Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for mange år siden så hadde vi O-fag, det var siste timen helt på slutten av skoledagen. læren var sliten og klassen var ivrige på å få komme hjem, så det var mange som dreit i timen og snakket i munn med læren, plutselig skrek hun læren: "NÅ EKSPLODERER JEG SNART!!!" ...Da skrek jeg tilbake: "SØK DEKKNING!!!" og hoppet ned på gulvet med hendene rundt hode som om noe skulle eksploderte.

 

Alle fikk kjempe lættiskrampe t.o.m læren, noen datt ut av stolen og holdt på å daue pga lættiskrampen. jeg husker det godt.

Endret av Mr_dude
Lenke til kommentar

En elev hadde lagt en form for nål på stolen til læreren vår. Læreren vår så det med en gang og skjønte hvem det var. Da ble han så sint at dyttet nåla mot brystkassa til fyren som hadde gjort det og spurte om det gjorde vondt.

Eleven svarte da "Au, ja, au" uten å heve stemmen. Hele situasjoen var egentlig utrolig komisk med den grådig sinna læreren og den helt rolige eleven.

Lenke til kommentar

Alle drev og sa at jeg så helt neddopa ut, og jeg blei drittlei av det. Så da hadde jeg opp hånda, og spurte:

"Lærer, ser jeg dopa ut?"

Så ser hun rart på meg, tenker seg litt om, og svarer:

"Det kan jeg dessverre ikke svare på".

...

 

Kom på en annen en, også. I sløyden, var det en gutt, han er ganske lav og litt rund. Så sier han:

"Ååh, så varmt det er her!"

Lærerinna svarte:

"Kroppen din er for heit!"

Stillhet. Jeg snur meg og humra lavt for meg selv. Så la hun til:

"Kanskje du burde ta av deg jakka."

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar

Huff..Haha^^

Jeg vil ikke akkuratt si at det er morsomt, men

de andre i klassen lo så de jah..Det var veldig driti ut av meg x)

Vi hadde en time med lek, det var siste skoledag før ferien.

Det var sånn at to stykker skulle gå opp til tavla, en gutt og en jente.

Det ble selfølgelig jeg som måtte opp og en annen gutt. Så sier læreren

en ARTIST på bokstaven A, det aller første som slo meg var Ari ben, dessverre -.-'

Litt etter at han jeg stod ved siden av hadde sagt en ARTIST på A, brølte jeg ut ''Ari ben''

Det er noe av det flaueste jeg har sagt i en time dette året ^^

Lenke til kommentar

Vi hadde geografi og læreren drev å fortalte om erosjon, altså at en elv drar med seg løsmasser som igjen graver seg ned i bakken. Alle oppfattet det som om han sa "Ereksjon" og alle fikk helt lættis. I samme time skulle han vise oss noen steiner i Tyrkia som var eksempler på at sand og vind blåser og sliter mest nede ved bakken. Først tegnet han og så viste han dem

på SmartBoarden:

 

 

penisstein_göreme.jpg?imgmax=512

 

 

Passende nok het denne dalen i Tyrkia hvor disse steinene sto "Love Valley" :!:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

haha, læreren vår fortalte om hvem som trengte barnehageplass. Så mente han egentlig utlendingbarn, barn fra fattige familier og sånt :p

 

Så sier han: Kvinner!

 

Fordi på en eller annen måte hadde han oppfattet spørsmålet på en mest forvridd og merkelig måte.

 

Alle i klassen lo, og synes det var drit vittig :p

Lenke til kommentar
Sikkert har ikke peiling men det han delte var alt fra Battle Star Galactica til Star Gate : Atlantis.

 

 

Si ifra til den læreren din at om det er slike godsaker han har så vil jeg gjerne ha den terrabyten!

Hva er det som er så rart med å dele en terrabyte da? Ene kompisen min har 2 TB i lagringsplass.

 

 

 

 

 

 

Edit: Og hva pokker er det med folk å si lættis?

Jeg blir lei meg!

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...