Pañolada Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Læreren min , som er 62 år, spurte en i klassen etter at vi hadde sett en film om han kunne spole tilbake dvd`n Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 ^ haha, teh win! Det e'kke lett å være gammel i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Læreren min , som er 62 år, spurte en i klassen etter at vi hadde sett en film om han kunne spole tilbake dvd`n Det samme sa jeg når jeg skulle se en DVD film for første gang. leeeeenge siden da. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 husker i 10. da vi skulle ha en mini-fremføring om chelsea. han ene skulle starte med å snakke om jose mourinho(?). han: he was burn.... (han mente born) meg: syk latterkrampe i et par minutter, bare jeg som lo i klasserommet. fikk 4/5 Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Læreren min , som er 62 år, spurte en i klassen etter at vi hadde sett en film om han kunne spole tilbake dvd`n Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 Åååh! Husker en dag på ungdomsskolen om sommeren, hadde en fyr med dialekt. Alle sitter og leser, og plutselig skriker han ut bakerst i klasserommet: KVÆPS, KVÆPS! :!: Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ei jente svarte feil på et spørsmål, så da brøler en fyr i klassen: "Hun har dum-i-hode-syken!" Lærer: "Du som har smittet henne da?" Lenke til kommentar
naish Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Husker en del fra tilbake i tid ^^ 9. Klasse: Vi står på heimkunnskap og skal lære å filitere fisk, fisken ligger rett forran oss, uten hodet og uten involler då eine jenta roper ut "Kan den bli levende?" VG1:Etter 2 timer i naturfagen med foredrag om frekvens og bølgelengde roper ei jente i klassen ut "Er ikkje bølger på havet då?" VG1:Satt å maserte skuldrene på jenta forran meg då læreren seier "navn" du kan få snu deg å slå han om du vil, då ho svarer "men han gjer godt på meg" og seff tenker heile klassen koffert ^^ VG2:Skulle skrive inn norrønske navn på forskjellige land i europa då jenta forran meg peiker på Storbritannia og seier "Sant det er Danmark?" Lite nødvendig å sei at morsomte du har gjort er å kalle lærer for mor eller far, alle har gjort det ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Lite nødvendig å sei at morsomte du har gjort er å kalle lærer for mor eller far, alle har gjort det ^^ Det er så sinnsykt kjedelig å gjøre! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er så sinnsykt kjedelig å gjøre! Men ustyrtelig morro å høre på Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Åååh! Husker en dag på ungdomsskolen om sommeren, hadde en fyr med dialekt. Alle sitter og leser, og plutselig skriker han ut bakerst i klasserommet: KVÆPS, KVÆPS! :!: Hva faen? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Dialekt for veps? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Dialekt for veps? ja. "KVÆPS" betyr veps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Der lærte jeg i hvertfall noe nytt. Lenke til kommentar
jadu Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 En gang læreren spurte oss om vi hadde sett den elven som gikk fra navnsted 1 til navnsted 2. Så brøler eg ut for å imponere : ''Ja, eg har sett den.'' ''Jah.. Fordi den går gjennom ett rør under bakken. Meg: ''Aja, det var sikkert bare en sølepytt.'' 1 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Vi hadde om seksualitet og snakka om forskjellen på hvordan Jenter og Gutter likte sex. Da sa en i klassen: Guttene liker det fort og gale, jentene seint og bale* *Kjedelig -Er Brasil hovestaden i Argentina? - En blond jente i klassen Endret 15. oktober 2007 av Erlingo10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg går media og kommunikasjon, og der hadde vi en fotooppgave om å ta bilder. Denne vitsen ble litt nerd ^^ Jeg og andre: Brukte vel ca. 1 time på å ta bildene En i klassen: Jeg brukte 4 timer. FIRE TIMER! Jeg: Dæven for en lang lukkertid du må ha brukt De som kan litt om å ta bilder skjønner den sikkert. Var gøy på tidspunktet, klassen lo en del. Og for en "medievits" det er Hahaha, den var jo faktisk bra :!: Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 En gruppe hadde et rollespill i norsken i dag, og en i klassen skulle late som om han var sint... Høyt skriker han "Hei, nå øker kolesterolet mitt!" (Uten å skjønne hva han hadde sagt) Under samme rollespillet tok han visse ting på sparket. Var noe om at moren og faren ville at datteren skulle gifte seg med en rik mann, men hun ville ikke. Han var faren og sa "Det finnes flere fisk i havet, dumme fisk, smarte fisk... skeive fisk. Nå har du sjansen til å fange den beste fisken av dem alle!" Må også legge til at fra det punktet tok det seg bare opp, og det gikk mye i fiskemetaforer. Han levde seg kanskje litt vel inn mot slutten av skuespillet. Dro av seg skoen og skulle slå datteren med den, men men... Må man så må man! Mulig dette bare var situasjonskomikk, men jeg fant, og finner det ufattelig morsomt Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Vi hadde kunst og håndtverk, og satt fordelt i grupper i klasserommet. Plutselig spretter en jente opp fra stolen og ser forskrekket ut. Alle snur hodene og ser på henne, og hun sier høyt slik at alle hører: - Hun sier at hun får betalt av moren min for å være med meg! Var utrolig komisk Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg går media og kommunikasjon, og der hadde vi en fotooppgave om å ta bilder. Denne vitsen ble litt nerd ^^ Jeg og andre: Brukte vel ca. 1 time på å ta bildene En i klassen: Jeg brukte 4 timer. FIRE TIMER! Jeg: Dæven for en lang lukkertid du må ha brukt De som kan litt om å ta bilder skjønner den sikkert. Var gøy på tidspunktet, klassen lo en del. Og for en "medievits" det er Hahaha, den var jo faktisk bra :!: *Går bort fra PC-en og føler seg dum* (Forstod ikke vitsen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå