Beaumont Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 En jente i klasse ble spurt om å lese høyt. "nei, jeg har glemt buksa hjemme..." det værste var vel at ho ikke merka at ho hadde sagt feil :!: Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 vi hadde diskusjon om abort i dag. vi kom til et spørsmål om hvorvidt en baby/foster tenker. mens det er inni magen enda. da ubryter ei i klassen min. når du stryker 2mnd gamle babyer på magen får de orgasme hun er bare steik dom!! men dagen er ikke det samme utenom gullkornene hennes Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Kalte læreren for pappa 8149137[/snapback] Jeg kalte læreren for mamma. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Kalte læreren for pappa 8149137[/snapback] Jeg kalte læreren for mamma. 8156022[/snapback] Jeg kallte den mannlige læreren min for mamma Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 På skolen vår har vi en eldre kvinnlig lærer som går under navnet "Nipplene", av åpenbare grunner *grøss* Fyren ved siden av meg presterte å rope på henne ved nettopp det navnet.. "Øy, nipplæne, kom hit å hjelp meg er du snill!" Eid. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Han jeg sitter på siden av i klasserommet fiklet med en passer og ei colaflaske. så stakk han passeren inni flaska. og når han tok den utigjenn sto cola spruten på 2 jenter i klassen.. "åhh.. den eksploderte" haha Så kom han som eide colaen å henta flaska med hål i. og da han drakk rant det cola nedover magen uten at han merket det.... Endret 14. mars 2007 av VesleKim Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 En gang jeg hadde vært å drukket, og var på vei til en fest så traff jeg lærerinnen vår på vei inn til en uteplass. Hun er vel 23-24, og hun ser ikke verst ut. Oppfører seg også som oss av og til. Så neste skoledag sa jeg: "Blei det nakka på dæ i helga" Da rødmet hun noe veldig og spurte meg: "Enn du da, blei det noe på deg da?" Så svarte jeg med en litt bråkjekk stemme. "Ja klart det. Så, blei det nakka på dæ?" Så rødmet hun enda mer og flirte litt mens hun sa: "Jeg har jo type, så, eh " Jeg er ikke redd for å snakke slik med enkelte lærere. Noen er faktisk ganske kul 1 Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Han jeg sitter på siden av i klasserommet fiklet med en passer og ei colaflaske. så stakk han passeren inni flaska. og når han tok den utigjenn sto cola spruten på 2 jenter i klassen.. "åhh.. den eksploderte" hahaSå kom han som eide colaen å henta flaska med hål i. og da han drakk rant det cola nedover magen uten at han merket det.... 8156537[/snapback] eid Lenke til kommentar
leinaddd Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 En gang jeg hadde vært å drukket, og var på vei til en fest så traff jeg lærerinnen vår på vei inn til en uteplass. Hun er vel 23-24, og hun ser ikke verst ut. Oppfører seg også som oss av og til. Så neste skoledag sa jeg: "Blei det nakka på dæ i helga" Da rødmet hun noe veldig og spurte meg: "Enn du da, blei det noe på deg da?" Så svarte jeg med en litt bråkjekk stemme. "Ja klart det. Så, blei det nakka på dæ?" Så rødmet hun enda mer og flirte litt mens hun sa: "Jeg har jo type, så, eh " Jeg er ikke redd for å snakke slik med enkelte lærere. Noen er faktisk ganske kul 8156633[/snapback] hun fekk vell av deg :!: Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 hun fekk vell av deg :!: 8156883[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor nei Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) en i klassen min spurte helt alvorlig om det var josef som gikk på vannet :!: på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det krl-lærern min lo seg ihjel :!: Endret 15. mars 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det krl-lærern min lo seg ihjel :!: 8160692[/snapback] Akuratt det er vel ikke så merkelig? Jeg nekter også for at Jesus gikk på vannet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det krl-lærern min lo seg ihjel :!: 8160692[/snapback] Akuratt det er vel ikke så merkelig? Jeg nekter også for at Jesus gikk på vannet. 8160715[/snapback] Enid der! Jesus kan umulig ha gått på vannet, det er fysisk umulig! og i bibelen står det ikke noe om at han gikk på vannet, men han skilte sjøen og gikk på bunnen gjennom den! Sa krl-læreren din burde ikke ledd! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 QUOTE(Jerix @ 15/03-2007 : 15:37)QUOTE(khaffner @ 15/03-2007 : 15:35) på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det krl-lærern min lo seg ihjel Akuratt det er vel ikke så merkelig? Jeg nekter også for at Jesus gikk på vannet. Enid der! Jesus kan umulig ha gått på vannet, det er fysisk umulig! og i bibelen står det ikke noe om at han gikk på vannet, men han skilte sjøen og gikk på bunnen gjennom den! Sa krl-læreren din burde ikke ledd! Det var vel Moses? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Ingen har delt vannet og ingen har gått på vannet (på den tiden). Flere morsomme sitater Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Det var Jesus, du tenker på fyren som delte vann og slikt, han hadde ikke praccet på å gå på vannet, men han kunne andre triks som å drepe barn, finne innsekter, finne meteorer osv. Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) klart jesus kan gå på vannet! jeg kan det jeg også.... om vinteren:!: Endret 15. mars 2007 av Nixax Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 hvis noen i det hele tatt skal ha "gått" på "vannet" så må det ha vært Jesus, og ikke Josef IFØLGE BIBELEN Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 hehe du har nok rett der. men jeg tviler uansett Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 QUOTE(Jerix @ 15/03-2007 : 15:37)QUOTE(khaffner @ 15/03-2007 : 15:35) på toppen av det hele nekta hun for at det var Jesus som gjorde det krl-lærern min lo seg ihjel Akuratt det er vel ikke så merkelig? Jeg nekter også for at Jesus gikk på vannet. Enid der! Jesus kan umulig ha gått på vannet, det er fysisk umulig! og i bibelen står det ikke noe om at han gikk på vannet, men han skilte sjøen og gikk på bunnen gjennom den! Sa krl-læreren din burde ikke ledd! Det var vel Moses? 8161932[/snapback] Moses, herren, gud, jesus, de er da alle like... Ingen av dem fantes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå