Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker en del fra tilbake i tid ^^

 

9. Klasse: Vi står på heimkunnskap og skal lære å filitere fisk, fisken ligger rett forran oss, uten hodet og uten involler då eine jenta roper ut "Kan den bli levende?"

VG1:Etter 2 timer i naturfagen med foredrag om frekvens og bølgelengde roper ei jente i klassen ut "Er ikkje bølger på havet då?"

VG1:Satt å maserte skuldrene på jenta forran meg då læreren seier "navn" du kan få snu deg å slå han om du vil, då ho svarer "men han gjer godt på meg" og seff tenker heile klassen koffert ^^

VG2:Skulle skrive inn norrønske navn på forskjellige land i europa då jenta forran meg peiker på Storbritannia og seier "Sant det er Danmark?"

 

Lite nødvendig å sei at morsomte du har gjort er å kalle lærer for mor eller far, alle har gjort det ^^

Lenke til kommentar

En gang læreren spurte oss om vi hadde sett den elven som gikk fra navnsted 1 til navnsted 2. Så brøler eg ut for å imponere : ''Ja, eg har sett den.''

''Jah.. Fordi den går gjennom ett rør under bakken.

Meg: ''Aja, det var sikkert bare en sølepytt.''

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi hadde om seksualitet og snakka om forskjellen på hvordan Jenter og Gutter likte sex. Da sa en i klassen: Guttene liker det fort og gale, jentene seint og bale*

*Kjedelig

 

-Er Brasil hovestaden i Argentina? - En blond jente i klassen

Endret av Erlingo10
Lenke til kommentar
Jeg går media og kommunikasjon, og der hadde vi en fotooppgave om å ta bilder. Denne vitsen ble litt nerd ^^

 

Jeg og andre: Brukte vel ca. 1 time på å ta bildene

En i klassen: Jeg brukte 4 timer. FIRE TIMER!

Jeg: Dæven for en lang lukkertid du må ha brukt :p

 

 

De som kan litt om å ta bilder skjønner den sikkert. Var gøy på tidspunktet, klassen lo en del.

Og for en "medievits" det er :wee:

Hahaha, den var jo faktisk bra :!:

Lenke til kommentar

En gruppe hadde et rollespill i norsken i dag, og en i klassen skulle late som om han var sint... Høyt skriker han "Hei, nå øker kolesterolet mitt!" (Uten å skjønne hva han hadde sagt)

 

Under samme rollespillet tok han visse ting på sparket. Var noe om at moren og faren ville at datteren skulle gifte seg med en rik mann, men hun ville ikke. Han var faren og sa "Det finnes flere fisk i havet, dumme fisk, smarte fisk... skeive fisk. Nå har du sjansen til å fange den beste fisken av dem alle!"

 

Må også legge til at fra det punktet tok det seg bare opp, og det gikk mye i fiskemetaforer. Han levde seg kanskje litt vel inn mot slutten av skuespillet. Dro av seg skoen og skulle slå datteren med den, men men... Må man så må man!

 

Mulig dette bare var situasjonskomikk, men jeg fant, og finner det ufattelig morsomt :)

Lenke til kommentar
Jeg går media og kommunikasjon, og der hadde vi en fotooppgave om å ta bilder. Denne vitsen ble litt nerd ^^

 

Jeg og andre: Brukte vel ca. 1 time på å ta bildene

En i klassen: Jeg brukte 4 timer. FIRE TIMER!

Jeg: Dæven for en lang lukkertid du må ha brukt :p

 

 

De som kan litt om å ta bilder skjønner den sikkert. Var gøy på tidspunktet, klassen lo en del.

Og for en "medievits" det er :wee:

Hahaha, den var jo faktisk bra :!:

 

*Går bort fra PC-en og føler seg dum*

 

(Forstod ikke vitsen :cry: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...