Lars! Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Kan hende han meinte buss nummer 9 då. Endret 8. mars 2007 av Lars89 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Kanskje det var buss nummer 9 ? Jeg sier 19-bussen om den jeg tar, men det betyr ikke at den går klokken 19. (Den går 5 over 19.. menmen) Edit; Litt for sen der ja... =/ Endret 8. mars 2007 av Ståle Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Mulig det, men da ville det ikke vært morsomt og da hadde han ikke posta det her Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Dette skjedde i går. En kamerat av meg rakk ikke bussen også sendte han melding til meg: Når går 9-bussen?? :!: 8107314[/snapback] Hvor lost kan man bli? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Dette skjedde i går. En kamerat av meg rakk ikke bussen også sendte han melding til meg: Når går 9-bussen?? :!: 8107314[/snapback] Haha! Lo godt nå Lenke til kommentar
Prey Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) i 8. eller 9. klassen var det lærern spurte en kar i klassen om han kunne oversette * jeg gikk inpå kjøkkenet for å ta noe å spise*og oversettelsen hans var * I went into det chicken to grab someone to eat * :!: 8092142[/snapback] Gjett om jeg husker den da :!: Edit: Det var i 8. klasse Endret 10. mars 2007 av dezi Lenke til kommentar
kronestykket Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Like etter juleferien begynnte det endelig å snø.. Dette skjedde mens vi var på skolen.. Da utbøt blondeste jenta i klassen: Jaaa.. Da blir det en hvit jul alikevel..! Også.. I en nynorsk time i fjor så hadde vi lekt oss litt med ordlista.. Vi hadde funnet ut at det nynorske ordet for "kåt" var "lystig".. I timen etter (da hadde vi natur og miljø) så sa læreren: " Dette var litt av en lystig forsamling" haha :!: :!: 1 Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 11. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2007 Vel, var på barneskolen (5-klasse eln). Jeg lo ikke så mye av det, men de andre i klassen gjorde det, så jeg poster det her. Jeg var i slosskamp med en fjott, så kommer lærern og holder meg, jeg stritter imot. Så sier han "du har ikke lov å slå han", så svarer jeg: "Jeg skal ikke slå han, jeg skal bare drepe han" mens jeg prøver å komme meg løs Lærern begynte å le litt også 3 Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Like etter juleferien begynnte det endelig å snø.. Dette skjedde mens vi var på skolen.. Da utbøt blondeste jenta i klassen: Jaaa.. Da blir det en hvit jul alikevel..! 8125445[/snapback] 13. dag jul anyone? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Hmm, eneste jeg kommer på i farta er når vi så American History X i 10ende, da en kompis av meg sa "Ka jør dæm?" under scenen da han blir voldtatt i dusjen Lenke til kommentar
notalive Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Haha, det skjedde i fjor når jeg gikk GK mekaniske. Var få som skjønte hva som skjedde. De fleste trodde at han ble slått ... menmen ... varte ikke lenge før vi skjønte det. Ble litt annen stemning i forsamlingen, for å si det slik. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Like etter juleferien begynnte det endelig å snø.. Dette skjedde mens vi var på skolen.. Da utbøt blondeste jenta i klassen: Jaaa.. Da blir det en hvit jul alikevel..! Også.. I en nynorsk time i fjor så hadde vi lekt oss litt med ordlista.. Vi hadde funnet ut at det nynorske ordet for "kåt" var "lystig".. I timen etter (da hadde vi natur og miljø) så sa læreren: " Dette var litt av en lystig forsamling" haha :!: :!: 8125445[/snapback] Leita i nynorsk ordboka vi også! Dere kan jo bare gjette hva "sæding" er og hvor ofte vi brukte ordet til den forbanna kristne lærer'n vår. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Er en knott i klassen min som ikke akkuratt er stødig i engelsk. Toppen kom når han hadde framføring av bokmelding, hvor han hadde lest Harry Potter 6(HP and the Half Blood Prince, såvidt jeg vet), og presterte å si: This is the sex'th book in the series Med skikkelig trykk på sex-delen Han hadde vel forøvrig lest boken på norsk. Endret 12. mars 2007 av edge Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Like etter juleferien begynnte det endelig å snø.. Dette skjedde mens vi var på skolen.. Da utbøt blondeste jenta i klassen: Jaaa.. Da blir det en hvit jul alikevel..! Også.. I en nynorsk time i fjor så hadde vi lekt oss litt med ordlista.. Vi hadde funnet ut at det nynorske ordet for "kåt" var "lystig".. I timen etter (da hadde vi natur og miljø) så sa læreren: " Dette var litt av en lystig forsamling" haha :!: :!: 8125445[/snapback] Leita i nynorsk ordboka vi også! Dere kan jo bare gjette hva "sæding" er og hvor ofte vi brukte ordet til den forbanna kristne lærer'n vår. 8136422[/snapback] Gråmåse Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Dette skjedde i dag: Vi har prosjekt om global oppvarming på skolen og jeg og en kamerat sitter å snakker med en jente i klasen, vi bestemmer oss for å kødde lit med jenta og sier: Du vet at global oppvarming bare rammer Norge? hun: ja særlig vi: Haha du har vel ikke skrevet at det skjer over hele verden? en annen gutt kommer og vi sier til han : haha hun har skrevet at global oppvarming skjer over hele verden haha ( han blir med på spøken og begynner å le) Da kommer det fra jenta: Nei jeg har ikke skrevet det da.... jeg er ikke helt dum.. :!: :!: 1 Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Dette skjedde i dag:Vi har prosjekt om global oppvarming på skolen og jeg og en kamerat sitter å snakker med en jente i klasen, vi bestemmer oss for å kødde lit med jenta og sier: Du vet at global oppvarming bare rammer Norge? hun: ja særlig vi: Haha du har vel ikke skrevet at det skjer over hele verden? en annen gutt kommer og vi sier til han : haha hun har skrevet at global oppvarming skjer over hele verden haha ( han blir med på spøken og begynner å le) Da kommer det fra jenta: Nei jeg har ikke skrevet det da.... jeg er ikke helt dum.. :!: :!: 8139199[/snapback] haha :!: eid noen jenter er bare dumme! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Dette skjedde i dag:Vi har prosjekt om global oppvarming på skolen og jeg og en kamerat sitter å snakker med en jente i klasen, vi bestemmer oss for å kødde lit med jenta og sier: Du vet at global oppvarming bare rammer Norge? hun: ja særlig vi: Haha du har vel ikke skrevet at det skjer over hele verden? en annen gutt kommer og vi sier til han : haha hun har skrevet at global oppvarming skjer over hele verden haha ( han blir med på spøken og begynner å le) Da kommer det fra jenta: Nei jeg har ikke skrevet det da.... jeg er ikke helt dum.. :!: :!: 8139199[/snapback] Hæhæh! :!: Jævli bra! Den var litt slem, men hun fortjente det for å ikke stole på sin kunnskap. De aller fleste jentene i klassen må slå opp ting for å sjekke om det er rett, selv om de vet at de kan det. Jeg prøyer gjennom oppgavene på 5 min. bare for at jeg stoler på det jeg har hørt opg fått med meg i timen, irriterer meg at jenter ikke tør å stole på det de kan. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2007 Hadde det litt gøy i klassen idag, går Elektro, og en i klassen greide å spørre "Hvor mange Ampere er det i 230 volt?". Alle startet å le, og da presterte han å spørre om "Men hvor mye Ampere er det i en stikk da?" Kanskje ikke alle som forstår, men når en har gått elektro i snart et år er det noe en burde vite (imo). Lenke til kommentar
kronestykket Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Dette skjedde i dag:Vi har prosjekt om global oppvarming på skolen og jeg og en kamerat sitter å snakker med en jente i klasen, vi bestemmer oss for å kødde lit med jenta og sier: Du vet at global oppvarming bare rammer Norge? hun: ja særlig vi: Haha du har vel ikke skrevet at det skjer over hele verden? en annen gutt kommer og vi sier til han : haha hun har skrevet at global oppvarming skjer over hele verden haha ( han blir med på spøken og begynner å le) Da kommer det fra jenta: Nei jeg har ikke skrevet det da.... jeg er ikke helt dum.. :!: :!: 8139199[/snapback] Den der tror jeg ikke helt på. Ser noen av dere på Rikets Røst? Hu der Pia Haraldsen sa det for noen uker siden. "Tror du det er noen fare for at den globale oppvarmingen sprer seg til utlandet??" EID Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Haha, det skjedde i fjor når jeg gikk GK mekaniske. Var få som skjønte hva som skjedde. De fleste trodde at han ble slått ... menmen ... varte ikke lenge før vi skjønte det. Ble litt annen stemning i forsamlingen, for å si det slik. 8135543[/snapback] Yrkesfag, altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå