Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi hadde diskusjon om abort i dag.

vi kom til et spørsmål om hvorvidt en baby/foster tenker. mens det er inni magen enda.

da ubryter ei i klassen min.

når du stryker 2mnd gamle babyer på magen får de orgasme :thumbup:

hun er bare steik dom!! :)

men dagen er ikke det samme utenom gullkornene hennes :love:

Lenke til kommentar

Han jeg sitter på siden av i klasserommet fiklet med en passer og ei colaflaske. så stakk han passeren inni flaska. og når han tok den utigjenn sto cola spruten på 2 jenter i klassen.. :dribble: "åhh.. den eksploderte" haha

Så kom han som eide colaen å henta flaska med hål i. og da han drakk rant det cola nedover magen uten at han merket det.... :dribble:

Endret av VesleKim
Lenke til kommentar

En gang jeg hadde vært å drukket, og var på vei til en fest så traff jeg lærerinnen vår på vei inn til en uteplass. Hun er vel 23-24, og hun ser ikke verst ut. Oppfører seg også som oss av og til. :innocent:

Så neste skoledag sa jeg: "Blei det nakka på dæ i helga"

Da rødmet hun noe veldig og spurte meg: "Enn du da, blei det noe på deg da?"

Så svarte jeg med en litt bråkjekk stemme. "Ja klart det. Så, blei det nakka på dæ?"

Så rødmet hun enda mer og flirte litt mens hun sa: "Jeg har jo type, så, eh :blush: "

Jeg er ikke redd for å snakke slik med enkelte lærere. Noen er faktisk ganske kul :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Han jeg sitter på siden av i klasserommet fiklet med en passer og ei colaflaske. så stakk han passeren inni flaska. og når han tok den utigjenn sto cola spruten på 2 jenter i klassen..  :dribble:  "åhh.. den eksploderte"  haha

Så kom han som eide colaen å henta flaska med hål i. og da han drakk rant det cola nedover magen uten at han merket det....  :dribble:

8156537[/snapback]

eid

Lenke til kommentar
En gang jeg hadde vært å drukket, og var på vei til en fest så traff jeg lærerinnen vår på vei inn til en uteplass. Hun er vel 23-24, og hun ser ikke verst ut. Oppfører seg også som oss av og til.  :innocent:

Så neste skoledag sa jeg: "Blei det nakka på dæ i helga"

Da rødmet hun noe veldig og spurte meg: "Enn du da, blei det noe på deg da?"

Så svarte jeg med en litt bråkjekk stemme. "Ja klart det. Så, blei det nakka på dæ?"

Så rødmet hun enda mer og flirte litt mens hun sa: "Jeg har jo type, så, eh :blush: "

Jeg er ikke redd for å snakke slik med enkelte lærere. Noen er faktisk ganske kul :p

8156633[/snapback]

hun fekk vell av deg :!:

Lenke til kommentar
på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det :D

krl-lærern min lo seg ihjel :!:

8160692[/snapback]

Akuratt det er vel ikke så merkelig? Jeg nekter også for at Jesus gikk på vannet.

8160715[/snapback]

Enid der! Jesus kan umulig ha gått på vannet, det er fysisk umulig!

og i bibelen står det ikke noe om at han gikk på vannet, men han skilte sjøen og gikk på bunnen gjennom den! Sa krl-læreren din burde ikke ledd!

Lenke til kommentar
QUOTE(Jerix @ 15/03-2007 : 15:37)

QUOTE(khaffner @ 15/03-2007 : 15:35)

på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det

krl-lærern min lo seg ihjel

Akuratt det er vel ikke så merkelig? Jeg nekter også for at Jesus gikk på vannet.

og i bibelen står det ikke noe om at han gikk på vannet, men han skilte sjøen og gikk på bunnen gjennom den! Sa krl-læreren din burde ikke ledd!

Det var vel Moses?

Lenke til kommentar
QUOTE(Jerix @ 15/03-2007 : 15:37)

QUOTE(khaffner @ 15/03-2007 : 15:35)

på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det

krl-lærern min lo seg ihjel

Det var vel Moses?

8161932[/snapback]

Moses, herren, gud, jesus, de er da alle like... :p

Ingen av dem fantes ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...