Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Vi har jo den gangen vi hadde om geometri hvor læreren duret ivei med hvor mange sider et rektangel har, og da avsluttet hun med å si:

Rektangler har altså to kort og to lange sider. da sa jeg: SOS! for moro skyld, er litt kjapp i evndingen i kjedelige timer..

Skjønte ikke helt denne? Var det hentydning på morse-SOS som er 3 korte, 3 lange , 3 korte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag i klassen vår (VG1) stilte engelsklæreren et matematisk spørsmål. Og da satte en kompis av meg til å tenke.. Meget dypt!

Det var bare gutter som satt med hånden oppe, og Ole (som han heter) satt i sine tanker da engelsklæreren sa: "Are here any girls who knows the answer?".

Ole sitter fortsatt og grubler, intill han plutselig kommer på svaret og spretter opp med hånda i været!

 

Han forstod ikke hvorfor klassen holdt på å dette av stolene, stakkar. Han fikk ikke med seg hva som hadde blitt sagt

Lenke til kommentar

"Korleis lagar eg bindestrek?" - Kontaktlærer, 2mka.

"Er du ikkje fornøyd med ein firar? Huff.. Jaja.. Vil du at eg skal sette den opp til fem, da?" - Kontaktlærer, 2mka.

 

"Jacob, har du sett mixebordet?"

- Ja, det står i utstyrsromet.

"Utstyrsrommet?"

- Ja, det rommet der utstyret ligger..?

"ÅJA! DET ROMMET NEDE!"

- Nei. Nei var ifjor. Nå ligger det i rommet ved siden av.

"Åja!" - Kontantlærer, 2mka.

 

Hun er ett elskverdig hatobjekt. Kontaktklærer for en videregående klasse, og aner ikke hvor i helvete ett forpult utstyrsrom er, eller hvordan man lager en bindestrek.

"Eg har masse erfaring med webdesign", my fuckin' bleedin' arse.

Lenke til kommentar
Vi har jo den gangen vi hadde om geometri hvor læreren duret ivei med hvor mange sider et rektangel har, og da avsluttet hun med å si:

Rektangler har altså to kort og to lange sider. da sa jeg: SOS! for moro skyld, er litt kjapp i evndingen i kjedelige timer..

Skjønte ikke helt denne? Var det hentydning på morse-SOS som er 3 korte, 3 lange , 3 korte?

Ja det var meningen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...