Coffey Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 hvem linje 9587347[/snapback] Hvem linje? 9587414[/snapback] Koooooooooonnis, slutt! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Me hadde om lovar og reglar i samfunnsfagen i dag, og i slutten av timen snakka læraren om at me kunne få 1-3 års straff viss me "tok kvarandre på visse plassar" og at han ikkje hadde veldig lyst å sei det til foreldra våre viss me gjorde dette mykje. Han snakka om dette i ca 10 minutter, og til slutt sa ein i klassen min: "Er det sextrakassering du meiner?" Det enkleste eg ofte det beste ... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Vi skulle ha engelsktime med den sureste læreren vi har på skolen.Så hadde jeg lagt en tegnestift på stolen hennes. Plutselig reiser hun seg opp og slår i bordet og skriker ut; "Hvem er det som har lagt en tegnestift på stolen min?!". Det blir stille et øyeblikk før jeg sier med den verste pipestemmen; "Det var meg." Så bryter hele klassen ut i latter 9583022[/snapback] Den var ikke noe morsom engang.. Jeg og to andre venner av meg skulle spørre folk i 8. og 9. klasse om de ville bidra med underholdningsgreier på skolen, så vi banket på klasserommet og spurte. Og i et av rommene kom den sureste kjerringa og begynte å bable vilt om "er du en elevrådsreprensentant, eller representerer du noe?", og jeg startet med "Eeeeeehhh.." .. og ser forvirret på venninnene mine som ser like rart tilbake til meg. Så ser læreren med det styggeste blikket og sier: "Da kan dere bare gå.. gååå!" .. så lukker hu døren sakte igjen mens vi går videre.. og jeg venter på at hu skal lukke igjen døren så jeg kan skrike et eller annet veldig stygt.. Så ser ikke venninna mi at lærern har døra på gløtt og skriker ut: "BITCH!" .. Læreren kom ut og hylte: "HVEM SA DET??!?!" og alle vi tre bare gikk med ryggen til helt til vi gikk ut av gangen og brøt i fullstendig latter :!: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Vi skulle ha engelsktime med den sureste læreren vi har på skolen.Så hadde jeg lagt en tegnestift på stolen hennes. Plutselig reiser hun seg opp og slår i bordet og skriker ut; "Hvem er det som har lagt en tegnestift på stolen min?!". Det blir stille et øyeblikk før jeg sier med den verste pipestemmen; "Det var meg." Så bryter hele klassen ut i latter 9583022[/snapback] Den var ikke noe morsom engang.. Jeg og to andre venner av meg skulle spørre folk i 8. og 9. klasse om de ville bidra med underholdningsgreier på skolen, så vi banket på klasserommet og spurte. Og i et av rommene kom den sureste kjerringa og begynte å bable vilt om "er du en elevrådsreprensentant, eller representerer du noe?", og jeg startet med "Eeeeeehhh.." .. og ser forvirret på venninnene mine som ser like rart tilbake til meg. Så ser læreren med det styggeste blikket og sier: "Da kan dere bare gå.. gååå!" .. så lukker hu døren sakte igjen mens vi går videre.. og jeg venter på at hu skal lukke igjen døren så jeg kan skrike et eller annet veldig stygt.. Så ser ikke venninna mi at lærern har døra på gløtt og skriker ut: "BITCH!" .. Læreren kom ut og hylte: "HVEM SA DET??!?!" og alle vi tre bare gikk med ryggen til helt til vi gikk ut av gangen og brøt i fullstendig latter :!: 9589745[/snapback] Jeg gjorde det samme i forgårs I 7.ende klasse satt vi på datarommet, og jeg var i full gang med å prate om noen av gutta som hadde sitti på Lek.no i timen, og jeg beskrivd både det ene og det andre av hva de så på (hallo, vi snakker 7.ende her ) Så ser jeg at alle kompisene mine står og ser på noe bak meg. Jeg snur meg rundt, og der ser jeg skoleinspektøren fra Oslo står i døra, med et blikk, fytti helvete, et så surt blikk! Er så sykt glad jeg begynte i åttende da, og slapp å møte han igjen :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Hehe... Har fått vikar i Geografi timen fordi læreren i Rhodos. Hun fortelle at vi i neste uke skal ha et foredrag om ditt og datt, og det skal vi jobbe med i denne timen. Så når det er igjen 5min, så sier hun at alle som er ferdige kan gå, emns resten må fortsette. Så sier han jeg sitter på gruppe med: Nei, vi gir faen å går ut. Vi sier bare at vi ikke fikk tid (Oppgaven tok maks 2 min) Læreren står rettbak han å jeg som sitter vendtmot henne begynner å le som pokker når jeg skjønner at hun fikk med seg alt! Han begynner bare å le når han snur seg etterpå... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Litt sånn: Eh-he-he-he, er d-d-d-du er fortsatt? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 "Hun står bak meg, ikke sant?" :!: "Yes brother, see you in hell" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Tonight we'll dine in hell. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Tonight we'll dine in hell. 9590077[/snapback] Then we'll fight in the shade Lenke til kommentar
Madock Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 En av de første dagene i 1. klasse på vgs så var det en i klassen min som ikke hadde kommet på noe c/b-språk. Læreren: Simen, hvorfor har ikke du kommet i noen språkklasse? Simen: Jeg vet ikke... Læreren: Ja, hva gjorde du i tilvlagsfagene på ungdomsskolen da? Simen: Jeg spillte enspretten jeg! *hele klassen ler* Det synes jeg var veldig morsomt. Han kom alltid med morsomme kommentarer gjennom hele første klasse, men det er det jeg husker best. Synd han har sluttet i klassen min =/ Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Snakket om gamle filosofer, platon, sokrates osv. Kan noen nevne fler? Jente i klassen: "ZEVS!" ^^ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 i går fekk vi beskjed om at dersom vi ikkje følde HTM(helse, Miljø og Sikkerhet) reglane så kom læraren til å sende oss heim med knust kneskål 9384304[/snapback] Det heter HMS!. Ikke for og rote opp i gammelt innlegg meeen, måtte rette på leifen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 En av de første dagene i 1. klasse på vgs så var det en i klassen min som ikke hadde kommet på noe c/b-språk. Læreren: Simen, hvorfor har ikke du kommet i noen språkklasse? Simen: Jeg vet ikke... Læreren: Ja, hva gjorde du i tilvlagsfagene på ungdomsskolen da? Simen: Jeg spillte enspretten jeg! *hele klassen ler* Det synes jeg var veldig morsomt. Han kom alltid med morsomme kommentarer gjennom hele første klasse, men det er det jeg husker best. Synd han har sluttet i klassen min =/ 9590139[/snapback] Hva er enspretten? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 Det er en fotballek der man trikser og sparker ballen til hverandre. Den kan bare sprette i bakken en gang før en annen må sparke den videre. Man står som regel i ring. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 En form for fotballek, vil jeg tro. Ballen kan bare sprette en gang før den må sparkes videre til en annen person eller i en vegg. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 (endret) en fotball lek hvor typisk 4-15 stykker står i en tilnærmet ring og spiller ballen mellom seg i luften. Ballen kan bare sprette en gang mellom hver gang noen toutcher ballen. Derfor navnet "en spretten" Bountyhunter, walking wikipedia edit: damn, forsent Endret 29. september 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 i går fekk vi beskjed om at dersom vi ikkje følde HTM(helse, Miljø og Sikkerhet) reglane så kom læraren til å sende oss heim med knust kneskål 9384304[/snapback] Det heter HMS!. Ikke for og rote opp i gammelt innlegg meeen, måtte rette på leifen 9599442[/snapback] Ja enig med deg der. men eg kunne skrevet : HMT(Helse, Miljø og tryggleik) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 lol vi hadde ei kjerring fra nordnorge i kristendom da jeg gikk på ungdomskolen så jeg gaula i en time: Kråkebollæ!? slik som det skrives med nordlands dialekt og hu begynte å grine å si at hu følte seg regelrett mobba xD Noe anna jeg har sagt var når ei i klassen kom sent inn og sa hu hadde vært på dass så gaula jeg at hu hadde vært ute å lufta musa si Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 I fjor var jeg på vei til bake fra kateteret etter å ha snakket med læreren vår, da jeg kommer på at jeg egentlig skulle til tannlegen. og utbryter: FAEN! så hele klassen innkludert læreren vår hører det.. Hun ber meg komme fram og hun sier noe om at jeg ikke må si sånt. Så jeg sier at jeg glemte tannlege timen min. Så kommer jeg på at jeg allerede hadde glemt den timen en gang før, og utbryter en halv meter fra læreren vår: FAEN! ANDRE gang på et minutt! Jeg fikk anmerkning og meld med hjem:S... Resten av klassen fikk seg en god latter i friminuttet etter timen.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. september 2007 Rapporter Del Skrevet 29. september 2007 *spy* kalte engang læreren for mamma det var flaut. 9576215[/snapback] Me 2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå