Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke noe morsomt for dere som liker Nokia men:

(Det er ingen som liker nokia i noen av klassene)

Alle gutta i to klasser skifta etter gymen, så var det en som tok nokiaen til en litt lubben fyr.

"Ikke ødelegg moblien min da" klagde han mens han prøvde å få den tilbake.

Meg: Ta det rolig da, det er ingen mobil men en nokia.

Nesten alle begynte å le. (ja vi har dårlig humor)

Bare fordi fyren var lubben?

Fordi han har Nokia, er idiot og litt lubben.

Var et tilfelle i går at ei i klassen min skulle si analfabet, men det ble anal-alfabet

Vi mobber han ikke men vi tuller med han innimellom. Han er så jævlig barnslig innimellom og tror han vet alt.

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
I 9ende. Jeg skulle lese noen linjer i Naturfag i Sex-kapitelet, og kom over ordet "Bi-testikkel".

Men jeg leste det som "Bite-stikkel"... og tenkte "ka faen" før alle begynte å le. Forstod ingenting i noen sekunder... :)

Akkutar det samme her!

bare at jeg klarte å styre unna i siste liten.

i de neste minuttene satt jeg å tenkte på konsekvensene, puuuh

Lenke til kommentar
Kanskje ikke noe morsomt for dere som liker Nokia men:

(Det er ingen som liker nokia i noen av klassene)

Alle gutta i to klasser skifta etter gymen, så var det en som tok nokiaen til en litt lubben fyr.

"Ikke ødelegg moblien min da" klagde han mens han prøvde å få den tilbake.

Meg: Ta det rolig da, det er ingen mobil men en nokia.

Nesten alle begynte å le. (ja vi har dårlig humor)

Bare fordi fyren var lubben?

Fordi han har Nokia, er idiot og litt lubben.

Var et tilfelle i går at ei i klassen min skulle si analfabet, men det ble anal-alfabet

Vi mobber han ikke men vi tuller med han innimellom. Han er så jævlig barnslig innimellom og tror han vet alt.

Det virker mer som om dere mobber han ut i fra det du skriver der da.

Lenke til kommentar

Jada, og hva så? Du trenger ikke være pirkete om det er mobbing eller ei, dette tråden er om det morsomme ting folk har sagt på skolen og ikke om hva er mobbing og ikke mobbing.. Folk som deg gjør meg bare så trist..

Nu vil jeg lese mer om morsomme replikker fra skoletimen osv..

Lenke til kommentar
Jada, og hva så? Du trenger ikke være pirkete om det er mobbing eller ei, dette tråden er om det morsomme ting folk har sagt på skolen og ikke om hva er mobbing og ikke mobbing.. Folk som deg gjør meg bare så trist..

Det var uansett ingen morsom replikk.

Lenke til kommentar

Det var uansett ingen morsom replikk.

Hvordan klarte du å overse den siste setningen min? :hmm:

Lenke til kommentar

Klassen sto på gangen og ventet på at læreren skulle låse opp klasserommet, da han ene bestemte seg for å ta skoen til han andre. Skoen ble sendt rundt i gangen da læreren kommer og sier "Er det mobbing her?" Alle svarte i kor i en glad tone "Ja!"

Han var ikke noe spesielt mobbeoffer heller, så det var bare moro :p

En annen gang var det en som gikk på do, og når han kom tilbake reiste alle seg opp og gjorde Hitler-hilsen til ham :p

Endret av mr.Lunarion
Lenke til kommentar
Jeg går på høyskole og hadde i dag eksamen og i den anledningen når vi leverte så måtte vi vise legitimasjon, dette gikk greit for de fleste untatt ett frø av ei jente i klassen(ja du gjettet riktig hun har blondt hår)

Samtalen gikk:

Vakt: Kan jeg få se legitimasjonen din?

Jente: Ehm legitimasjon..... det tror jeg ikke har

Jente: eller går kansje bankkort som legitimasjon?

Kansje litt vanskelig å få frem poenget, men hvilken 19 åring vet ikke at bankkort er gyldig legitimasjon?

Mitt bankkort er ikke gyldig legitimasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bruker å ha ganske heftige, meningsløse diskusjoner i skoletida og en gang så diskuterte vi om hva som ville skje når jeg ble verdensdiktator

Sa at jeg skulle starte "Ginger Breeding Farms" over hele Island, og lage en ekte røde hær :D

Og i fysikken så skulle en i klassen hjelpe meg å forstå kraft-motkraft, så han sang en sang:

melodi: hjulene på bussen de går rundt og rund

Hjulene på bussen skyver

Jorda rundt

Jorda rundt

Hjulene på bussen skyver

Jorda rundt

Rundt sin egen akse

Alt funnet på på sparket ^^

Lenke til kommentar

Første gangen vi møtte norsklæreren på VGS sa han: "Følg ite meg so lysstolpar i Israelsnatta" . Fyren er klin gal, men nokså tidig når du blir mer kjent med han. Han har faktisk spilt i Villmark, dere som har sett den og sett han som åpner bommen. Jepp that's him ^^

Tror faktisk at du er nødt til å være bra eksentrisk for å være en god lærer.

Lenke til kommentar
Første gangen vi møtte norsklæreren på VGS sa han: "Følg ite meg so lysstolpar i Israelsnatta" . Fyren er klin gal, men nokså tidig når du blir mer kjent med han. Han har faktisk spilt i Villmark, dere som har sett den og sett han som åpner bommen. Jepp that's him ^^

Tror faktisk at du er nødt til å være bra eksentrisk for å være en god lærer.

Vi hatt tre virkelig gode lærere på VGS, alle har vært i overkant eksentriske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...