Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Like latterlig hver gang noen kommer med noe de synes er festlig, for så å bli slakta og prøve å ro seg sakte, men sikkert iland :wee:

Og det verste er at dt skjer ALLTID :p

Det er spesielt en viss person som liker og gjøre det, da snakker jeg nartuligvis om våre posetive Skarstad.*Legg merke til at jeg ikke la til noen smiley bare pga revenge*

Lenke til kommentar

Jeg har en morsom en jeg hørte av faren til en kompis.

På ungdomsskolen eller noe sånt hadde de en skikkelig rype av ei lærer i et fag

og hun hadde spørt en i klassen om han kunne reise seg av en eller annen grunn, men hvertfall

det han da sier er : "Sorry kan ikke, har så jævlig stå pikk" hele klassen knekker sammen i latter,

men så går læreren opp til han og sier: "Kan jeg få se eller?" og smiler.

Om han ble flau da :p

Lenke til kommentar
Like latterlig hver gang noen kommer med noe de synes er festlig, for så å bli slakta og prøve å ro seg sakte, men sikkert iland :wee:

Og det verste er at dt skjer ALLTID :p

Det er spesielt en viss person som liker og gjøre det, da snakker jeg nartuligvis om våre posetive Skarstad.*Legg merke til at jeg ikke la til noen smiley bare pga revenge*

Haha :!:

 

Alltid morsomt når noen drar til med en skikkelig dårlig vits slik att de blir heeelt stille :D

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

Hadde en lærer på skolen jeg gikk på som ikke fortalte annet enn om krigen, hans barndom, morens barndom, søsterens barndom, hunden til søsterens barndom osv. Hver eneste time en ny historie.

 

Men den morsomste var da han fortalte at han hadde kuren for å få hår til å vokse (hårvekstmiddel) i hodet. Men han gadd ikke selge den vekk for han ønsket ikke å bli millionær^^

Lenke til kommentar

I starten av skoleåret i 10. klasse var det en jente som trengte bok-bind til bøkene sine, fordi skolen faktisk spanderte. (utrolig, men sant - though, grått/tragisk papir!)

 

Så midt i timen sa hun høyt, jeg trenger bind :p (chickstuff :D)

 

Læreren vår svarte, "og så spør du meg om bind? jeg trenger da ikke det! Jeg er jo mann!" :D:p

Lenke til kommentar
På ungdomskolen så brukte maskinene en halvtime på å logge seg på, så da kommer IT-ansvarlig på skolen inn, beklager, og sier at "vi vet jo hvor lang tid det tar hjemme også når vi skruer på så mangen maskiner samtidig".

 

Den der har jeg hørt før... :hmm:

 

Tror kanskje jeg har postet den før...

Lenke til kommentar

Ok, dette skjedde ikke i klassen min, men klassen til lillesøsteren min:

 

En jente sover i mattetimen. læreren merker det og spør hva 8 delt på 4 er. Da spretter jenta opp og roper "GIRAFF!!"

 

Lillesøstra mi hadde latterkrampe når hun kom hjem, og det tok omtrent tre kvarter før vi fikk roet henne og spurt hva det var :p

Lenke til kommentar

Faktisk har driti meg ut med å gjøre nesten det samme :p

 

Jeg satt å prata med noen andre mens lærern sa hvem som skulle lese, dette fikk jo jeg selfølgelig ikke med meg, å der vi satt å prata sier lærern: "Bakka" og jeg bare: "Nei, nei, jeg sa ikke noe!!" "akkurat.. du skal lese -.-"

 

vi lo godt etter det :p

Lenke til kommentar

Vel dette skjedde ikke i en klasse time da.. men det skjedde nettopp er hjemme.. xD

 

Vel det var vel sånn at jeg satt på rommet mitt og sitter å leser i denne tråden.. Mens jeg er fryktelig Hyper, og ler meg helt fuckings ihjel.. :p Så pluttselig kommer faren min stille inn og spør.. "Hva er det du gjør Napper i løken"?

Litt rart da men men.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...