Ekko Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vi har jo den gangen vi hadde om geometri hvor læreren duret ivei med hvor mange sider et rektangel har, og da avsluttet hun med å si:Rektangler har altså to kort og to lange sider. da sa jeg: SOS! for moro skyld, er litt kjapp i evndingen i kjedelige timer.. Skjønte ikke helt denne? Var det hentydning på morse-SOS som er 3 korte, 3 lange , 3 korte? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Alle med mindre enn 5000 poster kan bare gå å legge seg... Haha! :!: Alle med midre enn 5600 mener du vel? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I dag i klassen vår (VG1) stilte engelsklæreren et matematisk spørsmål. Og da satte en kompis av meg til å tenke.. Meget dypt! Det var bare gutter som satt med hånden oppe, og Ole (som han heter) satt i sine tanker da engelsklæreren sa: "Are here any girls who knows the answer?". Ole sitter fortsatt og grubler, intill han plutselig kommer på svaret og spretter opp med hånda i været! Han forstod ikke hvorfor klassen holdt på å dette av stolene, stakkar. Han fikk ikke med seg hva som hadde blitt sagt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Alle med mindre enn 5000 poster kan bare gå å legge seg... Enig. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Alle med mindre enn 5000 poster kan bare gå å legge seg... Enig. Gå å legg deg da. Det skal jeg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nå skal vi ha det morsomt med 500 patroner! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 siste sitter med en gutt og to jenter bak oss sidemannen min prøver og være litt morsom med de bak oss og prøver og hinte til at hun ene sitt penal (det er langt tynt og rosa) kanskje ligner på noe som frembringer glede Klarer ikke og holde meg og utbryter hva med ditt da det er rundt stort og brunt Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "Korleis lagar eg bindestrek?" - Kontaktlærer, 2mka. "Er du ikkje fornøyd med ein firar? Huff.. Jaja.. Vil du at eg skal sette den opp til fem, da?" - Kontaktlærer, 2mka. "Jacob, har du sett mixebordet?" - Ja, det står i utstyrsromet. "Utstyrsrommet?" - Ja, det rommet der utstyret ligger..? "ÅJA! DET ROMMET NEDE!" - Nei. Nei var ifjor. Nå ligger det i rommet ved siden av. "Åja!" - Kontantlærer, 2mka. Hun er ett elskverdig hatobjekt. Kontaktklærer for en videregående klasse, og aner ikke hvor i helvete ett forpult utstyrsrom er, eller hvordan man lager en bindestrek. "Eg har masse erfaring med webdesign", my fuckin' bleedin' arse. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har merket alle bøkene og permene mine på skolen med navnet Lydia Nalen (Lyd i analen). Så når Musikklæreren vår skal gi oss bøkene så spør han hvor Lydia Nalen er :!: Da lo de fleste i klassen :!: Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gutt reiser seg og ser et busskort i 8 (+- 2) biter: "Nei, nå er busskortet mitt ødelagt igjen! 5. Gangen jeg må få nytt..! " + En del andre fine gullkorn som ikke egner seg her.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har merket alle bøkene og permene mine på skolen med navnet Lydia Nalen (Lyd i analen). Så når Musikklæreren vår skal gi oss bøkene så spør han hvor Lydia Nalen er :!: Da lo de fleste i klassen :!: Vet ikke om jeg tror helt på det, men ufattelig morro uansett Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har merket alle bøkene og permene mine på skolen med navnet Lydia Nalen (Lyd i analen). Så når Musikklæreren vår skal gi oss bøkene så spør han hvor Lydia Nalen er :!: Da lo de fleste i klassen :!: Vet ikke om jeg tror helt på det Vedde? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Totalt OT, men hvorfor i svarte gidder folk spørre "vedde" med ting det ikke er fysisk mulig å verken bevise eller motbevise? Endret 9. november 2007 av Nie Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er jo faktisk veldig mulig å bevise akkurat det det snakkes om her da ... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Totalt OT, men hvorfor i svarte gidder folk spørre "vedde" med ting det ikke er fysisk mulig å verken bevise eller motbevise? Fordi det høres så mye mer sant ut. Men dere kan gjerne vedde om han tror på det eller ei, Aivio og Almadora. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vedde? Neida, relax ^^, Har ikke hørt den før, så jeg tror deg vel. Morro var det nå Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Totalt OT, men hvorfor i svarte gidder folk spørre "vedde" med ting det ikke er fysisk mulig å verken bevise eller motbevise? Det er sånne som deg som gjør at innleggene blir off-topic Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det morsomste jeg har hørt i en klassetime var dette: Vi hadde en geografi-time på ungdomsskolen for mange år siden, og så spurte læreren en kar i klassen "hvorfor har vi et verdenskart?". Da sa eleven: " Vi har verdenskart for at vi ikke skal gå oss vill i skogen."... Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Læreren: Hva er eksentrisk? Elev 1(Synest alt er morsomt): Elektrisk? he he he. Elev 2: (ti sekunders stillhet) Og alle lo! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Vi har jo den gangen vi hadde om geometri hvor læreren duret ivei med hvor mange sider et rektangel har, og da avsluttet hun med å si:Rektangler har altså to kort og to lange sider. da sa jeg: SOS! for moro skyld, er litt kjapp i evndingen i kjedelige timer.. Skjønte ikke helt denne? Var det hentydning på morse-SOS som er 3 korte, 3 lange , 3 korte? Ja det var meningen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå