fox Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 JFM, det stemmer ved det han sa.. Jeg er døv, det er pga jeg har runket ALTFOR mye Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 i høytlesingen av etteeller annet fag i 10ende skulle en jente lest opp ei side fra boka og i siden stor det følgene settning: "De fleste var analfabet" men det som ble lest var: " De fleste var anal-Alfabeter" ^^, Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 hehehe ^den er standard Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 En fyr sa til en japse på skolen: "Ser du noe når du myser...? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Sanglæreren vår presterte å si "ja, ta av deg litt klær du", etterfulgt av et sleskt smil til en pen jente i klassen som tok av seg jakka. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Tysk lærern sa for noen uker/dager siden :"Neste Tirsdag, er det første søndag i advendt" Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Tysk lærern sa for noen uker/dager siden :"Neste Tirsdag, er det første søndag i advendt"Hadde en lignende episode forrige uke:Elev 1: "Nå er det ikke lenge igjen til første søndag i advent!" Elev 2: "Nei, det er jo på lørdag." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Mattelæreren: "Vi mattematikere liker å skrive i brøkform. Skriver man 0,5 istedet for 1/2 risikerer man å få eksem" Litt senere i timen var det en som skulle svare på et spørsmål: Elev: "Det er 1,5(...)" Lærer: "EKSEM!" Lenke til kommentar
VanHalen Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Vi hadde en bra episode en gang, selv om det ikke var noe en elev sa, men noe alle gjorde mot lærern Uansett, vi hadde en student i matte(Vi kalte hun for Shrek, hun ligna), siden lærerne var i Stockholm på no greier. Og hun klikka helt bare noen tegna en Hitler-bart på boka si(jeg tror hun var kristen). Så en dag bestemte klassen seg for å plage henne litt, så når hun kom in til timen en gang, sa en av elevene "Sieg Hail!" (tror det skrives sånn), og alle løfta armene og sa "Hail!" i kor . Hun klikka, selvfølgelig, og alle fikk "bekymringsmelding" med hjem Men det var verd det! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Kanskje ikke noe morsomt for dere som liker Nokia men: (Det er ingen som liker nokia i noen av klassene) Alle gutta i to klasser skifta etter gymen, så var det en som tok nokiaen til en litt lubben fyr. "Ikke ødelegg moblien min da" klagde han mens han prøvde å få den tilbake. Meg: Ta det rolig da, det er ingen mobil men en nokia. Nesten alle begynte å le. (ja vi har dårlig humor) Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Kanskje ikke noe morsomt for dere som liker Nokia men:(Det er ingen som liker nokia i noen av klassene) Alle gutta i to klasser skifta etter gymen, så var det en som tok nokiaen til en litt lubben fyr. "Ikke ødelegg moblien min da" klagde han mens han prøvde å få den tilbake. Meg: Ta det rolig da, det er ingen mobil men en nokia. Nesten alle begynte å le. (ja vi har dårlig humor) Vi har samme versjonen i vår klasse: "Hvem i h** har tatt Pcen min!?" " Er ikke pc, er jo mac! " Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 I 9ende. Jeg skulle lese noen linjer i Naturfag i Sex-kapitelet, og kom over ordet "Bi-testikkel". Men jeg leste det som "Bite-stikkel"... og tenkte "ka faen" før alle begynte å le. Forstod ingenting i noen sekunder... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 I 9ende. Jeg skulle lese noen linjer i Naturfag i Sex-kapitelet, og kom over ordet "Bi-testikkel". Men jeg leste det som "Bite-stikkel"... og tenkte "ka faen" før alle begynte å le. Forstod ingenting i noen sekunder... Gjorde det samme første gang jeg leste ordet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Kanskje ikke noe morsomt for dere som liker Nokia men:(Det er ingen som liker nokia i noen av klassene) Alle gutta i to klasser skifta etter gymen, så var det en som tok nokiaen til en litt lubben fyr. "Ikke ødelegg moblien min da" klagde han mens han prøvde å få den tilbake. Meg: Ta det rolig da, det er ingen mobil men en nokia. Nesten alle begynte å le. (ja vi har dårlig humor) Bare fordi fyren var lubben? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Stusset litt på det jeg også. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 kalles ikke det mobbing? O.o Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 kalles ikke det mobbing? O.oTror det jo. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Ikkje noko som blei sagt, men tar det likevel. Me skulle ha K&H-time, og før (veit ikkje når, men før timen i hvert fall) var det nokon som hadde skrevet ein god jul-lapp og hengt den på ein bjelke i taket. «God jul din jævla dildo» sto det på den, må sei det var ein fin måte å seie god jul på. Til det ovenfor: Det er vel mobbing. Kom på noko morosamt, men frekt eg sa til ein i klassen, men eg skriver det ikkje her, for det ville nok gått under mobbing. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) I timen stoppet vår lærer som er i femtiårene og fra Whales (men bodd i Norge en del år) opp på ordet gruppe seks. Hun sa liksom " Gruppe seks..., gruppeseks, hehe". Altså læreren, ikke en elev eller noe sånt. Endret 6. desember 2007 av gormers Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg går på høyskole og hadde i dag eksamen og i den anledningen når vi leverte så måtte vi vise legitimasjon, dette gikk greit for de fleste untatt ett frø av ei jente i klassen(ja du gjettet riktig hun har blondt hår) Samtalen gikk: Vakt: Kan jeg få se legitimasjonen din? Jente: Ehm legitimasjon..... det tror jeg ikke har Jente: eller går kansje bankkort som legitimasjon? Kansje litt vanskelig å få frem poenget, men hvilken 19 åring vet ikke at bankkort er gyldig legitimasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå