Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Vell, jeg får vell komme med en jeg også.

 

Når jeg begynnte i 3. klasse var klassen min PC-klasse, man måtte særskillt søke om å få komme i pcenklassen. Alle pcene måtte ha XP PRO, siden de skulle kobles til skolens domene. En av de blonde jentene i klassen hadde XP Home Edition, og ble fortalt at det var feil versjon. Da nærmest ropte hun i klasserommet; Hva!? Må vi ha XP School Edition?!? :tease:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ich heise Ivar und ich bin eine kleine knaben.

 

Noko sånt. SKulle eigentleg ha tysk som tilvalsfag, men lærarane er så teite at ingen i 8. klasse fekk det. :hrm:  Men har lært litt tysk ettersom begge søstrene mine har det. Så no må eg ha spansk (spank :p), sidan eg ikkje gidder å ha engelsk eller norsk fordjupning eller fransk. Men nok om tysk.

Lenke til kommentar
Vell, jeg får vell komme med en jeg også.

 

Når jeg begynnte i 3. klasse var klassen min PC-klasse, man måtte særskillt søke om å få komme i pcenklassen. Alle pcene måtte ha XP PRO, siden de skulle kobles til skolens domene. En av de blonde jentene i klassen hadde XP Home Edition, og ble fortalt at det var feil versjon. Da nærmest ropte hun i klasserommet; Hva!? Må vi ha XP School Edition?!? :tease:

eahhaehaehaehaehea school edition ^^ ehahea

Lenke til kommentar

Ifjor hadde vi om nynorsk for første gang i en time (8. klasse) Læreren spørr: "Hva er det som er kjennetegnene til nynorsk" eleven rekker opp hånden og sier det som om det er noe han er 100% sikker på og kan "Det er en øy i R-en" læreren spørr "Hva i svarte var det du sa?" alle i klassen begynner å le.

 

En annen ting denne eleven sa var i en norsktime(no shit) da vi hadde om artikler sa han "Guttenes gutt har en bande" noe som selvfølgelig utløste latter xD

 

Har spurt denne gutten i senere tid hva han mener med utsagnene sine og han svarte meg at han bare fikk lyst til å si det. Tror han har Tourettes eller no xD

Lenke til kommentar

Kompisen min som eg sitter på sida av har eit penal(hus) som er forma som eit røyr, og skal forestille eit eller anna dyr, og har derfor ein "hale" i enden. Alltid når ein i klassen går forbi trykkjer/bøyer han halen ned og lager prompelyd. Ein gong eg gjorde det, slo han meg, sa: «Kan eg ikkje ha mitt eiget privatliv!» og holdt rundt halen som om han runka den. Han var nok ikkje klar over det, så eg b

rre såg rart på han og etter det klikka han på meg. :p Det var jævlig morosamt, synest eg. I hvertfall då det skjedde.

 

Edit: Kvifor i h****** blir innleggjet mitt f*cka?

 

Edit 2: Skrivefeil.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

haha, skjedde nettopp.. vi hadde kneblet en i klassa her. og læreren kommer inn.. Han spør om han fortjener det osv osv. og jada.. Alle sitter å ler.. og i tillegg til alt, så sier han "fitte!" og det som kommer fra læreren er bare :" Skjerp språket ditt" :p

 

Høres vel ikke kanskje ikke så morsomt ut, men vi lo i alle fall :)

Lenke til kommentar

I ein kjedelig norsktime der læraren las eit eventyr, kjeda eg meg og skreiv namnet mitt på fingrane. Eg har kun fire bokstavar i namnet, så det passer. Han eg sit på sida av heiter Ola H*********, og derfor skreiv han Olah. I friminuttet etterpå kom ein kompis i paralellklassen bort og så kødda eg og han med å seie Olah (der h blir uttalt som harkelyd), og etterpå byrja me å seie Olah Matpakke (kallenamnet hans frå no av :p) og he***** han klikka då. :!:

Lenke til kommentar

Se for deg en lav gutt med blondt hår å pipestemme og læreren østlending med bakoversveis og et alltid et rutinert smil i ansiktet.

Elev - Har du noen unger da?

Lærer - Ja, en datter.

Elev - Hvor gammel er hun da?

Lærer - Du har ikkje sjans på hun uansett du!

Elev - *rødme rødme*

 

Faen som vi lo.

Læreren der eide så kraftig!

 

Vi hadde stripset sammen tommelene til han blonde piprøsten, så kom han springende til læreren slik at han skulle "redde" han.

Så strammet han bare i hardere.. så har eid.

Lenke til kommentar
Se for deg en lav gutt med blondt hår å pipestemme og læreren østlending med bakoversveis og et alltid et rutinert smil i ansiktet.

Elev - Har du noen unger da?

Lærer - Ja, en datter.

Elev - Hvor gammel er hun da?

Lærer - Du har ikkje sjans på hun uansett du!

Elev - *rødme rødme*

 

Faen som vi lo.

Læreren der eide så kraftig!

 

Vi hadde stripset sammen tommelene til han blonde piprøsten, så kom han springende til læreren slik at han skulle "redde" han.

Så strammet han bare i hardere.. så har eid.

 

Dakkar :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...