Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

vi prata om vår neste lille klassetur og dette skjedde:

Lærer: ja, det høres ut som en god idé, og jeg og *navn* har diskutert det samme. Dette er noe vi alle vil ha glede av og som jeg vil være med på.

 

*stillhet*

 

meg med rolig forskiktig stemme: yeeah, 'bout that..

 

Total lættis fra alle i klasserommet :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har ei ganske sprø dame i matte på skolen, virker som hu har SUPER-koffein-kick hele tiden, ganske ung.

 

I slutten av en mattetime. Folk begynner å pakke sammen og lærerinna er ganske stressa. "Ole" trenger hjelp med et mattestykke eller vil prate litt med lærern som er på vei ut. Han maser litt.

Lærern: Slutt å mase sånn, "Ole", jeg tar deg ute på gangen!

 

Med helt feil trtkk og tonefall :!:

Endret av blond_prinsessse
Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Hahahaha! Kom på noe nå

 

I 3 klasse skulle vi ha gym, så vi gikk ned til hallen.

 

Der er det mange rom du kan skifte i. F.eks : Gruppe 1,2,3,4,5,6..

 

Så skrek en i klassen min, "VI SKAL HA GRUPPESEKS!!" :D

 

A moment to remember :p

Lenke til kommentar

Vanskelig å huske noe spesielt, men har hatt en del gullkorn.

 

På barneskolen (sikkert 7. eller noe slikt), husker jeg godt at en hadde glemt matpakka si, og læreren spurte om noen kunne avse en skive til personen som hadde glemt. Det er helt stille, helt til hun ene jenta sier: Du kan få skorpene mine.

- Hun sa det helt seriøst. Hun går også rundt og skryter av at hun har dysleksi. Hun vet ikke hva det er for noe, men legen hadde sagt at hun hadde det. Også hvis hun skal gjøre oppgaver, så skriver hun bare oppgavenummerne, og setter bare "?" på alle oppgavene, og så er hun ferdig (hun har vist en eller annen avtale med skolen, så lærerne er veldig mild mot henne).

 

På ungdomskolen så brukte maskinene en halvtime på å logge seg på, så da kommer IT-ansvarlig på skolen inn, beklager, og sier at "vi vet jo hvor lang tid det tar hjemme også når vi skruer på så mangen maskiner samtidig".

 

Det var alt jeg kom på for nå ihvertfall... Men jeg utelatter det beste... Da jeg ikke klarer å huske hva det var :p

Lenke til kommentar

En gang på barneskolen eller begynnelsen på ungdomsskolen ble en i klasse bedt til å svare noe på tavlen. I det han går forbi pultene hopper han over en skolesekk., Og i det han hopper over skolesekken så fiser han en skikkelig brøler. Og alle pultene til alle elvene er trukket helt inn til veggene bort fra han iløpet av 2 sekunder. FUNNY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...