Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

I fjor var jeg på vei til bake fra kateteret etter å ha snakket med læreren vår, da jeg kommer på at jeg egentlig skulle til tannlegen. og utbryter: FAEN! så hele klassen innkludert læreren vår hører det.. Hun ber meg komme fram og hun sier noe om at jeg ikke må si sånt. Så jeg sier at jeg glemte tannlege timen min. Så kommer jeg på at jeg allerede hadde glemt den timen en gang før, og utbryter en halv meter fra læreren vår: FAEN! ANDRE gang på et minutt! Jeg fikk anmerkning og meld med hjem:S...

Resten av klassen fikk seg en god latter i friminuttet etter timen.. :p

9602569[/snapback]

Jeg greide å rope "Nei, fy faen i helvete!" midt under tentamen jeg :!:

 

Satt med mp3spilleren til en kompis (som bare hører på techno og trance) da jeg kommer på en remix av Queen, We Will Rock You. Egentlig skulle jeg bare si det til meg selv, men hadde headsettet på meg, så jeg ser bare at alle snur seg og ser på meg, læreren inklusiv. Det er da jeg sier "Dere hørte det, dere?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En til...

 

Første time med engelsklæreren vår i 8.klasse. Den første setningen faktisk:

- Hello everyone, I will be your english teacher this year! If you can find your textbooks, and open it up on the... innholdslist ...it would be nice.

 

Jeg og en kompis bryter ut i full latter, og læreren blir sur om mumlet noe til oss om at hun ikke godtok slik latterliggjøring.

Lenke til kommentar

I fjor hadde vi en feit og frekk fyr i klassen (vil ikke si navnet) som drev mye med motor, som de andre i klassen også drev med. En dag kom han og sa til en "Du, tennpluggen på ATV-en min røyk i går! Jeg satt sånn her.. *late som han sitter på ATV* Brrrr.. Og så skjedde det sånn.. Brr-r-r.."

 

Så utbrøt en annen i klassen (som ikke er så frekk) "Ja, den tålte ikke belastningen". :p

Lenke til kommentar
En til...

 

Første time med engelsklæreren vår i 8.klasse. Den første setningen faktisk:

-  Hello everyone, I will be your english teacher this year! If you can find your textbooks, and open it up on the... innholdslist ...it would be nice.

 

Jeg og en kompis bryter ut i full latter, og læreren blir sur om mumlet noe til oss om at hun ikke godtok slik latterliggjøring.

9603380[/snapback]

 

 

Engelsklæreren min: "Do you have a wordbook?"

Meg: "Eeerrrhmmmm...? Wordbok?"

Engelsklærer: "Ja, du vet .. ordbok"

Meg: "Uuurrhm.. dictionary?"

 

Og på gloseprøver skriver han ned ord som 'adorble' og 'undifferent' .. ?

Lenke til kommentar

hehe, læreren min er ganske døll, men har noen gullkorn avogtil

 

En "kamerat" i klassen som er ganske tøysete hadde skrevet Anne *** er klimax ( Læreren altså) på penalhuset sitt. Så ser hun det noen dager etterpå: So du pleie å skriva om draumane dine du altso Lars.

 

Det var litt morsomt, helt til en roper :" Eigd!" Da lo folk ganske så mye!

Stakkaren sitter igjen flau som faen

Lenke til kommentar

I en biologitime diskuteres genetiske avvik, og dette var i den tiden et hvitt britisk par fikk en sort sønn.

 

Læreren: -Og hvordan kan det ha seg at dette paret da fikk en sort sønn, selv om begge er hvite?

Hun: -Postmannen!

 

 

------

 

 

Jeg forteller om at jeg var opp i toppen i det ene World Trade Center-tårnet, der jeg fikk smidd ut en spesiell mynt.

En kar i klassen som snakker først, og tenker etterpå skyter inn med et spørsmål: -Var det før eller etter de falt sammen?

 

 

-------

 

To av lærerene på skolen jeg gikk på er samboere. Det var diskusjon av hvilke navn man kunne tenke seg å gi barna sine i en engelsktime. Samboeren til hun vi hadde den timen heter "Løken" til etternavn.

Læreren: -Jeg har fått litt sansen for det danske fornavnet "Paprika" i det siste.

En i klassen: -Hahaha! Paprika Løken!

Lenke til kommentar
*spy*

 

kalte engang læreren for mamma :( det var flaut.

9576215[/snapback]

 

Me 2.. :hrm:

9602691[/snapback]

Har gjort det flere ganger jeg :p.

 

Heldigvis lenge siden nå :).

9608559[/snapback]

 

Jeg har kalt min lærer for "farmor" en gang... Men jeg tror hun ble mye mer flau enn meg :p

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Vel, de fleste veit at mesteparten av norsk ungdom i dag, og resten av menneskene i vårt samfunn og egentlig, uttaler kj-lyden feil. De sier 'sj' i stedet.

 

Vel, vi hadde om dette i norsken på skolen i 10. klasse, og da var det ei i klassen som til vanlig snakker med sj-lyd til alt som skal ha kj-lyd, skulle uttale kj-lyd-ord. Jeg påpekte at hun ikke klarte å si kj-lyden (jeg heter Kjersti), og det nektet hun for. Så sier læreren:

 

Lærer: Så si kjole og kino, da.

Jenta: Kjole og Kino.. HAH, der ser du Sjersti!

 

Alle i klassen holdt på å le seg ihjel, stakkars jente, ble knall rød i trynet. :love:

 

EDIT: Leifur

Endret av Heretique
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...