Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt artig når hele skolen måtte evakuere pga. at en av lærera hadde svidd noe mat :p

En gang når vaktmesteren fiksa brannalarmen og den begynte å ringe var det en i klassen min som sprang som faen mot døra. Han kom et godt stykke før læreren sa at det var bare vaktmesteren som fiksa brannalarmen.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har ganske mange... Et utklipp av hendelser:

 

Lærer i starten av timen:

I dag er jeg i kastehumør, og jeg er lei av at dere prater hele tiden. Etter ti minutter satt to jenter bakerst i klassen og bablet i vei som vanlig. Og plutselig snur alle på hodet og følger en blank gjenstand gjennom luften som treffer hu ene jenta rett i panna. (Var en sånn whiteboard tusj). Og alle lo hysterisk av det.

 

Fysikklæreren min:

En utenfor sykla, og så var det is, så tryna han og ambulansen kom. Læreren min hadde en kommentar: "Det var jo.. synd." I den mest nøytrale tonen hun kunne finne på.

 

Naturfag/kjemi læreren min hørte den south-park sketchen med cartman som banner i klasserommet. Og så spør han rett etterpå et spørsmål til en person (som svarte feil), og så sa han: Now, lets try to get an answer from someone who is not a complete retard.

 

Mattelæreren vår er håpløst dårlig. Han sa: et år så fikk alle elevene stryk i første termin, men nesten alle stod til sommeren. Jeg utbrøt: la oss se det fra et mattematisk synpunkt så kan vi finne fellesnevneren: deg. Han ble dritsur, og jeg tror han fortsatt hater meg.

 

Fransklæreren min: Jeg hørte på musikk veldig lavt, og så på noe annet. Så sa læreren, midt i en setning, nå tror jeg ikke du følger med så nøye Michael. Helt uten å skifte tonefall eller stoppe. Jeg svarte kaldt tilbake: Jo, du ser på bildet med den blå båten og de hvite kranene, 0g du lurer på hva kran er på fransk. Hun så plutselig stressa ut og ble helt stille.

 

Første læreren min på barneskolen, i andre klasse (begynte rett i andre): Og lyset bruker åtte år fra sola til jorda. Jeg avbrøt henne og sa: Nei, det tar åtte minutter. Og så utbryter en tredje: Jeg tror mer på michael enn på gunn, og alle lo. Vi spurte dagen etter om hun hadde sjekka det opp. Så sa hun: nei kunne ikke finne noe info om det.

 

Samme lærer som over: Når jeg begynte i andreklasse presenterte hun seg, og sa at hun var 64 år gammel. Når vi gikk ut spurte jeg hvor gammel hun var nå: 64. Så møtte jeg henne rett før jeg skulle gå ut av sjuendeklasse, og spurte igjen alder, og fikk svaret: 64 :ermm:

 

På øvedagen før mattetentamen i tiende så sa læreren: "til alle dere som ikke har fulgt med i år så går jeg nå gjennom det som trengs for å få en treer, Michael og Hanna, skulle gjerne latt dere gå, men reglementet sier at dere må være her." Så jeg brukte hele dagen på å stable pennene i penalet mitt på høykant, og få alle til å stå samtidig som noen kasta viskelær på meg. Læreren bare lo av meg.

 

Mange av de var morsomme i øyeblikket, men jeg forteller historier veldig tørt når jeg skriver dem :p

 

EDIT: Husker flere og flere.

 

Kjemi/naturfagslæreren min er ikke kjent for å levere tilbake skolearbeid med det første. Så en dag sa han: i dag skal dere få tilbake alt arbeidet deres, og alle bare så sjokkert på han, så utbrøyt han: APRILSNARR!!! Og alle lo. (Var 1. april)

 

En kompis av meg hadde trent, og så sa han: JEg har blitt såå sterk, og så strammet han musklene, og det eneste som skjedde var at fettet på undersiden av armen dissa.

 

I en mattetime satt to stykker bak meg og baksnakka en person og sa at hun var så nerd, og læreren spør hva de snakker om, og så svarer de, hun er jo nerd som for 5.8 i snitt. Læreren sier: "Nei hun har ikke liv" uten å tenke på at hun de snakka om satt i klasserommet, hun løp gråtende ut... (rotete forklart her).

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Husker en i franskklassen min på videregående spurte om hvor mange verb det var på fransk.... Altså ikke hvor mange uregelrette verb det fantes, men hvor mange verb totalt. Læreren kunne selvsagt ikke svare på dette og måtte trekke litt på smilebåndet siden spørsmålet var såpass retardert. Da hun som hadde spurt spørsmålet skjønte at hun hadde driti litt på draget prøvde hun på mesterlig vis å redde seg inn igjen med følgende sitat: "Eh, er det mer enn 100 liksom?"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Husker da læreren dro den gamle 17.mai vitsen

 

Lærer:"Ja folkens, Nå er 17.mai på fredag den 13."

Åsså hører jeg selfølgelig ei blond kjerring baki klasserommet rope :" ÅNEI"

 

Husker engang i timen ei jente maset på meg om tyggis, så sa jeg, vi kan pogge stein å saks om det ? Hun tok saks, fikk meg en rimlig god latter da.

Lenke til kommentar

Vi hadde om samer i norsken. Læreren spør om noen kan nevne noen andre utbefolkninger. Det dukker opp indianere, maorier, aboriginere, inuitter, men så kommer prestasjonen, det var en som sa "Jehovas vitner" i fullt alvor. Lærerne har en bok som alt dumt elever har sagt står i (anonymt, da). Læreren sier ho skal ta den med en dag. Gleder meg. :D

 

En annen gang skjedde det noe annet, men det var ikke akkurat noe som ble sagt, da. Vi har en jente i klassen som er utrolig tynn, ala anoreksia. I klasserommet står det en kleskurv for gjenglemte klær. Ho gikk bakover uten å se seg for, og datt oppi kleskurva. Da var det mange som lo.

Lenke til kommentar

Jeg og en lærer i gymmen:

 

(Jeg hadde glemt gymtøy)

 

Lærer: Har du melding?

 

Meg: Nei

 

L: Neste gang du glemmer gymtøyet, ta med melding.

 

M: Skal jeg ta med melding hvis jeg har glemt gymtøyet?

 

L: Ja

 

M: Så hvis jeg sier til mamma at jeg kommer til å glemme gymtøyet idag så skal hun skrive melding fordi jeg glemte gymtøyet.

 

L: Nei, du må ta med melding hvis du glemmer gymtøyet

 

M: Det var jo det jeg sa!

 

L: Nei

 

(Lang pause)

 

M: Jeg gidder ikke dette!

 

 

Rimelig dum lærer.

Lenke til kommentar

Haha! Du må nesten gjøre det til neste gymtime å se hvordan han reagerer. :!:

 

Kom på en litt morsom en jeg også nå:

 

Var i en mattetime og vi skulle jobbe med oppgaver. Men etter en stund begynte vi å bråke en del. Da stiller læreren seg opp og sier: "Hvilken del av jobbe med oppgaver, var det dere ikke skjønte?". Etter en liten stund med stillhet kommer det fra en i klassen: "Jobbe?"

 

Kanskje veldig typisk en, men var ganske morsom der og da i timen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Artig å se de nye ordene jentene i min alder kan:

 

En lærer forvekslet en penn med en jente sin og når hun foklarte det høyt til han, så sa hun "DENNE ER MIN, IKKE SANT? OWNED!"

 

Bedre er det at guttene aldri sier noe sånt, mens jentene sier det hele tiden o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...