Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Fysikk-læreren min i 2. klasse var en vittig fyr.. Han fortalte en "historie" som skjedde for noen år siden;

De holdt på med luft, lufttrykk osv, da han spurte en av elevene om han visste hva vakum var,

og eleven svarte følgende:

..

Nååh (mens han tok fingern på hodet), har det her inne, men husker ikke helt! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nååh (mens han tok fingern på hodet), har det her inne, men husker ikke helt! :!:
Haha, det er en av de bedre :D

Edit:

Skulle nesten tro det, etter som det var bestemte uker han var sur.
Sånne lærere har jeg også. :thumbdown: Endret av dagr0z
Lenke til kommentar

På onsdag da vi skulle gjøre oppgaver, satt de fleste og spilte cs. Vi har ganske slækk lærer som ikke ser ut til å bry seg om hva vi egentlig gjør.

Så kom han med gliset sitt og så på hva en i klassen gjorde på pc-en sin (han spilte cs).

"Hvis du skal spille i timen, så i alle fall skru av lyden." :p

Lenke til kommentar
Jeg går på høyskole og hadde i dag eksamen og i den anledningen når vi leverte så måtte vi vise legitimasjon, dette gikk greit for de fleste untatt ett frø av ei jente i klassen(ja du gjettet riktig hun har blondt hår)

Samtalen gikk:

Vakt: Kan jeg få se legitimasjonen din?

Jente: Ehm legitimasjon..... det tror jeg ikke har

Jente: eller går kansje bankkort som legitimasjon?

Kansje litt vanskelig å få frem poenget, men hvilken 19 åring vet ikke at bankkort er gyldig legitimasjon?

Mitt bankkort er ikke gyldig legitimasjon.

Det hørtes veldig rart ut da. Har aldri hørt om det før faktisk

Lenke til kommentar
Jeg går på høyskole og hadde i dag eksamen og i den anledningen når vi leverte så måtte vi vise legitimasjon, dette gikk greit for de fleste untatt ett frø av ei jente i klassen(ja du gjettet riktig hun har blondt hår)

Samtalen gikk:

Vakt: Kan jeg få se legitimasjonen din?

Jente: Ehm legitimasjon..... det tror jeg ikke har

Jente: eller går kansje bankkort som legitimasjon?

Kansje litt vanskelig å få frem poenget, men hvilken 19 åring vet ikke at bankkort er gyldig legitimasjon?

Mitt bankkort er ikke gyldig legitimasjon.

Det hørtes veldig rart ut da. Har aldri hørt om det før faktisk

I Norge går vell 99% av bankkortene som legitimasjon. Ikke mye annet i Norge som det går ann å bruke som leg.

Du kan få bankkort uten bilde, fra Skandiabanken for eksempel.

Og det skal ifølge loven faktisk også kan brukes som legitimasjon. :)

Lenke til kommentar
I Norge går vell 99% av bankkortene som legitimasjon. Ikke mye annet i Norge som det går ann å bruke som leg.

Not really. Jeg bruker Fokus Bank, og der får jeg 1 stk bankkort med navnet mitt uten bilde, og 1 stk legitimasjon ved siden av. Hvorfor de gjør det skjønner jeg ikke, da det bare er tungvint, samt lettere å miste noen av de. :huh:

Lenke til kommentar

Så en 12-åring kan da bruke et bankkort og kjøpe øl fordi det ikke hadde bilde? Sååå vanskelig å skaffe falsk legg for ungdommen da.

Lenke til kommentar
Legitimasjon må vel ha bilde for å være gyldig?

Så en 12-åring kan da bruke et bankkort og kjøpe øl fordi det ikke hadde bilde? Sååå vanskelig å skaffe falsk legg for ungdommen da.

Okei, er litt usikker. Syntes selv det hørtes helt ulogisk ut, men jeg syntes å ha sett det en plass på TV angående det med å kjøpe øl når man er 16 osv.. Er jeg helt på villspor? :p

Lenke til kommentar

På skolen er det en ganske rar lærer vi hadde i matte og naturfag i fjor. Disse setningene er ikke fra timer jeg har vært i.

Noen hadde om termometere og sånt, så sa læreren "når du begynner i militæret må du putte den der du veit".

Og en annen gang målte de tempraturen på noe vann greier. Så sa noen "hvorfor er ikke fingertuppene mine 38 grader?". Så sa læreren at det bare er inni kroppen det er nøyaltig 38 grader. Så sa en annen "jeg kan ta den i anus for det er der det er mest nøyaktig å måle tempen!" bare for kødd. Så sa læreren " Ja, dra ned buksa så skal jeg kjøre den inn".

Disse er fra en kommentarer som ligger på denne videoen, og læreren er han på videoen. :p

Lenke til kommentar

Noen ekstremt morsomt skjedde i kjemi timen i dag. Vi skulla ha forsøk og en del av forsøket innebar brenning av magnesium strimler. Som sikkert noen vet så ryker det veldig mye av disse. Læreren satt og snakket med en gruppe mens de brant en strimle med magnesium. Han sa noe sånt som at: "Som dere ser så kommer det veldig mye røyk ut av dette. Jeg tror røykvarslene på huset ikke er så følsomme at de oppdager dette."

Rett etter at han sier dette så begynner brannalarmen og ringe. Og alle på hele huset begynner å gå ut. :!:

Utrykket til læreren når det begynte å ringe var rett og slett priceless!

Kanskje ikke så morsomt nå, men vi fikk oss vertfall en meget god latter i den timen + et lite 5-minutt for å gå ut og inn igjen.

Lenke til kommentar
Vi hadde en litt lignende, men det var i mat og helse. en fyr i klassen kom for å brenne maten og røykla hele rommet og så gikk røykvarsleren. Han blir litt ertet for det enda.

En i klassen min i niende klarte å svartsvi risen sin. Srsly, ris! Og det var ikke bare litt av risen, han svei nesten alt.

For å gjøre det hele verre er han halvt filipinsk og spiser ris hjemme nesten daglig.

Lenke til kommentar

Vi hadde matttetentamen forige uke, og så diskuterte vi litt om tentamenen dagen etter da. Og da fortalte en blond (av hårfarge og tankegang) jente i klassen at hun satt fast med å skrive en million (1 000 000) For hun mente det var 6 nuller, men når hun skrev det så det så dumt ut, så hun tok vekk en.. :p

Lenke til kommentar
Vi hadde matttetentamen forige uke, og så diskuterte vi litt om tentamenen dagen etter da. Og da fortalte en blond (av hårfarge og tankegang) jente i klassen at hun satt fast med å skrive en million (1 000 000) For hun mente det var 6 nuller, men når hun skrev det så det så dumt ut, så hun tok vekk en.. :p

1.jpg

Et bilde sier mer enn tusen ord.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det var ganske morsomt en gang i forgje uke da vi hadde en prøve. Vi hadde lov til å høre på musikk, da det var en av dem prøvene der egentlig ingenting kan hjelpe deg. Plutselig hører alle sammen at det er noen helt fremme som hører på JAZZ. Latteren spredte seg som ild i tørt gress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...