Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

i 10klasse så skulle en ganske sur lærer ha en powerpoint presatasjon om hinduismen for oss. og når han nettop hadde satte igang ropte en elev "Boooring".

Læreren ble stille og vi ventet på utbruddet. Men så plutselig krysset han ut presantasjonen og åpnet Minesveiper, og hadde Minesveiper undervisning på storskjerm resten av timen :p

kanskje ikke så morsomt, men det var litt uvanlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte dette i en geografi time idag

Elev 1 spør lærer om et spørsmål om elev 2

Elev 1 : lærer hvor tror du "elev 2" kommer fra?

lærer : nja...jeg vet ikke helt, men jeg tror han kommer fra asia.

Elev 1 : haha! nei, han kommer fra Vietnam!

lærer : men Vietnam er jo i asia da.

Elev 1 : er ikke asia et land da?

haha, Elev 1 går i 9'ende (jeg og da ;) )

Lenke til kommentar

Idag var det ikkje lunsj fordi det skulle vere noko anna der me pleier å ha lunsj. Derfor blei det uteservering med hotdog. Me var nettopp komt inn då læraren sa «Skal de ikkje ha ...» Han kom ikkje på ordet (pølse), så han tok hånda opp til munnen og skulle forestille at han åt ei pølse, men det såg meir ut som om han sugde nokon. :p

Ein i klassen klikker heile tida på meg berre eg smiler "pervosmilet" som han kallar det. Grunnen til at han kallar det pervosmilet er at alltid når eg tenkjer koffert e.l. så smiler eg på den måten. Har til og med fått han til å bli sur/forbanna sjølv om eg ikkje tenkte koffert.

Lenke til kommentar

Vi hadde norskframføring (norsklæreren er ikke akkurat liten). Ihvertfall.. hun satt i en krok og skulle skrive ned og blablabla. og etter alle hadde framført spurte hun:

"Skal dere se på meg, eller publikum?"

da glapp det selvfølgelig ut av meg:

"publikum, men det er ganske vanskelig å unngå å se på deg"

Hun skjønte det heldigvis ikke, men klassen fikk seg en god latter. Jeg mente jo det sånn fordi det er hun som skriver karakteren ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde også noen snakkeglipper med norsklæreren. Jeg skrev en stil om "De fire store" og kom til skade for å si "De fire store og den ene kjempestore!" etterfulgt av norsklærerens navn. Var ment som en form for smigger/smisk, men det skal nevnes at norsklæreren ikke var helt liten. Fikk alikevel 6 i norsk :new_woot:

Endret av Grasulf
Lenke til kommentar

Sitter helt foran i klassen og kan tenke veldig koffert uten og egentlig være slik

så leser læreren en kort tekst på nynorsk

der er mann er stengt inne på og de hører at han stønner og peser

jeg og sidemannen min fikk latterkrampe og det ble bare verre da hun fortsatte med at

de måtte få han ut gjennom vinduet det var trangt de hørte stønningen hans og måtte bruke glide middel

så sier gutten at dette var en positiv opplevelse som han vil tenke tilbake på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...