Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne høyrast frå naboklasserommet i eit av friminutta*: «Jævla emo!» «Faens emo!» og «Faens jævla emo!» fordi ei i klassen deira hadde farga håret mørkt/brunt.

 

* Rettare sagt, dei andre hadde friminutt, medan me var akkrurat var komt inn i klasserommet. Me får alltid kortast friminutt. :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg går media og kommunikasjon, og der hadde vi en fotooppgave om å ta bilder. Denne vitsen ble litt nerd ^^

 

Jeg og andre: Brukte vel ca. 1 time på å ta bildene

En i klassen: Jeg brukte 4 timer. FIRE TIMER!

Jeg: Dæven for en lang lukkertid du må ha brukt :p

 

 

De som kan litt om å ta bilder skjønner den sikkert. Var gøy på tidspunktet, klassen lo en del.

Og for en "medievits" det er :wee:

Hahaha, den var jo faktisk bra :!:

 

*Går bort fra PC-en og føler seg dum*

 

(Forstod ikke vitsen :cry: )

Du må nesten kunne kamera for å skjønne denne. Beste hittil i denne tråden! :D

Lenke til kommentar

De fleste har vel kalt læreren sin "mamma" eller "pappa",

men klarte det store for ikke så alt for lenge siden..

Når jeg, mamma & pappa gikk fra sånn samtale fra læreren klarte jeg å si

"Ja, snakkes i morra da pappa" , tror ikke pappa og mamma merket det, men neste dag på skolen

fikk lærern latterkrampe når han kom inn dør'a å så meg :p

Lenke til kommentar

Hadde om novelletolking i norsk...og i ein diskusjon kom vi fram til at noken som har vert utro ofte gir blomster o.l. Så spurte kompisen min "Ja, ka du pleier å gjer?" så glapp det ut fra læreren "Nei, eg pleier å..." før ho oppdaga ho burde holde kjeften igjen xD Då lo vi godt ;)

Lenke til kommentar

Vi hadde matte en time og var inne på temaet "Sansynlighetsrekning".

Læreren tegnet 4 rundinger på tavla og farga de vite inni med kritt. Visst en av disse 4 er blå, hva er sjangsen for å trekke den blå rundingen?

 

Jenta bryter ut: - Lurespørsmål! Alle 4 er hvite!

Lenke til kommentar

Hørte en historie jeg ikke vet om er sann eller ikke.

 

En som skulle ha tentamen og oppgaven var å skrive en stil om dagens latskap blant ungdom.

Eleven skrev:

 

Nei, jeg gidder ikke.

 

 

Eleven skulle vist nok ha fått 6, men jeg har min tvil. Artig er det i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Idag, så hadde vi en kjapp innføring i førstehjelp. Ene kompisen min lå på gulvet og lata som han var bevisstløs, og studenten som ledet kurset spurte da "hva gjør man nå?".

 

Min andre kompis sa da "Ta av han buksa!"

Lenke til kommentar

Det var vel noko i headsettet (sikkert ikkje venleg headsett) som gjorde at han høyrte det. Det einaste eg veit er at i (i hvert fall nokon) høyreapparat er det noko du skrur på, så kan du høyre det folk seier i f.eks. mikrofonar. Slik at dei som høyrer tungt/bruker høyreapparat kan få med seg alt folk seier i mokrofonen. I hvert fall det pappa har sagt. Trur det heiter teleslynge eller noko sånt, eller var det noko anna.

 

Edit: Der var visst Kaggen før meg. Det enkleste er ofte det beste.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...