Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I klassen vår har vi en som heter Kim, og vi skylder på han for omtrent alt. Alt er hans feil uansett hva som skjer. "Det er Kim sin feil!"

Og etter juleavslutninga sa læreren vår til en i klassen at "Du får ha en god jul og et godt nytt år, og hvis du ikke får det så er det Kim sin feil". Owned :p

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Dette hendte for en drøy time siden..

vi skal lage reklamefilm og snakker derfor om det...

da en i klassen sier....

"Er vi nødt til å ha med kamera når vi skal filme"

:!:

Spørsmålet til h*n tror jeg isåfall skulle oppfattes slik:

"Får vil låne kamera av skolen, eller er vi nødt til ta med kamera selv?"

I og for seg ikke et dumt spørsmål :)

Lenke til kommentar

Dette var en gang på ungdomsskola. Læreren: "Ja, hvilket land er det, det begynner på J og slutter på APAN." Mindre smart jente: "Kina?"

En annen gang hadde vi fått utdelt klubber (kjærlighet på pinne) og da sa læreren: "Mens dere nå suger ..." Dette var på barneskola så det ble enormt med latter.

:D

Lenke til kommentar

det som skjedde sist er vel ikke det morsomste, men tysklæreren(40 år og bor hos mamma) skulle vise klassen sin selvlærte break dance, insisterer å lære elevene det, haha! tarjei breaker han vet faktisk om filmen, han er stolt og vi lærte ham å søke på seg selv på youtube xD

og så var det en jeg kjenner, han ville ha med meg på vannkrig med hver vår brannslange, jeg syntes ikke det var verdt det, gjorde heller ingen andre. så endte med at han spylte ned alle i gangen. Mange lærere klikka, men de greide ikke finne ut hvem det var, endte med at synderen fikk cred for å rydde sammen slangen, haha!

Lenke til kommentar

i starten 8.klasse (som jeg går i nå også), så skulle vi lære om fotosyntesen. Engutt i klassen in nekter som regel og gjøre noe, og dette var intet unntak, han sitter og sier: jeg kan ikke tegne blomst, få det inn i huet da! til læreren vår som er 56år, og relativt gretten. Så sier hun: du kan jo bare tegne sånn her da *tegner en blomst på tavla*

Gutt: Du var ikke så altfor flink du heller!

Vi har også en annen gutt i klassen, som som regel bare får 1,2 og 3-ere. når læreren vår skulle dele ut prøva vi hadde hatt uka før, spurte noen: hva var dårligste karakteren? da hører vi:*akkurat åpnet opp/fått tilbake prøven* den får vi vel brått se nå vel:D

har mange andre også, men kommer ikke på noen konkrete:P

Lenke til kommentar
Minner meg på at fra 1-2. klasse på barneskolen kalte jeg den kvinnelige læreren mamma minst en gang i uken. xD

Jeg husker at jeg gjorde det en gang

Jeg spørte læreren i første klasse hvorfor han klødde seg på balla :wee:

Savner den tida ^^

:rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...