiz i klassen og jeg var dritt lei av dette og mot slutten kom spørsmålet nevn en president kandidat som er afroamerikaner og svaret var jo Obama. Neste og siste spørsmål var hvem som hadde toppet vg lista og jeg hørte feil og trodde det var et spørsmål om Usa valget og så lei og trøtt som jeg var svarte jeg Obama. og da var det en jente i klassen som sa at sangen måtte være white house of rock Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vi skulle se en drittfilm på skolen engang. Lærerne(ei gammal dama på seksti og djevelen) fikk ikke på lyd. De slet og strevde i ca. 5 minutter før jeg sier jeg vet hvorfor. Den ene læreren sier: har jeg bedt deg om hjelp? Nei! så vær still. Etter to minutter til er jeg blitt så gal at jeg går brt til TV-en og trykker på "volume up" et par ganger slik at alt ordner seg. Da sier læreren: Åhhh, det var den knappen vi lette etter. :idea: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå