chokke Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Åja, morra di (og varianter)-vitser går aldri av moten. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det uttrykket irriterer meg så grenseløst! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Åja, morra di (og varianter)-vitser går aldri av moten. Men mordi gjor. tihi, måtte bare Endret 20. oktober 2007 av Ståle Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Åja, morra di (og varianter)-vitser går aldri av moten. Men mordi gjor. tihi, måtte bare Mordi måtte bare. If you can't beat them, join them. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Her hadde vennene mine begynt med "far din, tanta di, bestemora di, slekta di" :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Her hadde jeg fått drapstrusler av pakistanere (generalisering, kom igjen moralens voktere) på skolen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 :!: Haha! "Grisen din ....." Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Min engelsklærer kom med et gullkorn i dag. "I can't recall that Concrete happening" noen burde fortelle henne at det norske ordet: Konkret er ganske forskjellig fra Concrete Eller kanskje noen burde fortelle deg at concrete kan bety både konkret og betong Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor CONCRETE AND CLAY (Brian Parker / Tommy Moeller) Unit Four Plus Two - 1965 Eddie Rambeau - 1965 Randy Edelman - 1976 You to me Are sweet as roses in the morning And you to me Are soft as summer rain at dawn, in love we share That something rare The sidewalks in the street The concrete and the clay beneath my feet Begins to crumble But love will never die Because we'll see the mountains tumble Before we say goodbye My love and I will be In love eternally That's the way Mmm, that's the way it's meant to be All around I see the purple shades of evening And on the ground The shadows fall and once again you're in my arms So tenderly The sidewalks in the street The concrete and the clay beneath my feet Begins to crumble But love will never die Because we'll see the mountains tumble Before we say goodbye My love and I will be In love eternally That's the way Mmm, that's the way it's meant to be The sidewalks in the street The concrete and the clay beneath my feet Begins to crumble But love will never die Because we'll see the mountains tumble Before we say goodbye My love and I will be In love eternally That's the way Mmm, that's the way it's meant to be And that's the way That's the way it's meant to be That's the way (that's the way it's meant to be) Wo-oh, that's the way That's the way it's meant to be [Fade] Artist Song Name Composer Composition Instrument -------------------------------------------------------------------------------- Kan ikke skjønne at det skal være et gullkorn nei.. Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Her hadde vennene mine begynt med "far din, tanta di, bestemora di, slekta di" :!: Get new friends Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vi hadde gymtime i dag (teoretisk) også så læreren at kroppen inneholdt rundt 5-6 liter blod. Senere, et kvarter etterpå, sa han at hjertet til en godt trent person kunne pumpe rundt 50 liter blod ved makspuls i minuttet (tror jeg) "Hæ? Har vi 50 liter blod i kroppen!?" er responsen fra en person da.. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Læreren: Fire pluss to er seks ... Eleven: Er du sikker?! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ein kompis i klassen blir kalla Ola Matpakke, kvifor veit eg ikkje (anna enn at ein annan i klassen kalla han det, av ein eller annan merkeleg grunn). I dag hadde me K&H og skulle lage skisse til knivskjefte(/håndtak) og han (Matpakke) var ferdig med å teikne det på papir og spurte læraren kva han skulle gjere. Då svara læraren «Ja, no skal du teikne det på matpapir,» og dei som høyrde det brøyt ut i latter. Idag spurte han meg også «Kvifor går alle dei fine jentene i klassen vår?» Då svara eg berre «Kanskje fordi du ikkje har "oppdaga" dei i ab og ef? » Er ikkje mange fine jenter i klassen min, like mange i ab og ef (dei to andre klassane). Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Var på ungdomskolen en gang for lenge siden. Læreren spurte ei i klassen om hva hovedstaden i Norge heter og i hvilket fylke den ligger. Hun presterer da å svare Trondheim, og at det ligger i Finnmark fylke. Og ja dette var seriøst svart, geografikunnskapene var slett ikke i orden der. Hun sa også mye annet rart. Polen var feks. en del av Skandinavia. Endret 25. oktober 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Var på ungdomskolen en gang for lenge siden.Læreren spurte ei i klassen om hva hovedstaden i Trondheim heter og i hvilket fylke den ligger. Hun presterer da å svare Trondheim, og at det ligger i Finnmark fylke. Og ja dette var seriøst svart, geografikunnskapene var slett ikke i orden der. Hun sa også mye annet rart. Polen var feks. en del av Skandinavia. ikke helt kompetent lærer? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Verdas råaste forseintkomingsorsaking: Sorry eg er sein, fekk ikkje på meg genseren. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Var på ungdomskolen en gang for lenge siden.Læreren spurte ei i klassen om hva hovedstaden i Trondheim heter og i hvilket fylke den ligger. Hun presterer da å svare Trondheim, og at det ligger i Finnmark fylke. Og ja dette var seriøst svart, geografikunnskapene var slett ikke i orden der. Hun sa også mye annet rart. Polen var feks. en del av Skandinavia. ikke helt kompetent lærer? Var vel heller jeg som ikke var venn med tastaturet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Verdas råaste forseintkomingsorsaking: Sorry eg er sein, fekk ikkje på meg genseren. Enda bedre "Jeg var på vei ut døra, men så kjente jeg, jeg måtte så forjævlig drite!" Si det til læreren din i første time :!: HAN gjorde det Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg og noen i klassen min krangla med en geek i klassen som påsto at Word er bedre enn OpenOffice. Så sa jeg til han: "Snakker vi skikkelig Microsoft-fan, eller?" før det ble stille. Så sa geeken: "Ok, du vinner!" xD Endret 25. oktober 2007 av ;P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En venninne fortalte meg noe i dag, fra naturfagtimen hennes. Lærer: Hva er nøkkelarten i en granskog? Elev: Eeehm, jeg tror det er sopp... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg og noen i klassen min krangla med en geek i klassen som påsto at Word er bedre enn OpenOffice. Så sa jeg til han: "Snakker vi skikkelig Microsoft-fan, eller?" før det ble stille. Så sa geeken: "Ok, du vinner!" xD Tsk tsk. Hadde det vært meg hadde jeg stolt svart "Ja! Det er jeg!". Feige mainstream-nerder er det nok av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå