AlleDager Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Læreren: Hvor finner vi urfolk? Eleven som har sovet hele time vokner plutselig til: - I SKOGEN! ER dette det morsomste noen har sagt i en skole time?? hei folkens det morsomste noen har sagt ikke hva som skjedde i går i 4 time. Begrens dere litt og ikke fortell så mye tull. La det bli litt kvalitet på dette diskusjonstemaet! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 I historietimen i dag nevnte læreren at Hitler ble utsatt for et gassangrep i 1918, og en jente i klassen spurte; "Døde han?". Utrolig hvor mye man kan glemme om andre verdenskrig etter en uke, altså. You go girl Winnar Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Hva faen hadde han duden tre poster over her gjort for å bli skinna?? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 19. november 2007 Rapporter Del Skrevet 19. november 2007 Russeknute;) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. november 2007 Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Samebob: "... vinket tilbake og kjørte videre" Haha. Priceless! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Ein i klassen min på busstoppet: «Det må jo vere forferdeleg å vere i lag med Yngve (aka fandisen, alle på skulen veit kven han er, og han er litt "merkeleg").» Eg: «Det har vel du god erfaring med ...» *løpe medan han klikker* Litt morosamt der og då, kanskje litt morosammare om du veit kven fandisen er. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Faen så mange interne dagligdagse spøker du poster da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Ein i klassen min på busstoppet: «Det må jo vere forferdeleg å vere i lag med Yngve (aka fandisen, alle på skulen veit kven han er, og han er litt "merkeleg").»Eg: «Det har vel du god erfaring med ...» *løpe medan han klikker* Litt morosamt der og då, kanskje litt morosammare om du veit kven fandisen er. Du må ha kjedelige skoletimer! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Er ikke noe nytt at überSviker poster de dårligste og teiteste fortellingene i denne threaden. 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Jeg skjønner ikke halvparten av det überSviker skriver . Men kan noen fortsette "On Topic"? Lenke til kommentar
Noko Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Noko av det som har blitt sagt i klasserommet: 1: Me hadde engelsktime og hadde om amerika og indianere og sånt, då ei jente sa: "Jammen du, finst Amerika i dag? 2: samme time om korleis indianerene kom til amerika( ei anna jente: ) "GJEKK dei herifrå til amerika?" 3: ein annan engelsktime, eg og ein kompis har vert og gjort noko på pc og har med nokre utskrifter. Då me kjem inn klasseromsdøra, seier han høgt: - Kor blei det av "gamlo"? Personen han meinte var den 30 år gamle læraren ( dame ) som han ikkje klarte å sjå fordi ho var bak ein ganske stor elev. "Jeg er da ikke så gammel!" Sa læraren forbausa :!: EDIT: dårleg formulering Endret 23. november 2007 av Noko Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 23. november 2007 Rapporter Del Skrevet 23. november 2007 Noko av det som har blitt sagt i klasserommet: 1: Me hadde engelsktime og hadde om amerika og indianere og sånt, då ei jente sa: "Jammen du, finst Amerika i dag? Wtf?! Hun kan ikke være frisk. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 pakkis i klassa spørte engelsk lærer'n om hvordan Alaska skrivas på engelsk Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 pakkis i klassa spørte engelsk lærer'n om hvordan Alaska skrivas på engelsk Den minte meg på noe.. Vi ble spurt i engelsktimen hva vi skulle i julen. Jeg svarte "drink much djulebrus".. Fikk vite i ettertid at christmas soda passet bedre Noen år siden .. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Ok, om folk ikke syns denna er gøy, driter jeg i, det var gøy Altså, var en ufattelig varm dag i sommer, da vi egentlig skulle ha matte, men vi fikk lov til å bade i innsjøen ved skolen istedet. Weeee! En eller annen hadde tatt med seg en bordtennisball, som vi spilte med oppa på flytebrygga. Den datt så klart til slutt uti, og jeg måtte hente den. Jeg kommer opp stigen, og bare står litt, imens jeg prater med han ene kompisen min. Legger så merke til at alle på brygga glaner på buksa mi, med både forundra blikk, sjokka blikk, og noen som ler. Ser så ned, og ser at jeg har en STOR klump/bul i buksa. OOOH SHIIIT tenker jeg! Bordtennisballen! Drar den opp av buksa, og føler meg så redda :!: Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 HAHA! :!: Dagens! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 i fjerde klasse spurte læreren min hva man betaler med i England, da svarte jeg Cash, dette ble vist en brak sukse,og hele klassen lo og læreren mista pusten, når jeg ser tilbake på det var det ikke så morsomt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 i fjerde klasse spurte læreren min hva man betaler med i England, da svarte jeg Cash, dette ble vist en brak sukse,og hele klassen lo og læreren mista pusten, når jeg ser tilbake på det var det ikke så morsomt Hahahah, nei, Gunfreak, den sugde :!: Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Men så var det 4. klasse da Der ler de av at noen sier "kuk i ræva" osv... Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 En i klassen som spør alle mannlige lærere på skolen: "kordan hæng'en". Utrolig mange morsomme svar han får. hehe. "Joda, av å te!" og "rett ned og litt te høyre".. Ja, vi har bare perverse lærere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå