SuKa Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Det morsomste på skolen er når læreren skal fortelle en vits. Når han/hun er ferdig blir det helt stille i klasserommet og alle sitter og ser på hverandre. Så sier læreren bare "ok, ....". Tenk hvor flaut! :!: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Enda verre: han kommer halvveis ut i vitsen, men får latterkrampe, fordi han kommer til poenget, og får derfor aldri sluttet den :!: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 haha, leste det som: han kommer halvveis ut i vitsen haha nei det var ikke sa veldig morsomt, jeg vet, jeg vet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Kanskje ikke noe morsomt for dere som liker Nokia men:(Det er ingen som liker nokia i noen av klassene) Alle gutta i to klasser skifta etter gymen, så var det en som tok nokiaen til en litt lubben fyr. "Ikke ødelegg moblien min da" klagde han mens han prøvde å få den tilbake. Meg: Ta det rolig da, det er ingen mobil men en nokia. Nesten alle begynte å le. (ja vi har dårlig humor) Bare fordi fyren var lubben? Fordi han har Nokia, er idiot og litt lubben. Var et tilfelle i går at ei i klassen min skulle si analfabet, men det ble anal-alfabet Vi mobber han ikke men vi tuller med han innimellom. Han er så jævlig barnslig innimellom og tror han vet alt. Endret 7. desember 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 I 9ende. Jeg skulle lese noen linjer i Naturfag i Sex-kapitelet, og kom over ordet "Bi-testikkel". Men jeg leste det som "Bite-stikkel"... og tenkte "ka faen" før alle begynte å le. Forstod ingenting i noen sekunder... Akkutar det samme her! bare at jeg klarte å styre unna i siste liten. i de neste minuttene satt jeg å tenkte på konsekvensene, puuuh Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Kanskje ikke noe morsomt for dere som liker Nokia men:(Det er ingen som liker nokia i noen av klassene) Alle gutta i to klasser skifta etter gymen, så var det en som tok nokiaen til en litt lubben fyr. "Ikke ødelegg moblien min da" klagde han mens han prøvde å få den tilbake. Meg: Ta det rolig da, det er ingen mobil men en nokia. Nesten alle begynte å le. (ja vi har dårlig humor) Bare fordi fyren var lubben? Fordi han har Nokia, er idiot og litt lubben. Var et tilfelle i går at ei i klassen min skulle si analfabet, men det ble anal-alfabet Vi mobber han ikke men vi tuller med han innimellom. Han er så jævlig barnslig innimellom og tror han vet alt. Det virker mer som om dere mobber han ut i fra det du skriver der da. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jada, og hva så? Du trenger ikke være pirkete om det er mobbing eller ei, dette tråden er om det morsomme ting folk har sagt på skolen og ikke om hva er mobbing og ikke mobbing.. Folk som deg gjør meg bare så trist.. Nu vil jeg lese mer om morsomme replikker fra skoletimen osv.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Men når det morsomme går over til mobbing blir det ikke så morsomt lenger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jada, og hva så? Du trenger ikke være pirkete om det er mobbing eller ei, dette tråden er om det morsomme ting folk har sagt på skolen og ikke om hva er mobbing og ikke mobbing.. Folk som deg gjør meg bare så trist.. Nu vil jeg lese mer om morsomme replikker fra skoletimen osv.. Det var uansett ingen morsom replikk. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jada, og hva så? Du trenger ikke være pirkete om det er mobbing eller ei, dette tråden er om det morsomme ting folk har sagt på skolen og ikke om hva er mobbing og ikke mobbing.. Folk som deg gjør meg bare så trist.. Nu vil jeg lese mer om morsomme replikker fra skoletimen osv.. Det var uansett ingen morsom replikk. Hvordan klarte du å overse den siste setningen min? Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Klassen sto på gangen og ventet på at læreren skulle låse opp klasserommet, da han ene bestemte seg for å ta skoen til han andre. Skoen ble sendt rundt i gangen da læreren kommer og sier "Er det mobbing her?" Alle svarte i kor i en glad tone "Ja!" Han var ikke noe spesielt mobbeoffer heller, så det var bare moro En annen gang var det en som gikk på do, og når han kom tilbake reiste alle seg opp og gjorde Hitler-hilsen til ham Endret 7. desember 2007 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) I 7. klasse marsjerte vi (5-6 stk) på skikkelig Hitler-style bak rektor mens han hadde mensen. Når han stoppet sa en; Alles sieg heil! Vi: Heil! Vi var ganske syke på den tida. Endret 7. desember 2007 av Lallabass Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Imens HAN hadde mesen? O_o Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Skulle nesten tro det, etter som det var bestemte uker han var sur. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg går på høyskole og hadde i dag eksamen og i den anledningen når vi leverte så måtte vi vise legitimasjon, dette gikk greit for de fleste untatt ett frø av ei jente i klassen(ja du gjettet riktig hun har blondt hår) Samtalen gikk: Vakt: Kan jeg få se legitimasjonen din? Jente: Ehm legitimasjon..... det tror jeg ikke har Jente: eller går kansje bankkort som legitimasjon? Kansje litt vanskelig å få frem poenget, men hvilken 19 åring vet ikke at bankkort er gyldig legitimasjon? Mitt bankkort er ikke gyldig legitimasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Bruker å ha ganske heftige, meningsløse diskusjoner i skoletida og en gang så diskuterte vi om hva som ville skje når jeg ble verdensdiktator Sa at jeg skulle starte "Ginger Breeding Farms" over hele Island, og lage en ekte røde hær Og i fysikken så skulle en i klassen hjelpe meg å forstå kraft-motkraft, så han sang en sang: melodi: hjulene på bussen de går rundt og rund Hjulene på bussen skyver Jorda rundt Jorda rundt Hjulene på bussen skyver Jorda rundt Rundt sin egen akse Alt funnet på på sparket ^^ Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Første gangen vi møtte norsklæreren på VGS sa han: "Følg ite meg so lysstolpar i Israelsnatta" . Fyren er klin gal, men nokså tidig når du blir mer kjent med han. Han har faktisk spilt i Villmark, dere som har sett den og sett han som åpner bommen. Jepp that's him ^^ Tror faktisk at du er nødt til å være bra eksentrisk for å være en god lærer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Første gangen vi møtte norsklæreren på VGS sa han: "Følg ite meg so lysstolpar i Israelsnatta" . Fyren er klin gal, men nokså tidig når du blir mer kjent med han. Han har faktisk spilt i Villmark, dere som har sett den og sett han som åpner bommen. Jepp that's him ^^ Tror faktisk at du er nødt til å være bra eksentrisk for å være en god lærer. Vi hatt tre virkelig gode lærere på VGS, alle har vært i overkant eksentriske. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg er glad for å høre det, og ganske enig. Nå gleder jeg med til lærerhøyskolen er ferdig. *skimte lyset i enden av tunellen* Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 De to kuleste og beste lærerne på musikklinja er de to særeste. Jeg digger de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå