mafia-slayer Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har en. Men det er en stund siden.. Vi hadde sett en film under kategorien sex og samliv på skolen. BTW, vi så "Bare Bea". Da vi sitter og gjennomgå filmen høyt i klassen spurte læreren om noen kunne oppsumere filmen kot og greit. samtidlig sitter noen idioter og kødder bakerst i klasserommet og utbryter høyt "Fi***" Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Har flere gullkorn fra ungdomsskolen.. Vi har hatt om tekstsjangre osv. vi har om forskjellige slutter og sånt. Tilslutt sier læreren; Ja, det er det vi kaller på godt norsk, happy ending... Veldig morsomt der og da.... Og en anna lærer i naturfagtimen: - Er dere ferdige med det dere har gjort? var ganske mange som stussa litt på han i ettertid.. Av læreren min nå på Elektro har jeg fått snakkeforbud opptil flere ganger siden jeg alltid må kverrulere ^^, Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Har flere gullkorn fra ungdomsskolen.. Vi har hatt om tekstsjangre osv. vi har om forskjellige slutter og sånt. Tilslutt sier læreren; Ja, det er det vi kaller på godt norsk, happy ending... Veldig morsomt der og da.... Og en anna lærer i naturfagtimen: - Er dere ferdige med det dere har gjort? var ganske mange som stussa litt på han i ettertid.. Av læreren min nå på Elektro har jeg fått snakkeforbud opptil flere ganger siden jeg alltid må kverrulere ^^, 9536324[/snapback] Lærere hater elever som kverulerer og argumenterer og diskuterer, fordi de vet at de taper uansett! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Og en anna lærer i naturfagtimen: - Er dere ferdige med det dere har gjort? 9536324[/snapback] Hahaha, den der lo jeg høyt og lenge av :!: Synd ikke jeg husker fler gullkorn fra ungdomsskolen, var en god del av dem der. Edit: Kom på noen: Lærer på ungdomsskolen snakket om en som var på junior-NM i langrenn: - Han er på NM i junior. Denne funker kanskje best på dialekt: - Bøy verban i hainnkjønn og hoinnkjønn (Les: Hankjønn og hundkjønn) Elev i tiendeklasse: - Lool, når fikk Frankrike kystlinje?! Kanskje ikke så morsomme nå, men de var veldig morsomme der og da. Endret 20. september 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Lærere hater elever som kverulerer og argumenterer og diskuterer, fordi de vet at de taper uansett!9536340[/snapback] De har vendt seg til at de er lærere og har rett uansett! Skikkelig kjipinger de som tror de vet ALT..Men det finnes jo også lærere som elsker å diskutere Det er morsomt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Det morsomste var vel nesten at en tulling sa "lol" høyt. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 Vi har en i klassen våres som også sier det. Også sier han KEK, han sa det var hordenes måte på Wow å si LOL på. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 En god lærer er alltid åpen for en diskusjon. Her om dagen snakket vi om samlivsbrudd og forskjellen på kjærlighetsekteskap og arrangerte ekteskap. Læreren åpnet med en metafor om ved og flammen i kjærlighet, det tok litt av. Lærer: (...) Så et kjærlighetsekteskap kan jo bryte opp ganske fort, da det blusser fort opp, men fort kan slokne igjen. I motsetning kan et arrangert ekteskap være bedre, hvor flammen øker stødig med tiden og brenner stødig. Elev 1: Ja, men hva om veden aldri tar fyr? Lærer: Ja der er jo problemet. Elev 2: Men man kan vel tørke veden før man setter fyr? Elev 3: Men hva om det er dårlig ved? Da nytter det ikke uansett! Elev 2: Vi fyrer opp med litt bensin så skal du se at det funker! Lærer: Hehe, ja nå roer vi ned vedmetaforene litt. Elev 4: Man kan vel fyre med gass? Elev 5: Varmekabler! Elev 6: Panelovner! :!: Alt ble bare kødd! Høres kanskje ikke så morsomt ut, men jeg og mange andre flira så vi skreik. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. september 2007 Rapporter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) HAHAHA! Fy faen så bra! Det er så morsomt å lese igjennom alle innleggene på denne tråden jeg kjenner meg så igjen! Endret 20. september 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Det morsomste var vel nesten at en tulling sa "lol" høyt. 9538580[/snapback] Her omkring har de fleste sagt lol høyt i sånn, fire år..:/ Ikke jeg da som hater styggheten. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Midt i en prøve... folk spiller CS: "HAN ER PÅ TAKET, HAN ER PÅ TAKET!" Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Det morsomste var vel nesten at en tulling sa "lol" høyt. 9538580[/snapback] Her omkring har de fleste sagt lol høyt i sånn, fire år..:/ Ikke jeg da som hater styggheten. 9540136[/snapback] Det er så idiotisk å si loli stedet for å le eller noe... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Det er så idiotisk å si loli stedet for å le eller noe... 9540326[/snapback] Har du hørt noen si det? Jeg tror du må fortelle dem hva "loli" egentlig betyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 :!: Tror nok det mangle et mellomrom der.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Ligger masse mat under space og back-space... Can'thelpit.... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Midt i en prøve... folk spiller CS: "HAN ER PÅ TAKET, HAN ER PÅ TAKET!" 9540293[/snapback] Hahahahaha! :!: Drives også med CS i klassen min. Husker fra en time der læreren underviste om bedrifter og jobb og sånt. Plutselig sier noen høyt: "Hvordan bytter man map?" *alle blir stille* Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Morsom de CS-historiene. :!: Var ei lærerinne på vår skole som sa: "Jeg hører ikke hva dere sier, for jeg har ikke på meg lesebrillene", og "hvis dere ikke går ut nå, så forlater dere klasserommet" (eller noe sånt). Opplevde det ikke selv, men har hørt det. Endret 21. september 2007 av Are.......... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 Ingen ting er som slike myter. <3 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 I dag hadde vi besøk av Norsk Nødhjelp (google it). De fortalte om hvordan det var der nede i Tanzania. Da de sa at det er så mange barn som ble født der, utbrøt en jente: "Kan dere ikke bare sende ned masse kondomer, så blir det ikke født så mange barn??!!" Var fullstendig dødsseriøs også! :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Vel, mangel på både selve prevensjonen og kunnskap om prevensjon er et stort problem i mange u-land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå