Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og to andre venner av meg skulle spørre folk i 8. og 9. klasse om de ville bidra med underholdningsgreier på skolen, så vi banket på klasserommet og spurte. Og i et av rommene kom den sureste kjerringa og begynte å bable vilt om "er du en elevrådsreprensentant, eller representerer du noe?", og jeg startet med "Eeeeeehhh.." .. og ser forvirret på venninnene mine som ser like rart tilbake til meg. Så ser læreren med det styggeste blikket og sier: "Da kan dere bare gå.. gååå!" .. så lukker hu døren sakte igjen mens vi går videre.. og jeg venter på at hu skal lukke igjen døren så jeg kan skrike et eller annet veldig stygt.. Så ser ikke venninna mi at lærern har døra på gløtt og skriker ut: "BITCH!" .. Læreren kom ut og hylte: "HVEM SA DET??!?!" og alle vi tre bare gikk med ryggen til helt til vi gikk ut av gangen og brøt i fullstendig latter  :!:

9589745[/snapback]

 

ha... ha....? Nei, for det var kanskje det minst morsomme jeg har lest i hele dag. :nei:

 

En gang i timen fikk jeg en snus for å si "jeg hater gud" og "jesus er dust" til vår kristne KRL lærer HAHA :w00t:

*Litt færre smilefjes takk - Moderator*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Håkey du er tøff da :ph34r:

Ikke minst disser du jesus og gud men så disser du chokke? Du fortjener jo 2 snuser du :w00t:

 

Men ontopic:

Var ikke noen som da det da men, vi hadde nettopp gjenomgått en 1oghalvtimes foredrag om utedo i afrika.

Så alle var ganske trøtte.

Da vi kom tilbake til klasserommet la en seg til å sove de siste 10minutene av timen.

Så plutselig sier læreren, "Ikke vekk Karl, å list dere ut stille"

Så alle stakk ut å vi skrudde av lyset og lot stakkaren ligge der

Ble liv dagen etterpå ja :D

 

*Litt færre smilefjes takk - Moderator*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
*spy*

 

kalte engang læreren for mamma :( det var flaut.

9576215[/snapback]

 

Me 2.. :hrm:

9602691[/snapback]

Har gjort det flere ganger jeg :p.

 

Heldigvis lenge siden nå :).

9608559[/snapback]

 

Jeg har kalt min lærer for "farmor" en gang... Men jeg tror hun ble mye mer flau enn meg :p

9613239[/snapback]

 

Her om dagen kalte en fyr i tyskklassen min læreren for bestemor. og har kalt læreren for mamma en gang før.. flaut er det :(

Lenke til kommentar

Jeg går media og kommunikasjon, og der hadde vi en fotooppgave om å ta bilder. Denne vitsen ble litt nerd ^^

 

Jeg og andre: Brukte vel ca. 1 time på å ta bildene

En i klassen: Jeg brukte 4 timer. FIRE TIMER!

Jeg: Dæven for en lang lukkertid du må ha brukt :p

 

 

De som kan litt om å ta bilder skjønner den sikkert. Var gøy på tidspunktet, klassen lo en del.

Og for en "medievits" det er :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens mattetime:

 

Læreren oppdaget ikke tegningen av et mannlig kjønnsorgan mens han skrev likninger på tavla. Tegningen var rød for pokker, blinde lærermenneske. Uansett oppdaget han det når han ble spurt om hvorfor han hadde slike groterske tegninger på tavla av en jente... Gjett om vi lo, læreren synes ikke det var så morsomt å bli drit ut på den måten, men det var ganske morro for oss, elevene...

Lenke til kommentar

Holdte på å dø av latter på skolen i dag.

 

Han ene i klassen vår er rødhøret og har fregner osv. (Ginger) iallfall så kasta han et papirfly, også kommer det fra andre siden av klasse rommet "This is the captain speaking. You are flying with ginger airlines. The weather outside is now..." Før han ble kvelt av sin egen og alle andres latterkrampe.

Lenke til kommentar
I fjor var jeg på vei til bake fra kateteret etter å ha snakket med læreren vår, da jeg kommer på at jeg egentlig skulle til tannlegen. og utbryter: FAEN! så hele klassen innkludert læreren vår hører det.. Hun ber meg komme fram og hun sier noe om at jeg ikke må si sånt. Så jeg sier at jeg glemte tannlege timen min. Så kommer jeg på at jeg allerede hadde glemt den timen en gang før, og utbryter en halv meter fra læreren vår: FAEN! ANDRE gang på et minutt! Jeg fikk anmerkning og meld med hjem:S...

Resten av klassen fikk seg en god latter i friminuttet etter timen.. tongue.gif

 

Anm og melding for å banne?! wtf. går du på barneskolen?

Lenke til kommentar

Hadde grupper i norsken der me skulle diskutere ting som sto på eit ark og framføre det me hadde diskutert/skrevet for heile klassen. Me var delt opp i fire grupper: to guttegrupper og to jentegrupper. Den eine oppgåva gjekk ut på å diskutere/skrive kva som var forskjellen på når gutar blei forelska og jenter blei forelska (derfor det var jente- og guttegrupper). Ei på jentegruppa sa at gutane såg på utsjånad og "formane" til jentene. Då sa ein på gruppa mi: «Jaha, det var den rette rævva som feis!» og alle bryter ut i latter. :!:

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar

Vi hadde engelsktime en gang på ungdomskolen, og så spurte læreren om hva jenter kunne jobbe med/tjene penger på. Da svarte kameraten min: "Blow jobs...?"

(Helt seriøst. Han forstod ikke selv hva som hadde fått han til å si det når jeg snakke me han senere)

 

Da lo vi godt. Læreren ble bare sur :nei:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...