Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi hadde matttetentamen forige uke, og så diskuterte vi litt om tentamenen dagen etter da. Og da fortalte en blond (av hårfarge og tankegang) jente i klassen at hun satt fast med å skrive en million (1 000 000) For hun mente det var 6 nuller, men når hun skrev det så det så dumt ut, så hun tok vekk en.. :p

1.jpg

Et bilde sier mer enn tusen ord.

Sier det samme. Et bilde sier mer enn 100 ord.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

En gammel lærer på ungd.skolen sa en gang: "Nå er jeg så sint at, at det brenner inni meg!"

En annen gang sa hun; "Nå teller jeg til tre inni meg før jeg sier noe dumt", før hun uttbrøt: "Bavianer, dumrianer, drittsekker! "

En dag bråket vi helt sinnsykt (noe mange 7-8 klassinger gjør) før timen hadde begynt. Plutselig hører vi fra døråpningen ett vannvittigt spetthakkel: "wrææh, wrææh, wrææh!!" Alle snudde seg, og der stod hun jammen meg og skreik! - hun skulle visst nok etterligne oss. :!:

Hun hadde en snodig dialekt - en blanding av østlandsk og sørlandsk..(?) :p

Lenke til kommentar

En lærer vi har i data og elektronikk sier ofte "Skrekk å spy". Istedet for "Skrekk å gru" liksom. :p

Det sier han ofte når noe går galt eller han dummer seg ut. F.eks. når pc-en får feilmelding eller blåskjerm, eller når han plutselig tegner med tavle-tusj på Smartboardet, eller med Smartboard-tusj på tavla. "Skrekk å spy!" xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
ja, Krølle i betydning av å krølle sammen et papir er "Knüllen" på tysk :p

Ikkje i følge mi ordbok :cry: , nærmaste er "der Knüller" som tyde suksess, hit eller scoop.

Lenke til kommentar

Vel har noen episoder fra ungdomskolen som er kanskje litt morsomme. Vel jeg har 3 stykker akkurat nå og alle er om en gutt fra Iran, la oss kalle han Kave og han kunne sånn halvveis utlending norsk (han ble dessverre sendt tilbake tilslutt =/ ).

1.

Vi hadde en heimkunnskaps time og lagde fiskeboller i hvitsaus. På skolen vår pleide noen av lærerne å komme innom når de lukta digg mat og leecha litt da. Så gikk hun selvfølgelig bort til gruppa til Kave da som presterte å si til læreren om hun hadde lyst å smake hans saus. Alle begynte å bryte ut i latter og stakkars gutt skjønnte ikke noe. Læreren takka nei, hvis noen lurte.

2. Samme året så hadde vi sånn lissom valg, for å få litt innblikk i hvordan det hele fungerer. Før klassen vår skulle bort og stemme så diskuterte vi, litt løst, hvem vi skulle stemme på og hva de sto for. Etter at vi hadde stemt og var på vei tilbake til klasserommet spurte noen av vennene mine hvem Kave stemte på. Svarte jo selvfølgelig at han stemte på FRP, fordi de lova billigere alkohol! Igjen begynte vi å le hysterisk og han skjønte ikke noe.

3. Igjen, det samme året så satt vi i klasserommet og bare dassa. Plutselig bestemte Kave seg for å "stjele" penalet mitt (igjen). Han løp av gårde og jeg var rett bak han. Greide å ta han igjen når han løp inn i klasserommet våres og da ropte jeg ut i irritasjon: "Kave, når skal du tilbake til Iran!?!". Alle guttene bare knakk sammen, mens jentene (som prøvde å leke at de var modne) ble bare irritert på kommentaren min :p

Lenke til kommentar

Altså, med tanke på at vi var sånn 15 år ca, så tenkte nesten alle koffert hele tida. Så med sausen HANS så tenkte vi så klarte på sæd med engang, derfor alle syns det var så morsomt. Hans direkte ord var "Vil du smaka på min saus?" Hvitsaus, ikke sant. Hehe.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...