Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag hadde fann eg og Ola på ein annan "forlengelse" til KRL. Ein i klassen min sa at ein annan hørtes ut som ein katt når han lo, derfor blei KRL til katten runker Lundekvam (ein i klassen min). Då skulen var ferdig sa han som blei kalla katt at Ola ligna på ein katt, derfor byrja eg å plage han med det. :!:

 

Ein annan dag skrøyt han over kor psykisk sterk han var. :ermm: Eg kalte han Ola matpakke (kallenamnet hans :p ) og han klikka med ein gong.

Eg derimot eg psykisk sterk. ;)

Lenke til kommentar

Den nordlandske læreren vår har en del gullkorn.

 

Norsktime, vi snakker om vikingtiden og han spør ei jente i klasse om når vikingtida var, hun sier hun aner ikke og han utbryter "veit du ikkje? E du støgg?" Vi holdt på å le oss skakk i hjel, er noe med måten han sier ting på. Han kikker derimot ut i klasserommet på responsen etter utsagnet og utbryter da igjen, "men seriøst, sjå på ho, syns dokker ikkje ho e SHTØGG!?" ... da gikk hun bare :D

 

En annen gang var det samme jenta som var litt uheldig å sølte litt vann på en kar i klassa. Han er ganske beskjeden og gjorde ingenting med det, samme lærer ser tilfeldigvis dette og utbryter ganske høyt "hadde d vært mæ så hadde æ banka ho".. Vi lo :D

Lenke til kommentar
Når lærere går såpass inn på mobbing, så blir det litt for gale.

 

Hvis ikke jenten tok det humoristisk, noe som jeg ikke anntar siden hun gikk sin vei.

9580037[/snapback]

 

Haha, tro meg, både læreren og vi tok det humoristisk. Det var to min igjen av timen, så det at hun gikk var vel mest prinsippsak, for hun har ledd mye av det i etterkant.

Lenke til kommentar
Når lærere går såpass inn på mobbing, så blir det litt for gale.

 

Hvis ikke jenten tok det humoristisk, noe som jeg ikke anntar siden hun gikk sin vei.

9580037[/snapback]

 

Haha, tro meg, både læreren og vi tok det humoristisk. Det var to min igjen av timen, så det at hun gikk var vel mest prinsippsak, for hun har ledd mye av det i etterkant.

9581301[/snapback]

 

Da var det jo greit :D

 

Virker ganske ekstremt om det hadde vært så brutal mobbing fra læreren :p

Lenke til kommentar

Vi har en i klassen som er bittelitt mørkere i huden enn resten, og en lærer jeg hadde i fjor likte å kalle ham "klassen sorte får". :ermm:

En annen episode med samme lærer:

Elev 1: Lærer, elev 2 mobber meg!

Elev 2: Det var en stygg sak!

Lærer (til elev 2): Hvis du hadde sett deg selv i speilet i dag, hadde du tenkt deg om før du kalte andre stygg sak.

 

Husker ikke helt hvordan det var, men noe i den duren.

 

Snål lærer.

Lenke til kommentar
Denne timen er så tørr den ikke ville blitt våt i amazonas engang.

9582239[/snapback]

 

Hadde om jordas historie, og geologisk tid, og hvor lang tid det var snakk om...

 

Ser på en linje som tar for seg flere perioder, som henger sammen i grupper, som skal være æraer. Læreren peker på en æra som tok for seg ca. 2mrd år spurte hvilken æra er dette:

 

"2. time, geografi" kommer det bakerst fra en lite interessert elev.

Lenke til kommentar
Denne timen er så tørr den ikke ville blitt våt i amazonas engang.

9582239[/snapback]

 

Hadde om jordas historie, og geologisk tid, og hvor lang tid det var snakk om...

 

Ser på en linje som tar for seg flere perioder, som henger sammen i grupper, som skal være æraer. Læreren peker på en æra som tok for seg ca. 2mrd år spurte hvilken æra er dette:

 

"2. time, geografi" kommer det bakerst fra en lite interessert elev.

9582683[/snapback]

 

hehe, har hatt den følelsen mange ganger.

Lenke til kommentar

Vi skulle ha engelsktime med den sureste læreren vi har på skolen.

Så hadde jeg lagt en tegnestift på stolen hennes.

Plutselig reiser hun seg opp og slår i bordet og skriker ut; "Hvem er det som har lagt en tegnestift på stolen min?!".

Det blir stille et øyeblikk før jeg sier med den verste pipestemmen; "Det var meg."

Så bryter hele klassen ut i latter :laugh:

Lenke til kommentar

Jeg tar bare recents, siden jeg ikke husker de "gode".

 

Vi har et fag som heter Lover og bestemmelser, som er jævlig komplisert. Det handler om lover luftfartsmyndigheter og EASA har satt innenfor flybransjen (jeg går flymekaniske fag), og det står sykt komplisert. I tillegg er det ofte dansk. Så når læreren leste gjennom en laang komplisert setning sa en i klassa rett ut:

"...sier meg like mye som tredje mosebok :ermm: "

 

Det var liksom ikke helt det vi så for oss.

 

Fem minutter senere leste læreren opp en ny lang setning, etterfulgt av "det kommer an på hva de kompetente luftfartsmyndigheter har godkjent". Da glimta jeg til med en litt tørr en: "Kompetente luftfartsmyndigheter?? Hvorfor sier man det? Finnes det inkompetente luftfartsmyndigheter altså?" :hmm:

Lenke til kommentar

Vi hadde programfag idag, altså om hva vi skal bli, og hvem linje vi skal gå.

 

Lærern: Folk forandrer seg, om noen år er dere kanskje noe HELT annet en det dere forventet dere.

Meg: Ja, du finner vel meg om 20 år i en blomsterbutikk...

 

Elev: Kan jeg gå på do?

Lærern: Men det er jo bare 4 minutter igjen av timen.

Elev: Da rekker jeg jo det akkurat da.

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...