Khaffner Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 vi prata om vår neste lille klassetur og dette skjedde: Lærer: ja, det høres ut som en god idé, og jeg og *navn* har diskutert det samme. Dette er noe vi alle vil ha glede av og som jeg vil være med på. *stillhet* meg med rolig forskiktig stemme: yeeah, 'bout that.. Total lættis fra alle i klasserommet :!: Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Vi har ei ganske sprø dame i matte på skolen, virker som hu har SUPER-koffein-kick hele tiden, ganske ung. I slutten av en mattetime. Folk begynner å pakke sammen og lærerinna er ganske stressa. "Ole" trenger hjelp med et mattestykke eller vil prate litt med lærern som er på vei ut. Han maser litt. Lærern: Slutt å mase sånn, "Ole", jeg tar deg ute på gangen! Med helt feil trtkk og tonefall :!: Endret 17. januar 2008 av blond_prinsessse Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hahahaha! Kom på noe nå I 3 klasse skulle vi ha gym, så vi gikk ned til hallen. Der er det mange rom du kan skifte i. F.eks : Gruppe 1,2,3,4,5,6.. Så skrek en i klassen min, "VI SKAL HA GRUPPESEKS!!" A moment to remember Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vanskelig og si fordi vi har en sikkelig morsom fyr i klassen som ikke kan noe. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vanskelig å huske noe spesielt, men har hatt en del gullkorn. På barneskolen (sikkert 7. eller noe slikt), husker jeg godt at en hadde glemt matpakka si, og læreren spurte om noen kunne avse en skive til personen som hadde glemt. Det er helt stille, helt til hun ene jenta sier: Du kan få skorpene mine. - Hun sa det helt seriøst. Hun går også rundt og skryter av at hun har dysleksi. Hun vet ikke hva det er for noe, men legen hadde sagt at hun hadde det. Også hvis hun skal gjøre oppgaver, så skriver hun bare oppgavenummerne, og setter bare "?" på alle oppgavene, og så er hun ferdig (hun har vist en eller annen avtale med skolen, så lærerne er veldig mild mot henne). På ungdomskolen så brukte maskinene en halvtime på å logge seg på, så da kommer IT-ansvarlig på skolen inn, beklager, og sier at "vi vet jo hvor lang tid det tar hjemme også når vi skruer på så mangen maskiner samtidig". Det var alt jeg kom på for nå ihvertfall... Men jeg utelatter det beste... Da jeg ikke klarer å huske hva det var Lenke til kommentar
synsing Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Husker det var ei i klassen min som, når vi så på et bilde av noen eldgamle forsteinede fotspor, lurte på hvordan i alle dager menneskene kunne lage spor i steinen, for stein er jo hardt. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En gang på barneskolen eller begynnelsen på ungdomsskolen ble en i klasse bedt til å svare noe på tavlen. I det han går forbi pultene hopper han over en skolesekk., Og i det han hopper over skolesekken så fiser han en skikkelig brøler. Og alle pultene til alle elvene er trukket helt inn til veggene bort fra han iløpet av 2 sekunder. FUNNY Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 På ungdomskolen så brukte maskinene en halvtime på å logge seg på, så da kommer IT-ansvarlig på skolen inn, beklager, og sier at "vi vet jo hvor lang tid det tar hjemme også når vi skruer på så mangen maskiner samtidig". Den der har jeg hørt før... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Når læreren fortalte at han delte 1 Terra Byte på Dc++ Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Vi snakker om en Terra her? Endret 21. januar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Å da tenker man vidre på Tera Patrick(leif?)? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vi hadde hatt trøbbel med at strømmen gikk på skola i fjor, og plutselig utbryter ei i klassa mi; "har strømmen gått?" Alt lyset i klasserommet var påskrudd da: p Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva er så morsomt med det, Batnobbit? Vell, glemte vel og si det men han snakket om noen andre sider han også delte det på. 1 Terrabyte = 1000gb. Kan ikke akkuratt si at læreren klarte og få oss til og slutte med fildeling Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Tja, kanskje han delte Linux-distribusjoner. Endret 21. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vet ikke hva det du sa vil si men han snakket om fildeling og torenter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vet ikke hva det du sa vil si men han snakket om fildeling og torenter. Ja? Det er jo slik Linux-distribusjoner blir utgitt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Sikkert har ikke peiling men det han delte var alt fra Battle Star Galactica til Star Gate : Atlantis. Endret 21. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sikkert har ikke peiling men det han delte var alt fra Battle Star Galactica til Star Gate : Atlantis. Ja det hørtes ut som alt mulig rart Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Sikkert har ikke peiling men det han delte var alt fra Battle Star Galactica til Star Gate : Atlantis. Og jeg spiser alt ifra loff til kneip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå