Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skjedde igår i matte timen:

 

En kompis av meg som sier til to elever som krangler "Faen as, dere krangler som to jøder om en femøring"

Så sier mattelæreren "Haha, synd at det ikke finnes 5øringer lenger"

 

Da svarte jeg: "Hehe, det heller ikke så veldig mange jøder igjen"

 

Det var slemt sagt av meg, men mange lo !

Lenke til kommentar

TIDENES:

 

I en biologitime med vår lærer Fred, som er approx. 55, lærte vi om sentralnervesystemet. Fred skal demonstrere reflekser. Omtrent sånn ser dette ut altså.

 

Fred: Trine(17 år) sett deg oppå pulten her.

Trine har på seg vinterjakke og sikkert lue også. Det er litt tungvint, så før hun setter seg på pulten...

Fred: først må du ta av deg klærne.

Latter.

Fred har litt problemer med å finne det rette stedet nedenfor kneet til Trine, så:

Fred: Egentlig burde du tatt av deg buksa, men vi får nå se -

Latter.

Fred: Ok, der ja. Bare len deg bakover og slapp av.

Vi holdt på å dette av stolene. Jeg sitter faktisk og ler akkurat nå - noe av det mest komiske med sånne situasjoner er at læreren aldri skjønner det selv... ok, så han fortsetter.

Fred: Marius, skal vi prøve på deg?

Marius setter seg på pulten sin. Fred kjenner på området under kneet hans for å finne det stedet der det går en "kul innover" og sier:

- Her buler han inn, ja.

Latter.

Fred slår på denne nerven med en sånn hammer-sak, og etter noen forsøk spretter beinet til Marius opp. Som en finish sier Fred: Jess, der kom han.

 

 

I en norsktime utbrøt Remi helt spontant til vår kvinnelige norsklærer, som nok er rundet 40:

"Jeg synes du skulle kommet på skolen i LÆR en dag." - wtf?

 

Under et prosjekt om verdensreligioner:

Remi: Ok, da skriver jeg om Islam... hvor det er, hvor mange folk det er, osv.

senere...

Remi: Jeg finner ikke ut hvor stort areal Islam har.

 

Lættis :p

Lenke til kommentar
Jeg sa noe til lærern min på ungdomskolen som jeg ikke husker hva var, annet enn at jeg til slutt sa [...] "din sopp!". Da svarte han selvfølgelig: "Sopp? Jeg skal gi deg sopp jeg!". Han hørte nok ikke etter hva han selv sa, men vi lo da!

 

:lol: Beste er sånne som har dobbeltbetydninger som man ikke tenker over før man prater. :wee:

Lenke til kommentar

Har en ganske artig lærer.

 

En gang i nynorsken, sa han "øhm.. jeg har noe å si.. siden dere går i 10. klasse.. vell, JEG HATER NYNORSK!!!"

 

Ena annen gang fortalte han om da han var yngre og var på en fest. Han skulle legge ann på en en dame som var samisk, noe som resulterte i at han gikk opp på scena forran 200 folk og begynte å joike. Tidenes kjekketriks. !

 

For litt siden fortalte han om at han haadde vært på byen, men da han ankom sin residens fant han ikke nøkkelen, noe som da resulterte i at han måtte sove i oppgangen. Mårran etterpå fant han nøkkelen liggende i lomma. Fylla fårdetvinn !

Lenke til kommentar

Ikke i en time, men i et friminutt. Husker ikke helt, men skal skrive så godt jeg husker.

 

Elev 1 tok lua mi, og det kom en lærer som ikke kjenner oss forbi. Elev 1 sier at JEG har tatt lua HANS, og læreren blir sur på meg. Så kommer kontaktlæreren til Elev 1, og Elev 1 er ganske "redd" for ho. Liker ho ikke så godt for å si det sånn. Ho er av utenlandsk opprinnelse og sier: "Hva er det du toller med nå?" og gnir han i håret. (Læreren tror at jeg er "engelbarn" og vet at jeg ikke ville tatt lua hans. Ho vet også at Elev 1 er "problembarn"). Elev 1 blir flau og gir meg lua mi.

 

Noen minutter senere kommer Elev 2 opp fra kantina, og da begynner Elev 1 og fortelle hva som skjedde, for han syns det var ganske morsomt, selv om han ble flau. Læreren snakker ganske godt norsk, selv om hun sa "toller". Elev 1 legger på en enda mer utenlandsk aksent når han forteller det: "Hva aar det do tolla med nå?" og gnir Elev 2 i håret, som om Elev 1 var læreren. Det som gjør det hele komisk var at kontaktlæren til Elev 1 (altså ho som han er så redd for) sto rett bak han og hørte på, uten at Elev 1 merka det. Elev 1 fikk da panikk, og ble utrolig rød i fjeset.

 

Er kanskje morsommere for oss som kjenner Elev 1 og vet hvordan kontaktlæreren hans er. Ho er ganske streng til tider, men ho bare lo når dette skjedde.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

På barneskolen en gang drev vi å presenterte land (innbyggertall, hovestad, flagg osv).

 

Så presterte en elev å si at landet (husker ikke hvilket, er jo over 10 år siden) importerte testikler isteden for tekstiler.

 

En annen litt morsom ting på VGS. Hele skolen var samlet for å høre på at en kvinnelig betjent

fra politiet snakket om rusmidler. En elev (hei pasient :D) kom i heftig debatt med betjenten om hvor vidt hasj var skadeligere en røyk ol. Betjenten var rimelig konservativ og ville vel ikke innrømme offentlig til en slik forsamling at hasj ikke er direkte skadelig, og nektet å høre på fakta. Denne eleven ble rimelig oppgitt siden betjenten ikke ville forstå. Fullførte da diskusjonen med "Ja vel Mamma, hvis du sier det". Betjenten ble rimelig flau.

 

Var også en gang på IKT at læreren underviste. En del "rebeller" i klassen likte å spille i

timen, selv om læreren ikke var å glad i dette. Midt i timen klarer en elev å skru på høyttaler lyden (ved å ta ut headsetledningen kommer høyttalerne på) værste quake lydene på full guffe. "YOU ARE TIED FOR THE LEAD". "EXCELENT" og 1000 ganger den standard "hoppelyden" i fra quake 3.

 

 

Vi kjørte også bruteforce engang, og læreren hadde "Lolita" som passord. Samme lærer var forøvrig den kuleste jeg har hatt. Kom med mange gullkorn. Et jeg husker i farta er da læreren spillet bordtennis med en elev. Når stillingen var 9-2 til læreren, sa han "Hehe, nå er du "fi-NI-TO"

 

 

Vet det ble mye tekst, og jeg er treg til å komme til poengene. Var kanskje ikke så morsome heller, men føler jeg må bidra til tråden siden den har hjulpet meg godt i løpet av arbeidsdagen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...